Lue keskustelun säännöt.
Minusta kaks laulajaa laulo päin vi**ua!
16.02.2007 |
Kristian ja se eka. Ihan niinku olisivat änkyttäneet ja sanoja jäänyt välistä. Varmaan kuulossa vikaa? :DDD
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan luonnollista suomalaiselle että epäröi laulaa nopeaa englantia... siitä ekasta pojasta en tiedä.