Lahjaksi kynä, mitä kaiverrukseen?
Mun mies on kova tekemään ristikoita ja löysin netistä lyijytäytekynän johon saisi kaiverruksen ja haluaisin tilata sellaisen hänelle. Oon nyt muutaman päivän pähkäillyt mitä haluaisin kaiverruttaa kynään ja perus nimi tai rakastan sua tuntuu tylsältä. Oon yrittänyt keksiä jotakin nokkelaa joka voisi viitata sekä kynän käyttöön että meihin/mun tunteisiin/intiimimpään, mutta enpä oo keksinyt mitään hyvää, joten ajattelin jos täältä löytyisi joku mua nokkelampi avuksi?
Kiitos jo etukäteen vastauksista
Kommentit (43)
Nykyään ristikoiden tekemiseen käytetään apuna nettiä, eli Ratkojat antaa vinkkejä. Meni maku.
"Ristisanat ovat kuin elämän arvoitukset; jokainen sana vie lähemmäs ratkaisua."
Jos olet kuunnellut Knallia ja Sateenvarjoa, niin vastaus on tietenkin LOISLURSO tai LUIRUTUS.
YleAreenasta löytyy jaksoja
Vierailija kirjoitti:
Penaalin terävin kynä
Tämä olisi hyvä! Tai sitten vain miehen nimi, varsinkin jos kyseessä on arvokas kynä.
Vierailija kirjoitti:
Se piirtää, jolla on liitua.
Oletko jämähtänyt liitukaudelle?
Vierailija kirjoitti:
Joku palindromi.
Alli pamautti vittua mapilla.
" Ritarilleni / Rakkaalle ritarilleni"
Matti Nykänen söi neljä litraa mansikoita ois hyvä 🖊
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ristikoiden tekemiseen käytetään apuna nettiä, eli Ratkojat antaa vinkkejä. Meni maku.
Eikä käytetä, vaan luotetaan omaan muistiin. Joskus huonosti laaditut ristikot näyttävät siltä, että laadinnassakin on käytetty Googlea urakalla. Onneksi vielä on ristikoita, joiden ratkonta perustuu hoksaamiseen eikä Googleen saati Ratkojiin. Itse en käytä edes tuota Ratkojaa, aika harvoin Googleakin.
Ristikot täytetään kuulakärkikynällä.