Täytyykö naiselle antaa orgasmi esim. sormittaen jos (tai siis kun) laukee ennen tätä?
Kommentit (56)
"Olen kuitenkin samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, se olisi voinut olla vaikka omasta kynästäni. Lukuunottamatta tuota häpyluiden hankaamista. Ei siksi, että olisin aktiivisesti eri mieltä, en vain ole koskaan aikaisemmin kuullut moista."
Häpyluiden hinkkaamisella viittasin siihen, että kun hävyt painautuvat tiiviisti toisiaan vasten naidessa ja siinä hieraantuvat, klitoris voi saada riittävästi stimulaatiota siinä samalla, ja jotkut naiset voivat laueta silleen. Eivät kaikki.
"Olen kyllä joiltain naisilta kuullut, varmaan tällä palstallakin, että se tuntuu hyvin kiihottavalta, kun isolla (erityisesti paksulla) meisselillä painetaan siten, että pimpsa tuntuu siltä, että se on oikeasti täynnä tavaraa ja vähän jo venytyksessäkin. Kävisi ainakin järkeen, että sellaisessa kyydissä vaginaalisen orgasmin todennäköisyys kasvaa."
Jos tässä tarkoitetaan "vaginaalisella orgasmilla" sitä, että penis/terska osuu g-pisteeseen, niin periaatteessa paksu penis voi saada paremmin tuntumaa siihen. Vaginahan ei muilta osin ole kovin tuntoherkkä. Ei nyt tunnoton, mutta ei läheskään klitoriksen tasoa, ei sinne päinkään. Esim. tamponi vaginassa ei tunnu miltään. Vaginaorgasmi on usein ihmisten puheissa aika epämääräinen ja mystinen käsite. Voisin kuvitella, että joskus naisen saama orgasmi perusyhdynnässä voi olla yhteisvaikutusta kovasta kiihottuneisuudesta (vaikka sitten ison peniksen takia), joka saa klitan ja/tai g-pisteen vahvaan erektioon, miehen paukkeesta klitorista vasten ja g-pisteeseen osumisesta. Jälkeenpäin naiselle ei ehkä ole edes selvää, mistä tämä tuli.
"Kerrataan nyt taas, että naisilla on myös g-piste ja osa naisista saa orgasmin sitä hyväilemällä."
Tiedän kokemuksesta, että naisilla on g-piste/alue. Yleensä yhdynnässä penis kuitenkin sivuuttaa sen, vaikka g kiihottuneena paisuukin. Se ei kuitenkaan erotu niin selvästi kuin klitoris.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerran rakasta naistasi, et rakasta.
Tuleehan se esille.
Vierailija kirjoitti:
"Olen kuitenkin samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, se olisi voinut olla vaikka omasta kynästäni. Lukuunottamatta tuota häpyluiden hankaamista. Ei siksi, että olisin aktiivisesti eri mieltä, en vain ole koskaan aikaisemmin kuullut moista."
Häpyluiden hinkkaamisella viittasin siihen, että kun hävyt painautuvat tiiviisti toisiaan vasten naidessa ja siinä hieraantuvat, klitoris voi saada riittävästi stimulaatiota siinä samalla, ja jotkut naiset voivat laueta silleen. Eivät kaikki.
"Olen kyllä joiltain naisilta kuullut, varmaan tällä palstallakin, että se tuntuu hyvin kiihottavalta, kun isolla (erityisesti paksulla) meisselillä painetaan siten, että pimpsa tuntuu siltä, että se on oikeasti täynnä tavaraa ja vähän jo venytyksessäkin. Kävisi ainakin järkeen, että sellaisessa kyydissä vaginaalisen orgasmin todennäköisyys kasvaa."
Jos tässä tarkoitetaan "vaginaalisella orgasmilla" sitä, että penis/terska osuu g-pisteeseen
Kiitoksia selvityksestä, mielenkiintoista luettavaa!
En ole aiemmin asiaa pohtinut tältä kantilta, mutta kirjoituksesi luettuani mieleeni juolahti analogia joka saattaisi jossain määrin osua.
Ehkä naisen vagina (onko se nyt edes anatomisesti tarkalleen oikea nimitys sille "torvelle") vastaa suurinpiirtein miehen peniksen vartta. Eihän sekään ole kovin tuntoherkkä ja aika vaikeaa olisi laueta pelkästään sitä vatkaamalla. Toisaalta, jos sitä oikein kovasti puristaa, niin kyllähän se enemmän tuntuu, mitä voisi sitten verrata isoon mulkkuun vaginan sisällä.
Eli tästä voisi kyhäillä vaikka sellaisen esimerkin, että kaunis nainen vatkaisi hyvin voimakkaasti kiihottuneen miehen mulkun vartta samalla tiukasti puristaen. Sitten muutaman kerran nainen vahingissa vähän hipaisee terskaa siinä vatkatessaan ja johan mieheltä lentää kiisselit seinille. Tätä voisi erehtyä pitämään "mulkunvarsiorgasmina".
Oma mies usein haluaa että teen käsihommeli , mieluummin kuin nai, sanoo vaan, että olen niin taitava siinä, ettei kauna tarvitse tehdä. Ja kyllä se äänestä sitten kuuluukkin!
Herranen aika, ei kai kiihoittumaton emätin tunne tamponia. Kiihoittunut turvonnun pillu ja emätin tuntee. Ihan sama miehelläkin, ei löysä kulli tunne mitään, kivikovana seisova taas kaiken. Luulisi, että on edes perusasiat tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies usein haluaa että teen käsihommeli , mieluummin kuin nai, sanoo vaan, että olen niin taitava siinä, ettei kauna tarvitse tehdä. Ja kyllä se äänestä sitten kuuluukkin!
Sulla on vaan huono pillu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä tarkoitetaan "vaginaalisella orgasmilla" sitä, että penis/terska osuu g-pisteeseen
Kyllä tamponi tuntuu pillun perällä. Ei minulla emätin ole mistää kohdin tunnoton ja peniksen pitää olla sekä riittävän pitkä että paksu. Pitää osua emättmen pohjaan. Klitoriksen suora hyväily ei ole tarpeen yhdynnän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap joku teini-ikäinen? Ja jos on, niin ihan vinkkinä sanottakoon, että ei "täydy" sormettaa orgasmia naiselle, mutta jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja saada myöhemminkin seksiä ja rakkautta, niin kannattaa antaa naiselle orgasmi. Mielellään pari kolme.
No et säkää näytä naisia tuntevan kun kirjoitat parista kolmesta orgasmista. Jos sulla oikeasti olisi kokemusta naisista, niin tietäisit sen, että kaikki naiset ei pysty laukeamaan kuin kerran seksin aikana. Mä en ainakaan edes saman päivän aikana pysty saamaan toista orgasmia koska alapää vain on niin herkkä eikä orgasmi tule vaikka kuinka hinkkaisi klitorista. Eikä se väkisin hinkkaaminen edes tunnu hyvältä.
Lisäksi on naisia jotka eivät saa orgasmia koskaan seksissä toisen kanssa. On myös sellaisia naisia jotka eivät saa edes itsetyydytyksessä.
Miksi sitä edes harrastaisi seksiä tuollaisen kanssa?
Ja jos nainen on kykenevä useaan orgasmiin, kannattaa ne kaikki tarjota.
Ja jos sinäkin ymmärtäisit jotain naisista, niin tietäisit ettei klitta ole ainoa vaihtoehto orgasmin saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, ei kai kiihoittumaton emätin tunne tamponia. Kiihoittunut turvonnun pillu ja emätin tuntee. Ihan sama miehelläkin, ei löysä kulli tunne mitään, kivikovana seisova taas kaiken. Luulisi, että on edes perusasiat tiedossa.
Jaa, että jos ei seiso, niin ei tunne kullissa mitään?
Melkoisen pihalla asioista sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap joku teini-ikäinen? Ja jos on, niin ihan vinkkinä sanottakoon, että ei "täydy" sormettaa orgasmia naiselle, mutta jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja saada myöhemminkin seksiä ja rakkautta, niin kannattaa antaa naiselle orgasmi. Mielellään pari kolme.
No et säkää näytä naisia tuntevan kun kirjoitat parista kolmesta orgasmista. Jos sulla oikeasti olisi kokemusta naisista, niin tietäisit sen, että kaikki naiset ei pysty laukeamaan kuin kerran seksin aikana. Mä en ainakaan edes saman päivän aikana pysty saamaan toista orgasmia koska alapää vain on niin herkkä eikä orgasmi tule vaikka kuinka hinkkaisi klitorista. Eikä se väkisin hinkkaaminen edes tunnu hyvältä.
Lisäksi on naisia jotka eivät saa orgasmia koskaan seksissä toisen kanssa. On myös sellaisia naisia jotka eivät saa edes itsetyydytyksessä.
Kerran olen ollut tuollaisen naisen kanssa sängyssä, mutta oli niin tylsä tapaus, että yhteen kertaan jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataan taas, että naisen orgasmi ei varsinaisesti ole kiinni peniksen koosta, eikä peniksestä ylipäätään. Olennaisinta on riittävän klitoraalisen kiihotuksen saaminen.
Kerrataan nyt taas, että naisilla on myös g-piste ja osa naisista saa orgasmin sitä hyväilemällä.
Kyllä. Mutta tähänkään ei tarvita isoa penistä, hyväilyn voi tehdä sormilla. Naisen orgasmin saa ihan hyvin aikaiseksi sormilla/suulla/leluilla, se onnistuu täysin ilman penistä. Peniksen koolla ei siis ole merkitystä.
Toki se paneminen voi tuntua paremmalta, jos ei ole pieni penis.
Tiedän kyllä. Ja se on vastaus ap:n kysymykseen ja korjaus tuohon klittavänkääjän väärään tietoon.
Täytyy. Jos haluaa lopettaa omaan laukeamiseen, niin naiselle voi hoidella pari orkkua jo ennen yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on naisia jotka eivät saa orgasmia koskaan seksissä toisen kanssa. On myös sellaisia naisia jotka eivät saa edes itsetyydytyksessä
Mä olen itse nainen. Missään en väittänyt, että klitoris on ainoa millä naiset saa orgasmin. Mä kerroin itsestäni.
Ja mitä tarkoitit tuolla, että kuka edes harrastaisi seksiä tuollaisen kanssa? Mikä helvetin oikeus sulla on muka päättää ketkä saa harrastaa seksiä ja kenen kanssa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on naisia jotka eivät saa orgasmia koskaan seksissä toisen kanssa. On myös sellaisia naisia jotka eivät saa edes itsetyydytyksessä
Mä olen nainen joka ei saa miesten kanssa orgasmia. Kas kummaa kun on kuitenkin ollut miehiä elämässä ihan parisuhteisiin asti ja seksiä ollut monta kertaa saman miehen kanssa. Se, että en saa orgasmia ei tarkoita sitä, että olen tylsä sängyssä. Mä nautin seksistä enkä makaa lahnana.
Ihmeellisiä oletuksia aikuisilla ihmisillä.
Jos et kerran rakasta naistasi, et rakasta.
Tuleehan se esille.