Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Joonas ei ole homo.
No ei kai se nyt hyvänen aika homo olekaan kun on naisen kanssa parisuhteessa.
Kuule ei se ole niin yksinkertaista tässä maailmassa. En minäkään usko, että on homo. Bi voisi ollakin. Kuinka paljon on ja ennen kaikkea onkaan ollut kulissiliittoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu Monican inho Venice beachin asuinaluetta kohtaan?
Vaunualueella on vaunuja vieri vieressä ja rauhaton. Aikalailla eri asia kuin mitä kuvitteli Losissa asumisen olevan
Asuuko poikamies sillä alueella? Venice ja Santa Monica on kalliita alueita.
Venice Beachilla asuntovaunussa niille varatulla alueella. Tuo asumismuoto se on tärkeintä
Häh? Asuuko pätse asuntovaunussa??🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jollain menee tunteisiin täällä......
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ihana asia, eikö? Siihen liittyy usein myös tunteet, siis normaalisti.
Voi herättää myös kateutta, kun joku löytää suuren rakkauden ja pääsee punaiselle matolle ja Losiin.
Vierailija kirjoitti:
Ne letit olikin irtohiukset Monicalla.
Hyvin yleistä naisilla joilla afrohiukset, samoin kuin peruukit
Mihin ne hiukset katosivat...
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne hiukset katosivat...
Muun iltaimiston mukana matkalla Losiin.
Tottakai heillä on myös homoja lapsia koska homoja on iso osa väestöstä, mutta kyllä se on asia, josta lapset yritetään voimakkaasti pitää erossa. Tiedän esim. nykyisistä ripareista millä tavalla homoutta siellä käsitellään. Joten kyllä, kyseessä on asia, jota ei ainakaan kannusteta myöntämään ja elämään sen mukaan. Joonaksen homoudesta en tosin kommentoi mitään.
Niin, RIPARILLA. Tuo Joonas on 36v liikkeen jättänyt ex-lesta, jolla ei ole mitään syytä olla kaapissa. Kuten jo aiemmin kirjoitettu, ei ne liikkeen jättäneet missään kaapissa ole.
Et tunnu tajuavan asiaa ollenkaan, kun jostain lestadiolaislasten riparista kirjoitat. Ei ne liity aikuisen, omaa elämää elävän ihmisen elämään. Eihän hän edes ole lestadiolainen. Toistetaan siis vielä kerran niille joiden ymmärrys heikkoa: lestataustaisen, liikkeestä lähteneen ihmisen ei tarvitse olla kaapissa eikä ne olekaan. Tuokin Joonas mennyt TV-ohjelmaankin, ei hänellä mitään syytä kaapille olisi. Tuo TV-ohjelma on jo sellainen, mitä lestadiolaiset ei hyväksy, eli ei hän niitä mielistele.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrin olemaan Joonaksen ja Monican puolesta onnellinen toisin kuin eräät täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrin olemaan Joonaksen ja Monican puolesta onnellinen toisin kuin eräät täällä.
Anna nyt päsmäri ihmisten olla eri mieltä! Mikä sua vaivaa? Mene muualle jos noin ahdistaa uhriutua ventovieraiden turhakkeiden takia.
Älä viitsi käyttää noin kehitysvammaista sanaa.
Uhriutua on jotain niin vammaista suomen kielen käyttöä että irtoaa hampaat suusta.
Enkä mä mikään päsmäri ole.
Ei liity millään tavalla päsmäröintiin että puolustan Monicaa ja Joonasta teiltä rasisti lapsilta.
Ja voit olla varma että kommenttisi lähtee ilmiantoon.
Jumankauta soikoon!
En ole kieltänyt keneltäkään mielipiteitä.
Kyse oli siitä miten ne ilmaisee.
Koittakaa jo ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sitte ihan huijausta. Kiva miehen nähdä et ai, naisen omat hiukset onkin vain harva haituvakasa takaraivolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt päsmäri ihmisten olla eri mieltä! Mikä sua vaivaa? Mene muualle jos noin ahdistaa uhriutua ventovieraiden turhakkeiden takia.
Uhriutua on jotain niin vammaista suomen kielen käyttöä että irtoaa hampaat suusta.
Ei liity millään tavalla päsmäröintiin että puolustan Monicaa ja Joonasta teiltä rasisti lapsilta.
Nice try troll.
T. Tsounas Fieldman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yyyyyyyyyy...laita Joonakselle viestii instas ni Joonas hakkaa kaikki suurilla muskeleilla!
Sehän on sitte ihan huijausta. Kiva miehen nähdä et ai, naisen omat hiukset onkin vain harva haituvakasa takaraivolla.
No, voi voi ja hui. Oletko koskaan nähnyt kaljuja naisia? Heitäkin on ihan omastakin tahdostaan, eikä se kaikkia miehiä estä tykkäämästä naisesta itsestään. Afrohiukset ovat laadultaan heikoimmasta päästä, minkäs sille voi. Irtohiukset Monicalla ei kai liene ihme sinänsä, koska on malli. Turha sättiä otsakupolistakaan, jos ei ole sellaista vielä ennen nähnyt, eiköhän se liene ollut stailaajan/kampaajan luomus.
Vaunualueella on vaunuja vieri vieressä ja rauhaton. Aikalailla eri asia kuin mitä kuvitteli Losissa asumisen olevan
Asuuko poikamies sillä alueella? Venice ja Santa Monica on kalliita alueita.
Venice Beachilla asuntovaunussa niille varatulla alueella. Tuo asumismuoto se on tärkeintä
Mutta eiks siellä ole kesä kuitenkin? Tuskin ne lumihangessa kököttää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumankauta soikoon!
En ole kieltänyt keneltäkään mielipiteitä.
Kyse oli siitä miten ne ilmaisee.
Koittakaa jo ymmärtää.
Sinä et päätä täällä mitään. Mitä jos hankkisit itsellesi parisuhteen?🤭
Miten se ei täällä mene ymmärrykseen kun olen sanonut että mua ei parisuhteet kiinnosta.
Silti pitää mua tolla asialla kiusata ja pakottaa sitä mulle.
Kammottavat vaattet akoilla viime kokoontumisessa. Varsinkin Fannilla.