Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
1001/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut jonka mielestä Fanni vaikuttaa 40vltä sekä jotenkin yleinen katkeruus  elämää kohtaan paistaa naamasta?

Et varmaan ole ainoa, Fannia ja hänen ulkonäköä on kyllä täällä haukuttu ahkerasti.

Itse olin yllättynyt, kun olin lukenut näitä ennen kuin olin ehtinyt katsoa yhtään jaksoa, ja odotin jotain ihan muuta. Mielestäni Fanni olikin tosi sympaattinen, hänessä on jotain haavoittunutta ja herkkää. Tosiaan hänestä näkee että on kokenut kovia, mutta minusta se on paljon kiinnostavampaa ihmisessä kuin kokemattomuus ja päätön kana -asenne joka monesta muusta paistaa läpi.

Mmm totta, hyvä näkökulma ja olen samaa mieltä että ehdottomasti usein itsellänikin synkkaa enemmän ihmisten kanssa joilla on kaikenlaista ehtinyt tapahtua elämässä, kuin tuo vastakohta. Hän on kivan ja aidon oloinen tyyppi, harmi vaan että mielestäni sen elämän kovuuden näkee naamasta, en tarkoita ulkonäköä vaan jonkinlainen katkeruus paistaa silmistä ja puhetyylistä. Se on harmi. Kaikkea hyvää hänelle

Luulen että Fannilla on vielä aika tuoreet haavat. Toivottavasti hän pääsee niistä yli ilman että katkeruus jää kalvamaan. Vaikuttaa siltä että hän on halunnut repäistä vaikeiden kokemusten jälkeen, tehdä jotain ihan uutta, mutta en ole varma oliko aika oikea tällaiselle ohjelmalle, joka hakee draamaa, leikkii tunteilla ja väistämättä repii ihmistä. Ehkä ei.

Vierailija
1002/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella ärsyttää suunnattomasti tuo Shirlyn tekemä myyrän työ naisten villalla. Hänhän suorastaan asuu naisten villalla kerätäkseen tietoa kaverilleen Joonakselle siitä, kenet pitäisi tiputtaa ja kenet pitää. Vielä kun muistelee millaista käytöstä Shirlyllä oli  Selviytyjissä, niin en hänen neuvoihinsa itse luottaisi. Pahasti kuitenkin pelkään että Shirlyn mielipiteet vaikuttavat paljon Joonaksen valintoihin ja sitä kautta Joonas valitsee itselleen sopimattoman kumppanin. En tiedä onko muut huomanneet miten esim Aada mielistelee Shirlyä, joten helppo tietää jo että on kärkikahinoissa mukana. Aada on mielestäni kiero ja draamanhaluinen ja hänet pitäisi lähettää kotimatkalle. Väärä valinta jos häneen päätyy.

En ole itse tajunnut kiinnittää huomiota että Shirly mitenkään kommentoisi ja kohdattelisi Joonqksen valintoja? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut jonka mielestä Fanni vaikuttaa 40vltä sekä jotenkin yleinen katkeruus  elämää kohtaan paistaa naamasta?

Et varmaan ole ainoa, Fannia ja hänen ulkonäköä on kyllä täällä haukuttu ahkerasti.

Itse olin yllättynyt, kun olin lukenut näitä ennen kuin olin ehtinyt katsoa yhtään jaksoa, ja odotin jotain ihan muuta. Mielestäni Fanni olikin tosi sympaattinen, hänessä on jotain haavoittunutta ja herkkää. Tosiaan hänestä näkee että on kokenut kovia, mutta minusta se on paljon kiinnostavampaa ihmisessä kuin kokemattomuus ja päätön kana -asenne joka monesta muusta paistaa läpi.

Mmm totta, hyvä näkökulma ja olen samaa mieltä että ehdottomasti usein itsellänikin synkkaa enemmän ihmisten kanssa joilla on kaikenlaista ehtinyt tapahtu

Jep niin varmaan on käynyt..

-ap

Vierailija
1004/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Aada on niin raskas! Ensiksi sanoi, että voisi varastaa toisen deitit ja sitten kun omat treffit varastaa toinen niin maaimanloppu. Toivottavasti tippuu ensi jaksossa. Venla on kaunis ja ihana! 

Vierailija
1005/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa ennakkojaksossa tippuu ilmeisesti Ada tai Monica. Toivottavasti Monica. En enää kestä Monicaa. Luulee omistavansa Joonaksen.

Vierailija
1006/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aada on niin raskas! Ensiksi sanoi, että voisi varastaa toisen deitit ja sitten kun omat treffit varastaa toinen niin maaimanloppu. Toivottavasti tippuu ensi jaksossa. Venla on kaunis ja ihana! 

Mulla muuttui kyllä kokemus Venlasta katsomo+ jakson jälkeen! Vaikuttaa järkevältä aikuiselta naiselta. Kävi sääliks, kun hän oli niin paskana tosta ruususta. Ja Adan pisteet laskee edelleen! Kaksinaismoralismia tässä + jaksossa

Vierailija
1007/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nora on parhaimman näköinen

Vierailija
1008/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nora on tosi nätti kyllä hänkin mutta Venla on klassinen kaunotar. Tummat naiset on sellaisia että vastaavia kauniimipia tulee kadulla vastaan päivittäin.

Vierailija
1009/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella ärsyttää suunnattomasti tuo Shirlyn tekemä myyrän työ naisten villalla. Hänhän suorastaan asuu naisten villalla kerätäkseen tietoa kaverilleen Joonakselle siitä, kenet pitäisi tiputtaa ja kenet pitää. Vielä kun muistelee millaista käytöstä Shirlyllä oli  Selviytyjissä, niin en hänen neuvoihinsa itse luottaisi. Pahasti kuitenkin pelkään että Shirlyn mielipiteet vaikuttavat paljon Joonaksen valintoihin ja sitä kautta Joonas valitsee itselleen sopimattoman kumppanin. En tiedä onko muut huomanneet miten esim Aada mielistelee Shirlyä, joten helppo tietää jo että on kärkikahinoissa mukana. Aada on mielestäni kiero ja draamanhaluinen ja hänet pitäisi lähettää kotimatkalle. Väärä valinta jos häneen päätyy.

En ole itse tajunnut kiinnittää huomiota että Shirly mitenkään kommentoisi ja kohdattelisi Joonqksen valintoja? :O

Shirly ja Joonas ovat tuttuja/kavereita ja millään muulla kaudella ei ole ollut juontajan ja kilpailijoiden välisiä henkilökohtaisia keskusteluja yhtä paljon kuin tällä kaudella. Shirly hengaa joka jaksossa naisten villalla, joten luuletko että käy siellä muuten vaan ja että meille näytettäisiin kun Shirly kertoo mielipiteensä Joonakselle 😅 

Vierailija
1010/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höntti kun tiputti Noran

Vierailija
1011/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock-Nora on sen näköinen, että vientiä taatusti riittää. Vaikutti muutenkin aidolta ihmiseltä. Toivottavasti saa rinnalleen mukavan ja arvostavan rock-henkisen körilään.

Vierailija
1012/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höntti kun tiputti Noran

Siis Joonashan on umpitylsä Noralle, joka on hauska ja mielenkiintoinen tyyppi.

Vierailija
1013/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batchelor vaikuttaa aika hämärältä. Sopii hörhölle seikkailijalle, joka ei etsi vakautta eikä vaurautta. Sairaanhoitajan, joka haluaa auttaa muita, kannattaa etsiä vakaampi tyyppi eikä lähteä niin tosissaan tällaiseen. Tämä batchelor ei vaikuta minun silmiin millään mittapuilla kilpailemisen arvoiselta. Hänen kanssa voisi kyllä varmaan viettää kivan illan ja jutustella kaverina.

Vierailija
1014/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monicasta saa kyllä itsekeskeisen ja häikäilemättömän kuvan. Siinä on kaikki keinot käytössä, kun tämä nainen päättää saada haluamansa.

Vierailija
1015/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tuo ns. "hengellisyys" Joonaksessa. Vai enkeleiltä apua joka aamu. Tarotkorteilta tulevaisuus jne..silti puhuu olevansa lestaadiolaista perua.

Ihan sekoa New Agea.

Vierailija
1016/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo enkelit, kivet ja muut on ehkä sellaista rauhoittumista, ei niin vakavaa. Perustuu sille, että haetaan itselle hyvää energiaa ja positiivisuutta, joka vetää vastaavaa puoleensa. Ihan jees nykyajan suorittamisen ja hektisyyden keskellä. 

Mielestäni Joonas on henkilönä haastava, ei tule mikään turvallinen olo, vaan fiilispohjainen tuuliviiri. Ei missään nimessä valmis mihinkään vakavaan. 

Vierailija
1017/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vivianna tuo kontenttia ja samoin noi ruusut, joilla voi varastaa treffit. Huvittavaa olisi, kun useampi nainen ei ottaisikaan ruusua vastaan. :D

Tässä selviää voittaako silikonit tavallisen tytön.

Vierailija
1018/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te olette sen tiedon napanneet, että Fanny on kokenut kovia. Hänhän oli urheilija - kovaa treeniä tietenkin.

Vierailija
1019/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh, jakso 6; Outoja valintoja, keitä naisia jäljellä, luonnollisen kauniit ja aidomman oloiset lähetetty pois. 

Turhaa draaman keräilyä tuotannolta; mustaa ja lilaa ruusu. Tarkoituksella järjestetty treffien 'kaappaus'. Jälleen uusi nainen;  teennäinen, leikelty, ei mitenkään Bachelorin kriteerien mukainen => yllättäen onkin Joinaksen mukaan kiinnostava?

Anni olisi hyvä valinta, vaan en millään Joonaksen valintoihin usko. J ei olekaan puheidensa mukainen vaan kurvit määrää.

Ps. Noloa, ettei Fanni ole kertonut lapsestaan! Lapsi vaikuttaa niin paljon elämään ja tulossa nolo tilanne, kun Fanni lopulta kertoo. Monia potentiaalisia naisia jo lähetetty kotiin. Lapset Ihania, mutta elämäntilanne niin erilainen.

Vierailija
1020/6871 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te olette sen tiedon napanneet, että Fanny on kokenut kovia. Hänhän oli urheilija - kovaa treeniä tietenkin.

Ihan itsehän tuo on kertonut. Näkee myös käytöksestä. Triggeröityy helposti.