Lahjaksi kynä, mitä kaiverrukseen?
Mun mies on kova tekemään ristikoita ja löysin netistä lyijytäytekynän johon saisi kaiverruksen ja haluaisin tilata sellaisen hänelle. Oon nyt muutaman päivän pähkäillyt mitä haluaisin kaiverruttaa kynään ja perus nimi tai rakastan sua tuntuu tylsältä. Oon yrittänyt keksiä jotakin nokkelaa joka voisi viitata sekä kynän käyttöön että meihin/mun tunteisiin/intiimimpään, mutta enpä oo keksinyt mitään hyvää, joten ajattelin jos täältä löytyisi joku mua nokkelampi avuksi?
Kiitos jo etukäteen vastauksista
Kommentit (43)
Selvitäpä Ap, löytyisikö Kolmiokirjan varastoista vielä Ristikkomukeja, vai ovatko saaneet jo myytyä kaikki. Toki Torissa tai Huudossa voi olla myös myynnissä. Joskus takavuosina näissä lehdissä oli keräilykampanja, eli tietty määrä ristikkolehtien viivakoodeja oikeutti lunastamaan sanaristikkokuvioisen mukin. Totta kai hommasin sen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
R _ _ _ S
Tähän tyyliin voisi olla joku pieni lause, jonka voisi tulkita kahdella tapaa. Toinen olisi romanttinen tai pikkutuhma ja toinen ihan mitä lie tai ristikoihin liittyvää jos vaan keksii sellaisen.
Hah, Pahkasika-klassikko! Toinen hyvä Atte kumiorava, varo imuketta.