Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteläisessä Sudanissa Niilin rantamilla asuu tuollainen hyvin pitkä, kaunis heimo. Valitettavasti siellä on sodittu jo vuosikymmeniä ja ihmiset ovat joutuneet muuttamaan pois. Nykyisin en tosin tiedä tarkkaan tilannetta - Sudanista uutisoidaan meillä valitettavan vähän.
Eikös Monica ollut syntynyt Kamerunissa ja puolestaan Belle oli Etelä-Sudanista. Bellehän on vähän pulskanpuoleinen.
Onko tuo Ada vähän lapsellinen ? Tuohon ohjelmaan , kun lähtee niin pitää tiedostaa mitä se tule olemaan. Tuossa sen näki , kun ei päässytkään treffeille koska toinen mimmi sai ryövätä sen treffit sillä ruusulla. Hupsis niinhän olisi myös itse tehnyt :))
Minusta Ada on kuitenkin aika kypsä ikäisekseen tilanteeseen nähden. Ja Venlakin toimi fiksusti kantansa perustellen, eikä selän takana juonitellen.
Muutama huomio 1.1. jaksosta: eikös kolmella ole lapsia? Belle, Fanni, Monica.
Belle on muuten tuttu Sinkut paljaana -sarjasta, jossa puhui taloudellisista haasteistaan nuorempana.
Vivianna kirjoittaa instan vuosipostauksessaan almost relationship August, hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei katsoin juuri uusimman jakson ja sen enempää juonen käänteitä paljastamatta jos joku ei halua niin kyllä Venla näytti todellisen luonteensa. Ensin mun lähimpiä ystäviä ja silti valitsee miehen tämän sijaan ja tekee todella törkeästi. Not a girls girl en luottaisi. Teennäinen.
Korjaan ensin sanoo mun lähimpiä ystäviä ja sitten tekee tälle katalat
Mitä sä sekoilet? Kerro nyt kunnolla mistä on kyse, kun kerta aloititkin jo.
Tuo Vivianna tuo kontenttia ja samoin noi ruusut, joilla voi varastaa treffit. Huvittavaa olisi, kun useampi nainen ei ottaisikaan ruusua vastaan. :D
Etelä - Sudanissa Niilin rannoilla asuu erityisen kaunis, pitkä ja hoikka heimo,
Vierailija kirjoitti:
Bellen kanssa Joonas suutelee, näytettiin tämän päivän ennakkojakson "seuraavassa jaksossa" -osiossa.
Uutena tuli Vivianna ja Joonas sanoi että kiinnitti huomion kurvikkaaseen kroppaan. Eli olisi nyt suoraan vaan sanonut että tisseihin.
Monica alkaa käymään itsellä jo hermoille. Aluksi oli ihan jees mutta nyt lähinnä ärsyttää aina kun puhuu tai näytetään.
Jep ja ainoastaan josta Joonas sanoi että on seksuaalista kemiaa (vivianna). Taisi saada aikalailla hormonit hyrräämään kun noin suoraan sanoi. Mut veikkaan että tuo nainen on täysin casting vaan tuomaan juonenkäänteen ja nainen sanoikin jo autossa tokana lauseenaan jotain että "mun tehtävä onkin sekoittaa pakkaa". Mietin vaan että tietääköhän Joonas kuka on näyttelijäksi palkattu ja kuka oikea kisaaja
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ada on kuitenkin aika kypsä ikäisekseen tilanteeseen nähden. Ja Venlakin toimi fiksusti kantansa perustellen, eikä selän takana juonitellen.
Belle on muuten tuttu Sinkut paljaana -sarjasta, jossa puhui taloudellisista haasteistaan nuorempana.Vivianna kirjoittaa instan vuosipostauksessaan almost relationship August, hmm.
Oho kiva jos ViVi onkin lopullinen Valinta :O no en ihmettelisi kun Joonas siihen eniten käy kuumana
Vierailija kirjoitti:
Tämä Vivianna on kyllä jännä tapaus. Avoimesti myöntää haluavansa huomiota, jota hakee tempauksillaan. Tähän bacheloriin osallistuminen on pelkkä julkisuustemppu. Yksi muiden joukossa. Joonas on varmaan Losissa tottunut leikeltyihin ja feikkeihin naikkosiin, jonka vuoksi oli niin samalla aaltopituudella tämän kanssa. Useimmat aiemmat bachelorit ovat karsastaneet feikkiyttä, mutta Joonakselle näyttää kelpaavan.
Palkattu sekoittamaan pakkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei katsoin juuri uusimman jakson ja sen enempää juonen käänteitä paljastamatta jos joku ei halua niin kyllä Venla näytti todellisen luonteensa. Ensin mun lähimpiä ystäviä ja silti valitsee miehen tämän sijaan ja tekee todella törkeästi. Not a girls girl en luottaisi. Teennäinen.
Korjaan ensin sanoo mun lähimpiä ystäviä ja sitten tekee tälle katalat
Mitä sä sekoilet? Kerro nyt kunnolla mistä on kyse, kun kerta aloititkin jo.
Venla sanoi Adasta että on lähimpiä ystäviä että ei voisi tehdä sitä Adalle ja seuraavaksi veikin tämän treffit
Myötis tulee Maijaa katsoessa. Niin läpinäkyvän teennäinen eikä yhtään Joonaksen tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Belle on muuten tuttu Sinkut paljaana -sarjasta, jossa puhui taloudellisista haasteistaan nuorempana.Vivianna kirjoittaa instan vuosipostauksessaan almost relationship August, hmm.
Fanni ei ole kertonut lapsesta, olettaisin, koska Joonas totesi uusimmmassa jaksossa, että kahdella naisella on lapsi.
Mitä se Jasmiina muuten mölisi minkä vuoksi tippuu? Oliko kännissä? Kelle huuteli ja mitä?
Niinpä olisiko Joonas antanut Adalle ruusun ? Nyt antoi sen Venlalle. Uusi blondi on eka josta Joonas sanoi tuntevansa seksuaalista vetovoimaa.
Oonko ainut jonka mielestä Fanni vaikuttaa 40vltä sekä jotenkin yleinen katkeruus elämää kohtaan paistaa naamasta?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut jonka mielestä Fanni vaikuttaa 40vltä sekä jotenkin yleinen katkeruus elämää kohtaan paistaa naamasta?
Et varmaan ole ainoa, Fannia ja hänen ulkonäköä on kyllä täällä haukuttu ahkerasti.
Itse olin yllättynyt, kun olin lukenut näitä ennen kuin olin ehtinyt katsoa yhtään jaksoa, ja odotin jotain ihan muuta. Mielestäni Fanni olikin tosi sympaattinen, hänessä on jotain haavoittunutta ja herkkää. Tosiaan hänestä näkee että on kokenut kovia, mutta minusta se on paljon kiinnostavampaa ihmisessä kuin kokemattomuus ja päätön kana -asenne joka monesta muusta paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole ainoa, Fannia ja hänen ulkonäköä on kyllä täällä haukuttu ahkerasti.
Itse olin yllättynyt, kun olin lukenut näitä ennen kuin olin ehtinyt katsoa yhtään jaksoa, ja odotin jotain ihan muuta. Mielestäni Fanni olikin tosi sympaattinen, hänessä on jotain haavoittunutta ja herkkää. Tosiaan hänestä näkee että on kokenut kovia, mutta minusta se on paljon kiinnostavampaa ihmisessä kuin kokemattomuus ja päätön kana -asenne joka monesta muusta paistaa läpi.
Mmm totta, hyvä näkökulma ja olen samaa mieltä että ehdottomasti usein itsellänikin synkkaa enemmän ihmisten kanssa joilla on kaikenlaista ehtinyt tapahtua elämässä, kuin tuo vastakohta. Hän on kivan ja aidon oloinen tyyppi, harmi vaan että mielestäni sen elämän kovuuden näkee naamasta, en tarkoita ulkonäköä vaan jonkinlainen katkeruus paistaa silmistä ja puhetyylistä. Se on harmi. Kaikkea hyvää hänelle
Tällä kaudella ärsyttää suunnattomasti tuo Shirlyn tekemä myyrän työ naisten villalla. Hänhän suorastaan asuu naisten villalla kerätäkseen tietoa kaverilleen Joonakselle siitä, kenet pitäisi tiputtaa ja kenet pitää. Vielä kun muistelee millaista käytöstä Shirlyllä oli Selviytyjissä, niin en hänen neuvoihinsa itse luottaisi. Pahasti kuitenkin pelkään että Shirlyn mielipiteet vaikuttavat paljon Joonaksen valintoihin ja sitä kautta Joonas valitsee itselleen sopimattoman kumppanin. En tiedä onko muut huomanneet miten esim Aada mielistelee Shirlyä, joten helppo tietää jo että on kärkikahinoissa mukana. Aada on mielestäni kiero ja draamanhaluinen ja hänet pitäisi lähettää kotimatkalle. Väärä valinta jos häneen päätyy.
Mitä se tekee tässä ohjelmassa sitten?