Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toivoa parisuhteella, jossa ei ole seksiä?

Vierailija
22.10.2024 |

Onko parisuhteella toivoa, jos mies ei halua seksiä (aseksuaalinen), ei suunnittele eikä innostu yhteisestä ajasta? Asutaan yhdessä kuin kämppiksinä, ei ole kosketusta, eikä läheisyyttä.

Vapaa-aikana haluaa puhua töistään.

Miten tällaisen suhteen saa kestämään?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette molemmat eläke-ikäisiä tai aseksuaaleja, niin sellainen voi ehkä toimia.

En ymmärrä miten nuorempana voisi olla parisuhdetta ilman läheisyyttä ja seksiä. Vaikka niitä olisi vähän, pitää molempia joskus löytyä ja mieluummin tietysti usein.

Helposti. Veri kiertää alapäässä samalla tavalla kuin vaikkapa jaloissakin, ei pakkaudu sinne sen kummemmin. Seksi no rehellisesti sanottuna maailman turhin asia, ja sen lisäksi vielä todella haitallinen monella yhteiskunnallisella tasolla. Kaikenlainen elukkavaistotoiminta lietsoo kaikkea muutakin elukkavaistotoimintaa, ja varmaan sanomattakin selvää että raivohullut ja "intohimoiset" eli kiimahullut ovat todella haitallisia kaikelle järjestäytyneelle toiminnalle ja hyvinvoinnille

Seksi on maailman turhin asia. Apua

Vierailija
42/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossakin on ongelmana?

Naiset kertovat tälläkin palstalla päivittäin kuinka vain miehet ovat seksin orjia, nainen pystyy olemaan ilmankin varsin helposti vaikka koko elämänsä.

No ei pysty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo se on.

Ei ole, silloin tuntisi vetoa miehiin!!

Eri

Vierailija
44/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla oli aikoinaan kämppiksen kanssa enemmän yhteistä iloa ja menoa kuin teidän kämppissuhteessa. Siis oikeesti, mitä saat tuossa?

Mitä naisen pitäisi saada? Miehen rahat käyttöön lähinnä.

Vierailija
45/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä kävi.  Mies alkoi muutaman vuoden avioliiton jälkeen etääntymään koko ajan  vain enemmän.

Kun jonnekin mentiin,  viivytteli ja aikaili niin että tiedi minun jo lähtevän, tuli sitten perässä.  Tuntui jotenkin kiusaantuvan seurassani, ikäänkuin olisi halunnut jonnekin muualle.

Koskea ei enää saanut, jos yritti vastauksena oli kiukkuinen huuto että en minä mikään  casanova ole.

Tavallisessa hyvin tylsässä arjessa kaikki sujui tasaiseen tahtiin.  Mies puhui työstään tai joskus jotain juoruja joita oli naapureista kuullut. Sitä en voinut sietää ja sanoinkin ettei juorupuheet kiinnosta. 

Jos ostin hänelle jotain, esim. syntymäpäivä- tai joululahjaksi sain kuulla että en minä tuolla mitään tee. Itse piti tarkkaa kirjaa paljonkon nyt oli käyttänyt minin lahjaani.

Itse asiassa se seksin puute ei loppupeleissä niinkään hiertänyt, aloin olla sen verran et

Kaikki k uluneimmat fraasit yhdessä viestissä.

Ja mammat uskoo

Vierailija
46/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiseen suhteeseen edes päädytään?

Meillä siihen päädyttiin niin, että mies lopetti seksin täysin naimisiinmenon jälkeen.

T. Eri

HAHA! Sitä se hääkakku teettää.

Tosin yleensä se on nainen joka lopettaa.

Vierailija
47/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaista parisuhteena jossa ei ole seksiä ollenkaan, kun en itse halua ainakaan tällä hetkellä seksiä niin en edes

tapaile ketään miestä, miksi tapailisin?

Vierailija
48/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siihen päädyttiin niin, että mies lopetti seksin täysin naimisiinmenon jälkeen.

T. Eri

Oletko ajatellut että olet vain huono seksissä etkä ota miehen tarpeita huomioon?

Ei mies hyvää seksiä lopettaisi.

Vierailija
49/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossakin on ongelmana?

Naiset kertovat tälläkin palstalla päivittäin kuinka vain miehet ovat seksin orjia, nainen pystyy olemaan ilmankin varsin helposti vaikka koko elämänsä.

No ei pysty

Kas kun kukaan ei koskaan kiistä asiaa kuin nainen haukkuu miehiä tuolla.

Miksiköhän  :)

Vierailija
50/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä kysymystä jauhetaan uudelleen ja uudelleen? Miksi sellainen henkilö hakeutuu intiimiin suhteeseen, joka ei siedä läheisyyttä? 

Vierailija
51/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla oli aikoinaan kämppiksen kanssa enemmän yhteistä iloa ja menoa kuin teidän kämppissuhteessa. Siis oikeesti, mitä saat tuossa?

Mitä naisen pitäisi saada? Miehen rahat käyttöön lähinnä.

Keskusteluja, yhteisten menojen suunnittelua, hauskuutta, läheisyyttä. Elämyksiä; niitä on ihan ilmaisiakin. Mielikuvitusta ja yllätyksiäkin, jotka nekään eivät välttis maksa mitään. Kiinnostusta ja yritystä. Rahaa on itselläkin ja hyvää suhdetta ei rahalla saa.

Vierailija
52/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Meillä kävi samoin.

MIes ei lopeta seksiä jos se vain on hyvää. Seksi kanssasi on siis huonoa ja olet itsekäs rakastaja joka välittää vain omasta nautinnostaan.

Vierailija
53/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä sellaista parisuhteena jossa ei ole seksiä ollenkaan, kun en itse halua ainakaan tällä hetkellä seksiä niin en edes

Jos sulla on 50 vuotta kestävä avioliitto, onko se aina silloin tällöin parisuhde ja silloin tällöin ei? Aika harvinaista että noin pitkään liittoon ei kuuluisi seksitön aika silloin tällöin. Sen sijaan hellyyttä, läheisyyttä ja yhteistä aikaa voi olla vaikka 50 vuotta putkeen, mitä nyt riidan aikana pieni tauko

Vierailija
54/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nykyynen poistoon ja hommaa paree tilalle. Jos ei oo parempaan mahkuja niin hoira asia niin, että on.

Kehityt ittekki samalla paremmaksi ku löytää "itseään paremman" rinnalle.

Vierailija
55/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo ikäihmisiä, siis sellaisia kahdeksankymppisiä, niin seksi lienee loppunut jo aikaa sitten. Mutta koskettelua ja halailua kyllä voisi olla. Usein toinen on omaishoitaja, ja joutuu auttamaan ja tukemaan toista.

Mutta jos olette nuoria, hedelmällisessä iässä olevia, niin pankaa kantapäät vastakkain ja lähtekää eri suuntiin ja etsikää paremmat kumppanit itsellenne.

Vierailija
56/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lukita toinen ihminen tällaiseen suhteeseen? Jos ei itse halua seksiä tai läheisyyttä

Vierailija
57/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut parisuhde joka kelpaisi olisi täysin seksitön. Sinulla on aarre.

Vierailija
58/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemääräämisoikeus sinulla hyväksy tai muuta erilleen

Itsehän tiedät toimiiko muut sitä voi tietää

Vierailija
59/61 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa, että sinä lähdet

Vierailija