Onko toivoa parisuhteella, jossa ei ole seksiä?
Onko parisuhteella toivoa, jos mies ei halua seksiä (aseksuaalinen), ei suunnittele eikä innostu yhteisestä ajasta? Asutaan yhdessä kuin kämppiksinä, ei ole kosketusta, eikä läheisyyttä.
Vapaa-aikana haluaa puhua töistään.
Miten tällaisen suhteen saa kestämään?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossakin on ongelmana?
Naiset kertovat tälläkin palstalla päivittäin kuinka vain miehet ovat seksin orjia, nainen pystyy olemaan ilmankin varsin helposti vaikka koko elämänsä.
No ei pysty
Vierailija kirjoitti:
Homo se on.
Ei ole, silloin tuntisi vetoa miehiin!!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla oli aikoinaan kämppiksen kanssa enemmän yhteistä iloa ja menoa kuin teidän kämppissuhteessa. Siis oikeesti, mitä saat tuossa?
Mitä naisen pitäisi saada? Miehen rahat käyttöön lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä kävi. Mies alkoi muutaman vuoden avioliiton jälkeen etääntymään koko ajan vain enemmän.
Kun jonnekin mentiin, viivytteli ja aikaili niin että tiedi minun jo lähtevän, tuli sitten perässä. Tuntui jotenkin kiusaantuvan seurassani, ikäänkuin olisi halunnut jonnekin muualle.
Koskea ei enää saanut, jos yritti vastauksena oli kiukkuinen huuto että en minä mikään casanova ole.
Tavallisessa hyvin tylsässä arjessa kaikki sujui tasaiseen tahtiin. Mies puhui työstään tai joskus jotain juoruja joita oli naapureista kuullut. Sitä en voinut sietää ja sanoinkin ettei juorupuheet kiinnosta.
Jos ostin hänelle jotain, esim. syntymäpäivä- tai joululahjaksi sain kuulla että en minä tuolla mitään tee. Itse piti tarkkaa kirjaa paljonkon nyt oli käyttänyt minin lahjaani.
Itse asiassa se seksin puute ei loppupeleissä niinkään hiertänyt, aloin olla sen verran et
Kaikki k uluneimmat fraasit yhdessä viestissä.
Ja mammat uskoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiseen suhteeseen edes päädytään?
Meillä siihen päädyttiin niin, että mies lopetti seksin täysin naimisiinmenon jälkeen.
T. Eri
HAHA! Sitä se hääkakku teettää.
Tosin yleensä se on nainen joka lopettaa.
En pidä sellaista parisuhteena jossa ei ole seksiä ollenkaan, kun en itse halua ainakaan tällä hetkellä seksiä niin en edes
tapaile ketään miestä, miksi tapailisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä siihen päädyttiin niin, että mies lopetti seksin täysin naimisiinmenon jälkeen.
T. Eri
Oletko ajatellut että olet vain huono seksissä etkä ota miehen tarpeita huomioon?
Ei mies hyvää seksiä lopettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossakin on ongelmana?
Naiset kertovat tälläkin palstalla päivittäin kuinka vain miehet ovat seksin orjia, nainen pystyy olemaan ilmankin varsin helposti vaikka koko elämänsä.
No ei pysty
Kas kun kukaan ei koskaan kiistä asiaa kuin nainen haukkuu miehiä tuolla.
Miksiköhän :)
Miksi tätä kysymystä jauhetaan uudelleen ja uudelleen? Miksi sellainen henkilö hakeutuu intiimiin suhteeseen, joka ei siedä läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla oli aikoinaan kämppiksen kanssa enemmän yhteistä iloa ja menoa kuin teidän kämppissuhteessa. Siis oikeesti, mitä saat tuossa?
Mitä naisen pitäisi saada? Miehen rahat käyttöön lähinnä.
Keskusteluja, yhteisten menojen suunnittelua, hauskuutta, läheisyyttä. Elämyksiä; niitä on ihan ilmaisiakin. Mielikuvitusta ja yllätyksiäkin, jotka nekään eivät välttis maksa mitään. Kiinnostusta ja yritystä. Rahaa on itselläkin ja hyvää suhdetta ei rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri
Meillä kävi samoin.
MIes ei lopeta seksiä jos se vain on hyvää. Seksi kanssasi on siis huonoa ja olet itsekäs rakastaja joka välittää vain omasta nautinnostaan.
Vierailija kirjoitti:
En pidä sellaista parisuhteena jossa ei ole seksiä ollenkaan, kun en itse halua ainakaan tällä hetkellä seksiä niin en edes
Jos sulla on 50 vuotta kestävä avioliitto, onko se aina silloin tällöin parisuhde ja silloin tällöin ei? Aika harvinaista että noin pitkään liittoon ei kuuluisi seksitön aika silloin tällöin. Sen sijaan hellyyttä, läheisyyttä ja yhteistä aikaa voi olla vaikka 50 vuotta putkeen, mitä nyt riidan aikana pieni tauko
Laita nykyynen poistoon ja hommaa paree tilalle. Jos ei oo parempaan mahkuja niin hoira asia niin, että on.
Kehityt ittekki samalla paremmaksi ku löytää "itseään paremman" rinnalle.
Jos olette jo ikäihmisiä, siis sellaisia kahdeksankymppisiä, niin seksi lienee loppunut jo aikaa sitten. Mutta koskettelua ja halailua kyllä voisi olla. Usein toinen on omaishoitaja, ja joutuu auttamaan ja tukemaan toista.
Mutta jos olette nuoria, hedelmällisessä iässä olevia, niin pankaa kantapäät vastakkain ja lähtekää eri suuntiin ja etsikää paremmat kumppanit itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lukita toinen ihminen tällaiseen suhteeseen? Jos ei itse halua seksiä tai läheisyyttä
Ainut parisuhde joka kelpaisi olisi täysin seksitön. Sinulla on aarre.
Itsemääräämisoikeus sinulla hyväksy tai muuta erilleen
Itsehän tiedät toimiiko muut sitä voi tietää
Vierailija kirjoitti:
Mies odottaa, että sinä lähdet
Ei välttämättä. Monen oarisuhteen kohtalo
Seksi on maailman turhin asia. Apua