Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo se on
Ihan selvästi, mutta miksi tänä päivänä näytellä. Ehkä vanhemmilleen esittää, toisaalta jo keski-iässä.
Suutelusessiot Monican kanssa hassuja, ei hellyyttä eikä tunnetta. Esitystä, mutta miksi.
Mies on vanhoillislestadiolaisesta perheestä. Homous on suuri tabu.
Siinä vastaus tähän ja myös omituiseen henkisyys-Tarot-ym. sotkuun.
No eikä ole. Joka toisessa lestaperheessä on homolapsi, onhan niitä niin paljon että väkisinkin näin on. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ja jos on liikkeestä lähtenyt niin ei ne missään kaapissa ole. Eli juttusi ei pidä paikkaansa. Tosin ei tuo Joonas edes vaikuta homolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on nyt kovia paineita arvosteluiden takia esittää kaikille että tosi hyvin meillä menee, ''ähäskutti''. Valitettavasti kehonkielet kertoo ihan muuta.
Mullakin tunne että ovat sopineet että tietyn ajan kertovat medialle että yhdessä ollaan. Tai ehkä Joonas on näin päättänyt.
Jos näin olisi, piikkasen liian raakaa naista kohtaan joka selvästi kuvittelee ihan muuta. Miksi aikuiset lähtevät tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Monica oli jo ohjelmassa sen tyyppinen ihminen eli todella tylsä niin nähtyine itkuinen, ettei kukaan viitsisi seurata häntä somessa. Itse en näitä some henkilöitä seuraa, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että heidän pitää olla jollain tavalla mielenkiintoisia.
Valehtelet nyt itsellesi. Tuskinpa tänne jaksaisit kammeta Monicaa mollaamaan, jos hänen hahmonsa ei yhtään sua kiinnostaisi. Sitäpaitsi Monica itki, koska oli yhteydessä omiin tunteisiinsa. Tunteet eivät ole kiellettyjä. Se OLI ja ON kiinnostavaa, aitous kun on nykyisin melko harvinaista. Et voi myöskään sanoa, "ettei kukaan viitsisi Monicaa seurata somessa, koska on tylsä, eikä yhtään mielenkiintoinen". Tämä on juuri se, mitä sinä haluaisit, mutta siihen et ole mikään mitään sanomaan. Monicaa tuskin vähät kiinnostaa, mitä vihaa, kateutta, epäluuloa ja pahaa oloa täynnä olevat saitit pursuaa. Hän voi turvata Joonakseen ja pysyt
Monicalla 7000 seuraajaa.
Monica oli jo ohjelmassa sen tyyppinen ihminen eli todella tylsä niin nähtyine itkuinen, ettei kukaan viitsisi seurata häntä somessa. Itse en näitä some henkilöitä seuraa, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että heidän pitää olla jollain tavalla mielenkiintoisia.
Valehtelet nyt itsellesi. Tuskinpa tänne jaksaisit kammeta Monicaa mollaamaan, jos hänen hahmonsa ei yhtään sua kiinnostaisi. Sitäpaitsi Monica itki, koska oli yhteydessä omiin tunteisiinsa. Tunteet eivät ole kiellettyjä. Se OLI ja ON kiinnostavaa, aitous kun on nykyisin melko harvinaista. Et voi myöskään sanoa, "ettei kukaan viitsisi Monicaa seurata somessa, koska on tylsä, eikä yhtään mielenkiintoinen". Tämä on juuri se, mitä sinä haluaisit, mutta siihen et ole mikään mitään sanomaan. Monicaa tuskin vähät kiinnostaa, mitä vihaa, kateutta, epäluuloa ja pahaa oloa täynnä olevat
Joo, itse asiassa 7 748 instassa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on nyt kovia paineita arvosteluiden takia esittää kaikille että tosi hyvin meillä menee, ''ähäskutti''. Valitettavasti kehonkielet kertoo ihan muuta.
Mullakin tunne että ovat sopineet että tietyn ajan kertovat medialle että yhdessä ollaan. Tai ehkä Joonas on näin päättänyt.
Aina tämä tunne ja ihmiset ei silti eroa. Esimerkkinä vaikka Renny ja Johanna. Mullapa ei ole sitä tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo se on
Ihan selvästi, mutta miksi tänä päivänä näytellä. Ehkä vanhemmilleen esittää, toisaalta jo keski-iässä.
Suutelusessiot Monican kanssa hassuja, ei hellyyttä eikä tunnetta. Esitystä, mutta miksi.
Mies on vanhoillislestadiolaisesta perheestä. Homous on suuri tabu.
Siinä vastaus tähän ja myös omituiseen henkisyys-Tarot-ym. sotkuun.No eikä ole. Joka toisessa lestaperheessä on homolapsi, onhan niitä niin paljon että väkisinkin näin on. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, ja jos on liikkeestä lähtenyt niin ei ne missään kaapissa ole. Eli juttusi ei pidä paikkaansa. Tosin ei tuo Joonas edes vaikuta homolta.
Tottakai heillä on myös homoja lapsia koska homoja on iso osa väestöstä, mutta kyllä se on asia, josta lapset yritetään voimakkaasti pitää erossa. Tiedän esim. nykyisistä ripareista millä tavalla homoutta siellä käsitellään. Joten kyllä, kyseessä on asia, jota ei ainakaan kannusteta myöntämään ja elämään sen mukaan. Joonaksen homoudesta en tosin kommentoi mitään.
Ilkeä oli se joka rumasti kirjoitti Monican kallonmuodosta ja nimitteli apinaksi ja rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä oli se joka rumasti kirjoitti Monican kallonmuodosta ja nimitteli apinaksi ja rumaksi.
Niin sille tyypille taisinkin sanoa suorat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet heidät nähnyt, kun teet tuollaisen tulkinnan? Todella ilkeästi kirjoitat. Aika läheisessä tunnelmissa olivat esim. eilen leffaillassa ja keskiviikon instalivessä. Etkö voi hyväksyä toisten onnea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet heidät nähnyt, kun teet tuollaisen tulkinnan? Todella ilkeästi kirjoitat. Aika läheisessä tunnelmissa olivat esim. eilen leffaillassa ja keskiviikon instalivessä. Etkö voi hyväksyä toisten onnea?
Ei suoranaisesti liity asiaan mutta minä toivotin heille hyvää ensimmäistä yhteistä ystävänpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viviannan ilmeet, eleet, koko olemus on sellainen väsyneen veltto ja teennäinen. Sisäinen ryhti puuttuu. Sivumennen sanottuna, ei kannattaisi jatkuvasti siristellä silmiään noin paljon, tulee ryppyjä silmien ympärille.
Vaikkei Vivianna ole vanha, niin hänen käytöksensä luo elähtäneen vaikutelman. Omituiseksi on itsensä brändännyt, ei voi muuta sanoa.
Ryppyjä silmien ympärillä, voi kamalaa kun elämä näkyy!
Tuollainen on naisvihaa. Näin tyttäreni minua ohjeistaa, kun valitan hänelle otsan rypistämisestä ja ryppyjen tulosta. Olen häkeltynyt että hän on kypsempi kuin minä kun ei piittaa rypyistä...
keski-ikäinen
No, Vivianna tuskin haluaa silmiensä ympärille ryppyjä, huolimatta siitä mitä tyttäresi sanoo. On sen verran palion jo ehtinyt nuoreen ikäänsä nähden turvautua naaman korjaustoimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Joonas ei ole homo.
No ei kai se nyt hyvänen aika homo olekaan kun on naisen kanssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet nyt itsellesi. Tuskinpa tänne jaksaisit kammeta Monicaa mollaamaan, jos hänen hahmonsa ei yhtään sua kiinnostaisi. Sitäpaitsi Monica itki, koska oli yhteydessä omiin tunteisiinsa. Tunteet eivät ole kiellettyjä. Se OLI ja ON kiinnostavaa, aitous kun on nykyisin melko harvinaista. Et voi myöskään sanoa, "ettei kukaan viitsisi Monicaa seurata somessa, koska on tylsä, eikä yhtään mielenkiintoinen". Tämä on juuri se, mitä sinä haluaisit, mutta siihen et ole mikään mitään sanomaan. Monicaa tuskin vähät kiinnostaa, mitä vihaa, kateutta, epäluuloa ja pahaa oloa täynnä olevat
Mun nobody serkun tytöllä on yli 20000 tilaajaa instassa🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se nyt hyvänen aika homo olekaan kun on naisen kanssa parisuhteessa.
Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa, vara valita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viviannan ilmeet, eleet, koko olemus on sellainen väsyneen veltto ja teennäinen. Sisäinen ryhti puuttuu. Sivumennen sanottuna, ei kannattaisi jatkuvasti siristellä silmiään noin paljon, tulee ryppyjä silmien ympärille.
Vaikkei Vivianna ole vanha, niin hänen käytöksensä luo elähtäneen vaikutelman. Omituiseksi on itsensä brändännyt, ei voi muuta sanoa.
Ryppyjä silmien ympärillä, voi kamalaa kun elämä näkyy!
Tuollainen on naisvihaa. Näin tyttäreni minua ohjeistaa, kun valitan hänelle otsan rypistämisestä ja ryppyjen tulosta. Olen häkeltynyt että hän on kypsempi kuin minä kun ei piittaa rypyistä...
keski-ikäinen
No, Vivianna tuskin haluaa silmiensä ympärille ryppyjä, huolimatta siitä mitä tyttäresi sanoo. On sen verran pa
Monicaa ei saa arvostella? Mikä koulutus ihanteellasi on? Vivianna opiskelee sisustusarkkitehdiksi?
Mihin perustuu Monican inho Venice beachin asuinaluetta kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaunualueella on vaunuja vieri vieressä ja rauhaton. Aikalailla eri asia kuin mitä kuvitteli Losissa asumisen olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaunualueella on vaunuja vieri vieressä ja rauhaton. Aikalailla eri asia kuin mitä kuvitteli Losissa asumisen olevan
Asuuko poikamies sillä alueella? Venice ja Santa Monica on kalliita alueita.
Ne letit olikin irtohiukset Monicalla.