Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen mielestä todella tärkeää että on asunut ulkomailla, ihan kuin se automaattisesti sivistäisi. "Oi sä oot asunut Windhoekissa, wauuuu"! "Nyt mä nään ihan eri silmin Fannin kun hän on asunut ulkomailla, wauuu"!
Taisi vain pilkata, kun naiset kertoivat itse ulkomailla asumisistaan niin huipputärkeinä. Itse asunut kauemmin, joten ei sitä minään ihmeenä koe. Muidet vaan ite hehkuttivat nokka pystyssä, että minäpäs olen kv-tyyppi, kuten Fanni sen ilmaisi.
Joonakselle on tuo ulkomailla asuminen todella tärkeää. Hän itse on tainnut jo asua enemmän ulkomailla kuin Suomessa. Tuo Losissa asuminen on vain aikuisuudessa. Perheensä mukana on asunut jo Hollannissa ja Malesiassa. Joonas on vähän suppeasti asioita katsova, kun tuo ulkomailla asuminen on niin tärkeää. Selvästikään ei naisen luonteella ole hänelle niin väliä. Ulkomailla asuminen ja nämä erityyppiset hengellisyydet tarotkortteineen merkkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen mielestä todella tärkeää että on asunut ulkomailla, ihan kuin se automaattisesti sivistäisi. "Oi sä oot asunut Windhoekissa, wauuuu"! "Nyt mä nään ihan eri silmin Fannin kun hän on asunut ulkomailla, wauuu"!
Taisi vain pilkata, kun naiset kertoivat itse ulkomailla asumisistaan niin huipputärkeinä. Itse asunut kauemmin, joten ei sitä minään ihmeenä koe. Muidet vaan ite hehkuttivat nokka pystyssä, että minäpäs olen kv-tyyppi, kuten Fanni sen ilmaisi.
Joonakselle on tuo ulkomailla asuminen todella tärkeää. Hän itse on tainnut jo asua enemmän ulkomailla kuin Suomessa. Tuo Losissa asuminen on vain aikuisuudessa. Perheensä mukana on asunut jo Hollannissa ja Malesiassa. Joonas on vähän suppeasti asioita katsova, kun tuo ulkomailla asuminen on niin tärkeää. Selvästikään ei
Onkohan Joonaksen isä ollut lähetyssaarnaajana Malesiassa ym ?
Vanhassa City lehden jutussa kerrotaan Joonaksen muuttaneen lapsena isän Nokia-työn mukana maailmalla.
Hienoa että sinulla ei ole työtä joka estäisi roskan kirjoittelun täällä
Niin totta! Vaik ei olisi ollut näitä talousongelmiakaan (enkä tarkoita sitä että olis pitänyt olla miljonääri mut rajansa nyt kaikella). Siis SOS se et äijällä ei ole varaa maksaa edes yhtä ravintola-laskua; lisäksi hän on lyhyt ja kalju ja möhömahainen (varmaan kun tykkää lähinnä maata sohvalla katsomassa fudista tai sitten isoin fyysinen rasitus: nurmikon leikkuu hänen vaimon omistamassa kämpässä, vaimon ollessa itse töissä).
Haha tää oli upee! Kun et edes osaa kirjoittaa noita brändejä oikein.. 🤣
Anteeks mut eikö KUKAAN muu ole samaa mieltä et Maijan tukka on ihan kauhee?? Varsinki toi ihme käherretty otsis. Voi luoja
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mut eikö KUKAAN muu ole samaa mieltä et Maijan tukka on ihan kauhee?? Varsinki toi ihme käherretty otsis. Voi luoja
Täällä hep!
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko oikeasti ainoa katsoja joka ei vain näe Monican viehätysvoimaa? En ole rasisti, mielestäni kaikki ihonvärit ovat kauniita mutta hän ei vain kasvoiltaan ole musta yhtään kaunis, lähinnä oudon näköinen. Olenko ainoa?
Olen siis hetero-nainen ja esteetikko, mielestäni on ihanaa istuskella vaikka kahviloissa ja katsella kauniita ihmisiä. Mutta jos näkisin Monican (ja vielä jos kuulisin hänen jutut 🙄) katsoisin vain äkkiä poispäin. Ei ole minusta ollenkaan viehättävä.
Kallon muoto on outo ja miks hiukset lähtevät vasta takaraivolta. Onko niitä nypitty tms ajeltu pois ? Kummallisen pitkät käsivarret. Kuin lonkerot.
Mutta hänellä on kaunis katse ja silmät ovat sielun peili.
Muistuttaako David Bowien Imania ?
Särähtää korvaan, tai siis sattuu silmään - miksei voi kirjoittaa "Iman Bowie"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko oikeasti ainoa katsoja joka ei vain näe Monican viehätysvoimaa? En ole rasisti, mielestäni kaikki ihonvärit ovat kauniita mutta hän ei vain kasvoiltaan ole musta yhtään kaunis, lähinnä oudon näköinen. Olenko ainoa?
Olen siis hetero-nainen ja esteetikko, mielestäni on ihanaa istuskella vaikka kahviloissa ja katsella kauniita ihmisiä. Mutta jos näkisin Monican (ja vielä jos kuulisin hänen jutut 🙄) katsoisin vain äkkiä poispäin. Ei ole minusta ollenkaan viehättävä.
Kallon muoto on outo ja miks hiukset lähtevät vasta takaraivolta. Onko niitä nypitty tms ajeltu pois ? Kummallisen pitkät käsivarret. Kuin lonkerot.
Korkeaotsaiset ovat kai älykkäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeaotsaiset ovat kai älykkäitä?
&
En oo kyllä huomannut tän ohjelman aikana. Tosi lapsellinen nainen.
Oletteko Lombroson jälkeläisiä - hänhän se kallonmuotoja tutki. Katselepa suomalaisen riippuvia suupieliäsi peilistä ja jatka kirjoitteluasi sitten. Tiedoksi vain, että eripuolella maapalloa asuu erinäköisiä ihmisiä ja mielestäni arvostelemanne henkilö on kaunis. Kun kiertää maapalloa niin kuin Joonaskin on tehnyt niin näkee erilaisia ihmisiä ja silmät avautuvat uudella tavalla.
Hirveää ulkonäön ruotimista koko ketju. Häpeäisitte. Keskitytään mielummin ohjelman tapahtumiin, eikä kenenkään kallonmuotoihin, ihonväriin, leukoihin tai muihin fyysisiin piirteisiin, joihin ei voi vaikuttaa.
Harmi, että tällä viikolla ei tule jaksoa. Kerrankin kun olisi ollut joululomalla aikaa katsoa jakso ihan julkaisupäivänä.
Mitä hemmettiä?????
Monica ja miehensä olivat naimisissa kun heidän lapsensa syntyi.
kyllä, on laillista mennä vaikka 18 vuotiaana naimisiin ja saada toivottu lapsi.
Eipä tarvii sitten paniikissa lapsettomana etsiä miestä kun 40 lähestyy kovaa vauhtia.
Monican ex puoliso on fiksu ja hoitaa lasta myös, tietenkin.
Silmää hämää jos hiukset vedetään taaksepäin.
oikeesti hiukset alkaa ihan oikeasta kohdasta. Afro tukassa hiusrajaan alku voi olla hennompaa pörröä, niin se halutaan usein laittaa esim geelillä.
en mäkään haluaisi että päässä olevat pörröt näkyis😅
Vierailija kirjoitti:
Oletteko Lombroson jälkeläisiä - hänhän se kallonmuotoja tutki. Katselepa suomalaisen riippuvia suupieliäsi peilistä ja jatka kirjoitteluasi sitten. Tiedoksi vain, että eripuolella maapalloa asuu erinäköisiä ihmisiä ja mielestäni arvostelemanne henkilö on kaunis. Kun kiertää maapalloa niin kuin Joonaskin on tehnyt niin näkee erilaisia ihmisiä ja silmät avautuvat uudella tavalla.
Tänä päivänä ei tarvitse kierrellä ulkomaita. Netistäkin löytyy ja telkkarista. Eikä Monica ole kaunis. Maria Borges on, jos afrikkalaisen haluat.
Matkustellessa näkee erilailla. Muistan afrikkalaisen maan, jossa eräässä kylässä oli iloisen ja avoimen näköisiä ihmisiä ja meille ystävällisiä. Muutama kymmenen kilometriä myöhemmin oli synkkien ja kyräilevien ihmisten kylä. Itiksessä tai vastaavassa et tähän tunnelmaan pääse.
Minusta on kivaa ja jännittävää, kun Joonas kertoo new age ilmiöistä. Esim se, että eri kuunkierron aikaan, on järkevää aloittaa eri asioita. Tämähän on ollut myös ihan meidän omassa maatalouskulttuurissammekin aivan yleistä. Milloin on otollisin aika kylvää, jolloin siemenet lähtevät parhaiten itämään tai milloin on ollut viisainta kerätä sato.
Varmasti liittyy myös sellaiseen, milloin on otollisin aika alkaa omia henkisiä projektejaan jne.
Niina on ihan miehen näköinen naamasta ja tylsä. Ei ihme, että tippui.
Noralla on aivan juopon naama.
Outo se Venlan saama musta ruusu. Toisaalta taas niin väritön nainen ettei ehkä mitään selvän saamista voi odottaakaan. Booooooring.