Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monicalla kauhee somalipää. Mitä valkoinen komea mies näkee aikuisten oikeasti tuollaisessa rumassa apinassa?
Ihanko tosissasi sanot toista ihmistä apinaksi?
Saati rumaksi?
Onko sulla mitään häpyä?
Olettaen että olet aikuinen ja käytät tuollaista kieltä.
Opettele hyväksymään muut ja ymmärtämään että mielipiteet voi kertoa asiallisesti ja rakentavasti eikä rumasti ja solvaten.
Oletko yhtään ajatellut jos Joonas tai Monica näkee näitä kommentteja?
Tai heidän läheiset.
Ilmeisesti oletat että muista ihmisistä saa puhua mitä lystää mutta se ei ole niin.
Hanki käytöstavat!
Pienemmästäkin joku ketju suljetaan, ihme että tämä saa jatkua?
Minunko syy se on?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku edes voi kirjoittaa tuollaista! Häpeä sinä ilkeä ihminen!
Aha.
Olen siis ilkeä ihminen kun olen puolustanut kommenteissani Joonasta ja Monicaa?
Kyllä muiden puolustaminen on todellinen ilkeyden merkki.
Hyi mua!
Erika Vikman tulee nyt varmaan antamaan mulle koivuniemen herrasta persuksille kun olen niin ilkeä ihminen että kehtaan puolustaa muita.
Siis hyi mua kun kehtasin puolustaa Monicaa ja Joonasta!
Vierailija kirjoitti:
Kamala tukka tällä naisella jolla kalju otsa menee keskelle päälakea. Hirveä tupsu siellä jossain takaraivolla tukkaa.
Kuinka jollain naisella voi olla puoli päätä kiiltävänä kaljuna edestä ja tukka vain takaraivolla.
Aina vain jaksaa sinua yllättää, että ihmiset ja rodut on eri näköisiä. Kuinka voi olla? No sitä voisit vielä miettiä, mut mieluusti yksiksesi, ei enää täällä jaksa lukea pienen ihmisen ihmettelyjä.
Finaalikaksikon ulkopuolelle jääneet naiset varmasti huoahtavat helpotuksesta, kun Joonas ei valinnut heitä. Sellaista on olleet nämä miehen tausta sekä touhut ja haastattelut selityksineen tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Monica ja Joonas yhä yhdessä. Onko näin käynyt vuosiin, että suhde jatkuisi kuvausten jälkeen. Tämä on siis onnistuneempi sarja kuin Ensitreffit alttarilla nykyisin. En olisi uskonut. Hirveä melskaus siitä, kuinka sarja kokonaan käsikirjoitettu, mutta jotain ennalta arvaamatonta tapahtuu silti. Joonaksen ja Monican persoonallisuuksiin tai suhteen pitkäikäisyyteen en ota kantaa, mutta tuntuvat tavallaan sopivan toisilleen.
Isompi on onnistumisprosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan hienoa, että on rohkeutta tavoitella unelmiaan vaikkamaterian kustannuksella. Joonas kerää kokemuksia ja tuota mahdollinen menestyminen nyt vain vaatii.
Monicalla on varmasti käsittelemistä Joonaksen ja Viviannan seksin harrastamisessa. Ei ollut pikkujuttu. Joonas oli tuossa mielessä paljon heikompi ja vietävissä oleva kuin antoi ymmärtää. Typerä teko.
Mitä Viviannaan tulee... Kaikki se huomionhaku, jotta voi saada noin hölmölle roolille nostetta? Jos alter egoilu kiinnostaa, miksi valita tyhjäpäinen putoushahmo kun voisi samalla vaivalla luoda jotain taidokkaampaa ja tyylikkäämpää? Ei todella anna älykästä kuvaa kyseisestä henkilöstä ja ymmärrän täysin Joonaksen mietteet uudelleenbrändäyksestä, vaikka olikin tökeröä purskauttaa ne kaikelle kansalle toisen selän takana ääneen.
Käsis määräsi feikin lakanoiden pöllytte
Höpöhöpö, kyllä se oli ihan itse Joonas ja hänen k..pä jotka määräsivät hänet pöllyttelemään lakanoita Vivianna kanssa ;)
Seuraavalla kerralla voisi olla homojen bachelor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala tukka tällä naisella jolla kalju otsa menee keskelle päälakea. Hirveä tupsu siellä jossain takaraivolla tukkaa.
Kuinka jollain naisella voi olla puoli päätä kiiltävänä kaljuna edestä ja tukka vain takaraivolla.
Aina vain jaksaa sinua yllättää, että ihmiset ja rodut on eri näköisiä. Kuinka voi olla? No sitä voisit vielä miettiä, mut mieluusti yksiksesi, ei enää täällä jaksa lukea pienen ihmisen ihmettelyjä
Hän voisi olla miss suomi.
Aika outoja nuo Joonaksen selittelyt esim työstään ja asumisistaan. Tulee vähän olo että on hiukan tuuliajolla ja tuli tähänkin formaattiin vain toivossa josko näkyvyys avaisi jotain.
Todella epämiellyttävää lukea, miten rumasti täällä kirjoitetaan naisista. Joonas on kirjoitusten mukaan uhri, jonka paha ja tyrkky Vivianna suurin piirtein pakotti seksiin.
Hävetkää ja miettikää asenteitanne, jos osaatte. Naisviha ei ole kenenkään hyöty yhteiskunnassa.
Outoa on myös tuo että puhuu jostain uskostaan ja sitten ohjelmassa jotain Tarot kortteja meni treffeille lukemaan. Jos olisi kristitty ainakaan niin Tarot kortit olisi noituutta. Tällä taitaa kaikki mennä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Homo se on
Ihan selvästi, mutta miksi tänä päivänä näytellä. Ehkä vanhemmilleen esittää, toisaalta jo keski-iässä.
Suutelusessiot Monican kanssa hassuja, ei hellyyttä eikä tunnetta. Esitystä, mutta miksi.
Heillä on nyt kovia paineita arvosteluiden takia esittää kaikille että tosi hyvin meillä menee, ''ähäskutti''. Valitettavasti kehonkielet kertoo ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo se on
Ihan selvästi, mutta miksi tänä päivänä näytellä. Ehkä vanhemmilleen esittää, toisaalta jo keski-iässä.
Suutelusessiot Monican kanssa hassuja, ei hellyyttä eikä tunnetta. Esitystä, mutta miksi.
Jos teeskentelyä niin siksi ehkä koska on helpompi menestyä "holivuudissa" heterona.
Minä oon kokenut elämässä niin kovia,ettei puhuminen niistä edes kiinnosta tai tuo muuta kun hirveen olon. Ei auta yhtään lähtä aukaseen niitä asioita koska niitä on paljon,ei vie eteenpäin eikä oo kenenkään korville kuultavaksi.
Nykyään oon älyttömän onnellinen yhden lapsen äiti.
Kumppani on tukenut sillon kun mielenterveys oli aivan sekasin. Ei jättänyt.
Nämä tällaset ohjelmat, kaikki nykymaailman instagram tytöt. (Minusta tyttöjä niin kauan kun henkisesti kasvavat ja lopettavat tommoset)
En tykkää ja korvista vuotaa verta. Ei ihmiset ymmärrä jos elämä on mennyt hyvin tai saanut aina kaiken.
Se on hyvä että mennyt hyvin. Normaalia sanosin ja siksi ymmärrän senkin miksi he eivät ymmärrä.
Pienet notkahukset on heti instaan itkettävä niin se on vähä sitte että en oikeen ymmärrä
Joonas jo ainakin pari kertaa tuonut julki sen että hänen päivittäinen työ on nyt todistaa monicalle rakkauttaan sen viviannan kanssa vietetyn yön takia.. Ei kuulosta vahvalta suhteelta tuollainen. Monica sairaalloisen mustasukkainen ja epävarma jo ennen mitään suhdettakaan, saatika nyt kun saa Joonaksen pikkusormensa ympärille.