Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
941/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pettämiskysymys Annin tekemä. "Kysymys Joonakselle liittyy sellaiseen juttuun, että en malta odottaa, että mikä se Joonaksen vastaus siihen on", hän sanoi. Lisäksi kertoi yksityistreffeillä, että on tutkinut netistä aktiivisesti Joonaksen taustoja.

Mielestäni Anni on kuitenkin varteenotettava valinta loppupeleissä.

Musta toi netistä tutkistelu on vähän karmivaa, vaikka ymmärrän kyllä miksi. Ainakin jos mulle kerrottais, että on googletettu niin tulee outo olo, vakkei mitään piilotettavaa olekkaan.

Ihan taatusti jokainen tuolla olevista naisista on tehnyt niin.

Vierailija
942/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas on selkeästi hukassa. Ei ole raameja, tukka huonosti, ei ole todellista menestystä jenkeissä, elää jotain nomadielämää, entinen lestadiolainen, nyt uppoaa kaikki New Age -kama, on pettänyt...

On tuolla tasan ja vaan ainoastaan saadakseen julkisuutta ja naisia, monikossa. 

Tämäpä tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeällisen nolo, tyhjää täynnä oleva pinnallinen tyhjäpääsakki: Plain Jake etsii Plain Janea, valjuvisa valjuveeraa.

Vierailija
944/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava jakso siis tuleva niin näytettiin alkua. Seisoiko Monica Joonaksen ovella siinä ? Naisista eniten lääpällään tuohon mieheen on juuri Monica. 

Vierailija
945/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Olen luullut, että tällä lähes nelikymppisellä bätsellä olisi oikeasti ura ohjaajana. Suomen musiikkivideoskene on niin pieni, ettei sillä elätä itseään vaikka ohjaisi jokaisen julkaistavan musiikkivideon. Eikä siellä todellakaan liiku isot rahat.

Vierailija
946/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava jakso siis tuleva niin näytettiin alkua. Seisoiko Monica Joonaksen ovella siinä ? Naisista eniten lääpällään tuohon mieheen on juuri Monica. 

Monica vaikuttaa sellaiselta, että ei kaihda keinoja, jotta saa haluamansa.

Vierailija
947/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava..

Vierailija
948/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venlasta tulee huonot vibat. Jotenkin feikki. En muista enää millainen oli aiemmalla kaudellaan.

Mulle Venla ei ollut jäänyt yhtään mieleen, kaikista vähiten näistä. Viimeisimmässä plussa jaksossa olin sillei, että hetkinen kukas tämä tämmöinen nyt on. Mutta ehkä tulee enemmän esille myöhemmin tai sitten ei, kuka tietää... 

Takuulla tulee. On satavarmasti Joonaksen valittu.

Vierailija
949/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonas on selkeästi hukassa. Ei ole raameja, tukka huonosti, ei ole todellista menestystä jenkeissä, elää jotain nomadielämää, entinen lestadiolainen, nyt uppoaa kaikki New Age -kama, on pettänyt...

On tuolla tasan ja vaan ainoastaan saadakseen julkisuutta ja naisia, monikossa. 

Hän elää kuin parikymppiset jotka etsivät itseään, vaikka on 36v. Hyvin tavallista nykyään tämmönen nuoruuden venyttäminen keski-ikään. 

Te kaikki Joonaksen haukkujat. Lukekaapa ensin taustoja ennen kuin alatte esittämään arvioitanne. Joonas ei ole itse hakeutunut ko. ohjelmaan, vaan hänet on PYYDETTY siihen osaan.

So? Itse hän on siihen mukaan lähtenyt.

Vierailija
950/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä kuitenkin katsot normaalijärkisenä ohjelmaa ja jaksat vielä kommentoida sitä? 

Vierailija
951/6871 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/katso/bachelor-joonas-loysi-rauhan-henkisyyden-ka…

Äiti ja sisko pelkäävät ohjelman tuomia negatiivisia puolia, kuten niin sanottuja nettivihaajia. Bachelor on kuitenkin itse hyvin tietoinen siitä, että nettikommentoijien herjat kumpuavat heidän omasta pahasta olostaan.

Kaikki herjat eivät ole herjoja vaan ihan vain percettänuolemattomia mielipiteitä, eivätkä "vaadi" omaa pahaa oloa. 

Äiti ja sisko tuskin vihaajia tai kummuttelevat "omasta pahasta olostaan" mitään. Vakiovajakkien projisointiluuloja.

Vierailija
952/6871 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat kuvanneet tämän siellä Los Angelesissa, olisi ollut hauska👍, mutta tämä onkin Epsanjassa.

Paitsi että on kuvattu Kreikassa Rodoksella :)

Vierailija
953/6871 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tämän keskustelun pituudesta ja kommenttien määrästä, kuinka tylsä kausi on menossa. 

Vierailija
954/6871 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa tämän keskustelun pituudesta ja kommenttien määrästä, kuinka tylsä kausi on menossa. 

Kyllä. Tämä kanava on ihan kuollut.

Vierailija
955/6871 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tv-yleisö on kyllästynyt näihin niin sanottuihin tosi-tv-sarjoihin, jotka on muokattu kilpailuformaattiin, mutta joista puuttuu kuitenkin spontaanius, koska ovat käsikirjoitettuja. Eräs tuttavani osallistui aikoinaan erääseen tosi-tv-sarjaan, seikkailuohjelmaan, ja oli innoissaan päästessään siihen mukaan. Kun sitten kilpailijoilla oli ensimmäinen kokoontuminen, kerrottiin siellä kaikille missä järjestyksessä kukin putoaa kisasta. Se tuntui tosi masentavalta, kun piti tahallaan hävitä jokin kisa, jossa tietää olevansa todella vahvoilla. Mutta hän sai "ilmaista" mainosaikaa yritykselleen televisiossa, josta hänelle oli paljon hyötyä ohjelman jälkeen.

Eihän missään etukäteen kuvatuissa tv-ohjelmissa saa sanoa oikeasti mitä haluaa. Minusta ainakin tuntuisi pahalta sanoa asioita, jotka olisivat täysin arvojeni vastaisia. Sen vuoksi en lähtisi mukaan tuollaisiin ohjelmiin.

Ohjelman leikkaus ja repliikkien irrottaminen alkuperäisestä yhteydestä ärsyttää myös. Kuka tahansa saadaan siten kuulostamaan törpöltä tuollaisissa ohjelmissa. "Bachelorissa" tahallisesti tuotanto pyrkii esittelemään naiset säälittävinä bimboina, vaikka heidän CV:nsä ja ammatillinen asemansa privaatissa kertoo aivan muuta.

Vierailija
956/6871 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tv-yleisö on kyllästynyt näihin niin sanottuihin tosi-tv-sarjoihin, jotka on muokattu kilpailuformaattiin, mutta joista puuttuu kuitenkin spontaanius, koska ovat käsikirjoitettuja. Eräs tuttavani osallistui aikoinaan erääseen tosi-tv-sarjaan, seikkailuohjelmaan, ja oli innoissaan päästessään siihen mukaan. Kun sitten kilpailijoilla oli ensimmäinen kokoontuminen, kerrottiin siellä kaikille missä järjestyksessä kukin putoaa kisasta. Se tuntui tosi masentavalta, kun piti tahallaan hävitä jokin kisa, jossa tietää olevansa todella vahvoilla. Mutta hän sai "ilmaista" mainosaikaa yritykselleen televisiossa, josta hänelle oli paljon hyötyä ohjelman jälkeen.

Eihän missään etukäteen kuvatuissa tv-ohjelmissa saa sanoa oikeasti mitä haluaa. Minusta ainakin tuntuisi pahalta sanoa asioita, jotka olisivat täysin arvojeni vastaisia. Sen vuoksi en lähtisi mukaan tuollaisiin ohjelmiin.

Ohjelman leikkaus ja repliikkien irrottaminen alkuperäise

Mutta kun näitä ohjelmia on tehty jo todella kauan ja jokainen osallistuja tietää jo nämä kertomasi faktat, niin millainen ihminen silti haluaa näihin osallistua? Ymmärtäisin myös, jos näihin osallistuisi vain kaksikymppisiä märkäkorvia, mutta että kolme-nelikymppisetkin äiti-ihmiset. En voi ymmärtää😳

Vierailija
957/6871 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyllähän se julkisuuden tavoittelu on olennaisin asia näihin tosi-tv-ohjelmiin hakeutumiseen. Samat tyypit kiertävät ohjelmasta ohjelmaan, Suomi on pieni maa.

Vierailija
958/6871 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ohjelmaa katsoessa huomaa, miten tärkeää ulkonäkö on ensivaikutelman luomisessa. Esim. Jasmiina ja Nora saivat ensivaikutelmaruusut, mutta tutustuttuaan paremmin bache huomasi, ettei kumpikaan ole hänelle sopiva. 

Tämä on suuri ongelma yleisestikin nykyisenä Tinder-aikakautena, kun koko sovellus perustuu pääosin ulkonäköön.

Mulla on tässä pohdinnassa myös oma lehmä ojassa, koska en ole ulkoisesti kovin kiinnostavan näköinen. Kun liikun kaupungilla kauniin ystäväni kanssa, miehet katsovat vain häntä ja tulevat joskus juttelemaankin, minua eivät katso. Mutta ihmisenä olen nöyrä, muut huomioiva, hauska ja vastuuntuntoinen. Miehet eivät kuitenkaan tunnista näitä piirteitäni heti kun keskittyvät muuhun, ja siksi Tinder-kulttuuri on juuri mun kaltaisille erityisen vaikeaa. Myös Bachelor-ohjelmasta olisin luultavasti pudonnut ensimmäisessä jaksossa. 

Vierailija
959/6871 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako Fanni jälleen miehen siivellä ulkomaille? Ei ole kanttia lähteä ihan itse. Miten pieni lapsi sopisi kuvioon? 

Anni vaikuttaa aikuiselta ja itsenäiseltä. Joonas Australiaan?

Vierailija
960/6871 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako Fanni jälleen miehen siivellä ulkomaille? Ei ole kanttia lähteä ihan itse. Miten pieni lapsi sopisi kuvioon? 

Anni vaikuttaa aikuiselta ja itsenäiseltä. Joonas Australiaan?

Ei ole Fanni ja Anni Joonan valintoja. Anni näyttää olevan yksin Australiassa, ja ei ole muuten postannut instaan mitään ohjelmasta. Lopullinen valinta on Venla. Tosin en usko et ovat enää Joonaksen kanssa yhdessä.