Miksi se aina tyssää tähän?
Olen ihan ok näköinen normaalipainoinen ja -pituinen keski-ikää lähestyvä mieshenkilö. Olen aika sosiaalinen ja nautin olla seurassa, jutella tuntemattomien kanssa ja laulaa karaokeakin. Olen kuitenkin aseksuaalinen eli en kaipaa minkäänlaista seksisuhdetta, parisuhteen kyllä mielelläni kuitenkin. Tutustun helposti ihmisiin ja naiset yleensä viihtyvät seurassani hyvin. Heidän kanssaan sitten käynkin konserteissa, patikoimassa ja matkoillakin mutta aina muutaman kuukauden kohdalla viimeistään alkaa painostus läheisyyteen ja lääppimiseen. Siinä menee minun rajani ja vaikka teenkin aina heti ensitapaamisilla selväksi, etten seksiä tms. kaipaa, tätä eivät nuo naiset oikein halua ymmärtää. Siinä sitten kierrellään ja kaarrellaan muutama viikko ja sitten ghostataan. Eikö tässä maassa ole muita kaltaisiani, jotka haluaisivat ihan tavallisen ja hauskan parisuhteen ilman mitään muita taka-ajatuksia?
Kommentit (37)
Juu, mutta käsitykseni hauskasta ei ole pusikossa rämpiminen. Miehet ovat kautta aikojen ottaneet tuollaista varten: KOIRAN. Koiran vieressä sittn nukutaan siellä pusikossa aseksuaalisesti. Koirat pitävät tästä
Joku sanoi, että mies on vähän niinkuin puuttuva lenkki naisen ja apinan välissä. Siihen nähden miten paljon pusikoita, ym. rakastatte, melkein uskonkin tämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten etsimäsi suhde siis olisi parisuhde ystävyyden sijaan? Etsitkö jotain ilmaista kodinhoitajaa?
En etsi kodinhoitajaa tai muutakaan ehtoisaa emäntää. Tasaveroista kumppania ainostaan, jonka kanssa voisi nauttia elämästä ja vanheta yhdessä.
ap
Miten se eroaisi sun tämänhetkisestä tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten etsimäsi suhde siis olisi parisuhde ystävyyden sijaan? Etsitkö jotain ilmaista kodinhoitajaa?
En etsi kodinhoitajaa tai muutakaan ehtoisaa emäntää. Tasaveroista kumppania ainostaan, jonka kanssa voisi nauttia elämästä ja vanheta yhdessä.
ap
No miksi sen pitää olla nainen? Jos et halua seksiä, tai edes suuella, niin eikö se eläin tai vaikka mieskaveri kelpaa
Minä en ole seksuaalinen nainen, mutta en kuollaksenikaan keksi, miksi sitoutuisin mieheen, ellei mies elätä minua täysin. Tasavertainen kumppanuus - siis joku kämppistely vai? KUKAAN, edes miehet eivät halua mieskämppiksiä. Jos olisi pakko ottaa seuraksi ja taloudellisesta pakosta kämppis, niin muuttaisin naiskommuuniin. Tai mies saisi olla todella sivistynyt ja miellyttävä anomalia - ei mikään pusikossa rämpijä rölli
Markkinointipuheesi on jokseenkin vaatimaton. Pitää korostaa joitakin ominaisuuksia, joilla on arvoa parisuhdemarkkinoilla: ammattia (vaikutat korkeakoulutetulta), perhetaustaa (suomenruotsalainen olet ilmeisesti kirjoitustyylistäsi päätellen), lahjakkuuttasi (laulutaito), kiinnostusta luontoon, vieraisiin kieliin ja kulttuureihin, vapaamielisyyteesi (olet itse LBGTQIA+ ryhmäläinen) jne. jne. Nyt vain tavisnaiset hakeutuvat seuraasi ja ne sitten hakevatkin sitä TAVALLISTA parisuhdetta. Sinun tulevaisuudeen elämänkumppanisi löytyy kuitenkin sieltä parhaasta A-luokasta eli nyt vaan rohekeasti jututtamaan niitä, joita aiemmin pidit selvästi oman tasosi yläpuolella olevina. Joku tämän päivän Tove Jansson voisi olla match.
Sun pitää etsiä nimenomaan aseksuaali nainen.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointipuheesi on jokseenkin vaatimaton. Pitää korostaa joitakin ominaisuuksia, joilla on arvoa parisuhdemarkkinoilla: ammattia (vaikutat korkeakoulutetulta), perhetaustaa (suomenruotsalainen olet ilmeisesti kirjoitustyylistäsi päätellen), lahjakkuuttasi (laulutaito), kiinnostusta luontoon, vieraisiin kieliin ja kulttuureihin, vapaamielisyyteesi (olet itse LBGTQIA+ ryhmäläinen) jne. jne. Nyt vain tavisnaiset hakeutuvat seuraasi ja ne sitten hakevatkin sitä TAVALLISTA parisuhdetta. Sinun tulevaisuudeen elämänkumppanisi löytyy kuitenkin sieltä parhaasta A-luokasta eli nyt vaan rohekeasti jututtamaan niitä, joita aiemmin pidit selvästi oman tasosi yläpuolella olevina. Joku tämän päivän Tove Jansson voisi olla match.
Tove a-luokan seuralainen..? huh huh mitä settiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No miksi sen pitää olla nainen? Jos et halua seksiä, tai edes suuella, niin eikö se eläin tai vaikka mieskaveri kelpaa
Olen eri, mutta vastaus on selvä: vaikka ap on aseksuaali, hän ei ole aromantikko. Hän kokee romanttisia tunteita naisia kohtaan, ja siksi partainen metsärölli tai sirojalkainen vinttikoira ei ole ratkaisu, vaan hän haluaa suhteeseen nimenomaan naisen kanssa.
Et kaipaa seksiä vai kerrot olevasi aseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se haluaa kulissisuhteen naisen kanssa aseksuaalisesti.
Siinä ohella harrastelee ihan pervoja suoria irrallisia naimakeikkoja miesten kanssa tai jotain äärimmäistoimintaa.
On siis kaapissa loppuelämänsä.
Vinkki: Voi onnistuakin. Heti pitää kertoa, millaisesta suhteesta kyse. Ehkä tulee se match ja sopiikin molemmille.
Kerrankin intellektuelli ongelma av-palstalla pohdittavana. Näitä lisää!
Muuten kelpaisi aseksuaalimies, mutta kyllä hänen suutelemaan pitäisi kyetä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kelpaisi aseksuaalimies, mutta kyllä hänen suutelemaan pitäisi kyetä silloin tällöin.
"kun me suukosta melkein saimme ojkasmin" lauloi Juice aikanaan. Ehkä siks ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Ja kovassa kännissä panemaan.
Taitaa olla naisen kirjoittama koko juttu. Tommosia miehiä ei ole olemassakaan. Toiveajattelua.
Niele ylpeytes ja suostu kerran kuukaudessa seksiin. Se ratkaisee sun ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on bakteerikammoinen?
aapee sai tästä ketjusta selville, mitä hänen tulee jatkossa tehdä. Näin mammapalsta toimii parhaimmillaan! aapee löytää naisen näillä ohjeilla.