Täytyykö naiselle antaa orgasmi esim. sormittaen jos (tai siis kun) laukee ennen tätä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asia varmistetaan useimmiten etukäteen, eli ensin vaimolle orgasmi tai pari ja sitten on kiva naida hyvin liukastettua pillua ja tuottaa vielä se kolmaskin jos mahdollista, mutta ei ole aivan pakko, joten yksi stressi vähemmän. Onneksi vaimo on erittäin orgasmiherkkä, joten hän saa orgasmin kun vaikka vähän hieroo vaikka housujen päältäkin. sormettamalla saa varmasti minuutissa / parissa.
No itse naisena haluan saada siinä yhdynnässä. Miksi ei voi siinä tehdä naiselle orgasmia?
En ole tuo keneltä kysyit, mutta en minä ainakaan pysty pienellä mulkullani kirnuamaan naiselle orgasmia. Olisihan se varmasti hienoa, mutta taitaa jäädä useimmille pareille unelmaksi.
Kerrataan taas, että naisen orgasmi ei varsinaisesti ole kiinni peniksen koosta, eikä peniksestä ylipäätään. Olennaisinta on riittävän klitoraalisen kiihotuksen saaminen. Yleensä se on yhdynnässä heikkoa tai olematonta joka tapauksessa, vaikka kundilla olisi minkälainen mela. Häpyluiden hinkkaaminen yhteen yhdynnässä riittää kuitenkin joillekin naisille laukeamiseen. Sitten voi olla yhdynnän lisäksi erikseen klitan kiihottamista, sormin tai välineellä, naisen tai miehen tekemänä. Siinäkin peniksen koko on sivuseikka. Eli vaikka sinulla olisi miten pieni, se ei sinänsä ole este naisen laukeamiselle. Osa naisista kyllä pitää isompaa kiihottavampana, mutta sen kiihottuneisuuden voi toki saada aikaan monista muistakin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asia varmistetaan useimmiten etukäteen, eli ensin vaimolle orgasmi tai pari ja sitten on kiva naida hyvin liukastettua pillua ja tuottaa vielä se kolmaskin jos mahdollista, mutta ei ole aivan pakko, joten yksi stressi vähemmän. Onneksi vaimo on erittäin orgasmiherkkä, joten hän saa orgasmin kun vaikka vähän hieroo vaikka housujen päältäkin. sormettamalla saa varmasti minuutissa / parissa.
No itse naisena haluan saada siinä yhdynnässä. Miksi ei voi siinä tehdä naiselle orgasmia?
En ole tuo keneltä kysyit, mutta en minä ainakaan pysty pienellä mulkullani kirnuamaan naiselle orgasmia. Olisihan se varmasti hienoa, mutta taitaa jäädä useimmille pareille unelmaksi.
Kerrataan taas,
Jos penis on seisokissa kokoa katkarapu, niin kyllä se silloin on liian pieni. Keskivertoa vähän pienempi on ihan ok. Keskiverto on hyvä. Keskivertoa jonkun verran isompi on paras. Liian iso ei ole hyvä.
"Kerrataan taas, että naisen orgasmi ei varsinaisesti ole kiinni peniksen koosta, eikä peniksestä ylipäätään. Olennaisinta on riittävän klitoraalisen kiihotuksen saaminen. Yleensä se on yhdynnässä heikkoa tai olematonta joka tapauksessa, vaikka kundilla olisi minkälainen mela. Häpyluiden hinkkaaminen yhteen yhdynnässä riittää kuitenkin joillekin naisille laukeamiseen. Sitten voi olla yhdynnän lisäksi erikseen klitan kiihottamista, sormin tai välineellä, naisen tai miehen tekemänä. Siinäkin peniksen koko on sivuseikka. Eli vaikka sinulla olisi miten pieni, se ei sinänsä ole este naisen laukeamiselle. Osa naisista kyllä pitää isompaa kiihottavampana, mutta sen kiihottuneisuuden voi toki saada aikaan monista muistakin asioista."
Olen se kirjoittaja, joka mainitsi, ettei pienellä mulkullaan voi naida orgasmia. Ok, ehkä se oli turhankin itsesäälivästi kirjoitettu, vaikka en kirjoittaessani sitä sellaiseksi tarkoittanut.
Olen kuitenkin samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, se olisi voinut olla vaikka omasta kynästäni. Lukuunottamatta tuota häpyluiden hankaamista. Ei siksi, että olisin aktiivisesti eri mieltä, en vain ole koskaan aikaisemmin kuullut moista.
Olen kyllä joiltain naisilta kuullut, varmaan tällä palstallakin, että se tuntuu hyvin kiihottavalta, kun isolla (erityisesti paksulla) meisselillä painetaan siten, että pimpsa tuntuu siltä, että se on oikeasti täynnä tavaraa ja vähän jo venytyksessäkin. Kävisi ainakin järkeen, että sellaisessa kyydissä vaginaalisen orgasmin todennäköisyys kasvaa.
Ei,jos toinen ei laukee niin so what! get over it!
Jos miettii erikseen tuollaista, niin kannattaa pysyä kaukana naisista ja keskittyä runkkailuun.
Kerrataan taas, että naisen orgasmi ei varsinaisesti ole kiinni peniksen koosta, eikä peniksestä ylipäätään. Olennaisinta on riittävän klitoraalisen kiihotuksen saaminen.
Kerrataan nyt taas, että naisilla on myös g-piste ja osa naisista saa orgasmin sitä hyväilemällä.
Miksi dissaatte tyyppiä joka on kiinnostunut tekemään asioita oikein naisen kannalta?
Ap, sun kannattaa kysyä naiseltasi miten parhaiten menisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi dissaatte tyyppiä joka on kiinnostunut tekemään asioita oikein naisen kannalta?
Ap, sun kannattaa kysyä naiseltasi miten parhaiten menisi.
No jotain on pielessä, jos tuollaisia kyselee.
Onko ap joku teini-ikäinen? Ja jos on, niin ihan vinkkinä sanottakoon, että ei "täydy" sormettaa orgasmia naiselle, mutta jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja saada myöhemminkin seksiä ja rakkautta, niin kannattaa antaa naiselle orgasmi. Mielellään pari kolme.
Älä mieti ettei tule pää kipeäksi. Käytä kättäsi ihan vain omiin tarkoituksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrataan taas, että naisen orgasmi ei varsinaisesti ole kiinni peniksen koosta, eikä peniksestä ylipäätään. Olennaisinta on riittävän klitoraalisen kiihotuksen saaminen.
Kerrataan nyt taas, että naisilla on myös g-piste ja osa naisista saa orgasmin sitä hyväilemällä.
Ja koska sen paikka ei ole sama kaikilla naisilla, niin peniksen koko voi vaikuttaa siihen, miten helppoa on saada orgasmi G-pistettä hieromalla. Tosin asento vaikuttanee yleensä enemmän, ja sikäli kuin koko vaikuttaa, niin isompi ei ole kaikkien naisten kannalta parempi (mutta joillekin on).
Vierailija kirjoitti:
Onko ap joku teini-ikäinen? Ja jos on, niin ihan vinkkinä sanottakoon, että ei "täydy" sormettaa orgasmia naiselle, mutta jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja saada myöhemminkin seksiä ja rakkautta, niin kannattaa antaa naiselle orgasmi. Mielellään pari kolme.
No et säkää näytä naisia tuntevan kun kirjoitat parista kolmesta orgasmista. Jos sulla oikeasti olisi kokemusta naisista, niin tietäisit sen, että kaikki naiset ei pysty laukeamaan kuin kerran seksin aikana. Mä en ainakaan edes saman päivän aikana pysty saamaan toista orgasmia koska alapää vain on niin herkkä eikä orgasmi tule vaikka kuinka hinkkaisi klitorista. Eikä se väkisin hinkkaaminen edes tunnu hyvältä.
Lisäksi on naisia jotka eivät saa orgasmia koskaan seksissä toisen kanssa. On myös sellaisia naisia jotka eivät saa edes itsetyydytyksessä.
Minä ainakin pidän huolen, että naiseni saa aina vähintään yhden orgasmin ennen minua. Tämä siis ennen varsinaista yhdyntää. Sitten voin tulla hyvällä omallatunnolla, kun tiedän naiseni jo saaneen.
Meillä aloitetaan seksi usein aika suoraviivaisesti, esim kysymällä "tekeekö sun mieli?"
Yleensä tekee, ja tavallisesti könyän naiseni päälle. Tavallisella perus seksikerralla nainen saa noin 3 kertaa ihan perus yhdynnällä, minkä jälkeen esim fistaan hänelle vielä yhden ison. Kun hän on hetken toipunut, on minun vuoroni ja nain häntä kunnes saan itse. Usein hänkin saa vielä yhden tässä vaiheessa.
Molemmat ollaan ihan tyytyväisiä seksielämäämme.
M50
Vierailija kirjoitti:
Ei,jos toinen ei laukee niin so what! get over it!
Otsikko on kummallinen. Mutta mikäs vaikeus se on miehelle orgasmi sormettaa, jos ei muutoin onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen aina ensin. Esileikin jälkeen joko nuolen tai sormetan. En edes harkitse pippelin työntämistä pimppiin ennen kuin nainen on saanut orkkunsa (kuinka monta hän sitten haluaakaan).
ITse en halua orgasmia ennen yhdyntää, kun yhdynnässä saatu orgasmi sitten laimentuu.
Näin meilläkin vaimo halusi lähes aina ekat 40 vuotta. Joten pidin huolen, että sain kiihoitettua hänet lähelle orgasmia, jotta molemmat tulimme samaan aikaan. Nyt vanhana halunnut orgasmin suuseksillä ja sormettaen ennen yhdyntää, joten menty sillä. Tällä päästy siihen, että vaimo on saanut koko ikänsä niin kuin on itse halunnut, eikä ole jäänyt ilman kun meillä on ollut seksiä. Haluaa yhä edelleen orgasminsa vähintään kerran viikossa, muuten tulee kiukkuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta tähänkään ei tarvita isoa penistä, hyväilyn voi tehdä sormilla. Naisen orgasmin saa ihan hyvin aikaiseksi sormilla/suulla/leluilla, se onnistuu täysin ilman penistä. Peniksen koolla ei siis ole merkitystä.
Toki se paneminen voi tuntua paremmalta, jos ei ole pieni penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta tähänkään ei tarvita isoa penistä, hyväilyn voi tehdä sormilla. Naisen orgasmin saa ihan hyvin aikaiseksi sormilla/suulla/leluilla, se onnistuu täysin ilman penistä. Peniksen koolla ei siis ole merkitystä.
Toki se paneminen voi tuntua paremmalta, jos ei ole pieni penis.
Vaimoni on itse sanonut että hänen yhdyntäorgasminsa olleet kiinni kaluni koosta. Ei ole saanut koskaan, ilman, että kullini ei olisi ollut kokonaan sisällä ja hieronut pillunpohjaa voimalla.
Incelin kootut kysymykset vol.100