Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
6501/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan saa pukeutua niin kuin haluaa🧐Hyvä ettei alasti tullut!

Vierailija
6502/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainenhan saa pukeutua niin kuin haluaa🧐Hyvä ettei alasti tullut!

Juuri näin!

Kunpa Erika Vikmanin solvaajatkin ymmärtäisivät tämän!

Että jokainen pukeutuu miten haluaa.

Vaikka tämä ei Erikaan liittynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6503/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne letit olikin irtohiukset Monicalla.

Hyvin yleistä naisilla joilla afrohiukset, samoin kuin peruukit

Sehän on sitte ihan huijausta. Kiva miehen nähdä et ai, naisen omat hiukset onkin vain harva haituvakasa takaraivolla.

No haloo! Kyse ei ole  mistään huijauksesta. Jos et ymmärrä toisten kulttuuria ja motiviivia siihen miksi monet mustat naiset pitävät esim peruukkia voit ottaa siitä ihan itse selvää ennen kuin jätät tänne välinpitämättömiä kommentteja. Minulle ja monelle muulle täällä oli täysin selvää että Monican letit oli lisäkkeet ja miehenä tiesin että ne on Monican omiin hiuksiin kiinnitetty

Vierailija
6504/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan amerikkalainen jaksa tuollaista nynneröä.

resitenttiäänkö meinaat.

Vierailija
6505/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sitte ihan huijausta. Kiva miehen nähdä et ai, naisen omat hiukset onkin vain harva haituvakasa takaraivolla.

No haloo! Kyse ei ole  mistään huijauksesta. Jos et ymmärrä toisten kulttuuria ja motiviivia siihen miksi monet mustat naiset pitävät esim peruukkia voit ottaa siitä ihan itse selvää ennen kuin jätät tänne välinpitämättömiä kommentteja. Minulle ja monelle muulle täällä oli täysin selvää että Monican letit oli lisäkkeet ja miehenä tiesin että ne on Monican omiin hiuksiin kiinnitetty

😂 ai sä oot MIES😂

Vierailija
6506/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myötäänsä nostetaan esille seksi Vivin kanssa? Joonashan ei ollut vielä tehnyt valintaansa siinä vaiheessa ja oli vapaa mies. Monica taas tiesi asian ottaessaan ruusun vastaan ja silloinhan hän hyväksyi asian ja Joonaksen sellaisena kuin hän on tekoineen. Turhaa tekopyhyyttä kaikilta jotka siitä jankkaa olipa se Monica, toiset naiset tai joku muu. 

Miksi tumma nainen vollotti?

Vierailija
6507/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olipa Bellellekin ilmaantunut ainakin 20 cm lisää pituutta hiuksiin, lienee lisäkkeitä nekin. Samoin monella muullakin varmaan. Viviannellakin.

Vierailija
6508/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.city.fi/kulttuuri/ohjaaja+joonas+kenttamies+ulkomailla+on+e…

10 vuoden takainen lehtijuttu Joonas Kenttämiehestä

Vierailija
6509/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivianna on pelinainen. Otti kaiken julkisuuden ja hyödyn, mitä ohjelmasta lähti. Ei hän Joonasta halunnut, koska Joonas pn käyhä. Ei Joonaksesta ole elättämään kahta puhumattakasn perhettä varsinkaan Losissa. Johan mies itsekin puhui, että jos Losiin muuttaisivat, Monicalle pitää löytää työ. Myös Joonas on peluri ja petturi. Halusi seksiä Viviannan kanssa ja myös Monican kanssa. Toisinpäin kuvio ei olisi toiminutkaan. Seksi Monicalta olisi jäänyt saamatta, jos Viviannan olisi valinnut. Nyt Joonas päätti, että asuvat Suomessa. Joonas itse hyppää Losissa. Näin hän ei menetä mitään. Ei tarvitse elättää Monicaa ja lasta ja itse saa pitää hauskaa Losissa. Tälle parille tulee varmasti ero, kun ensihuuma laantuu. Monica ei pääse yli seksistä Viviannan kanssa. Se oli nöyryyttävö kokemus hänelle ohjelmassa. Joonas on kukasts kukkaan lentelevää sorttia.

Vierailija
6510/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenäpä hyvinkin. Miehet nyt useimmiten luulevat hiusten olevan naisen omat. Eivät he ylipäätään kiinnitä niin paljon huomiota naisen hiuksiin kuin me luulemme. Aivan muut avut ovat heidän huomion kohteena. 

Vierailija
6511/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan amerikkalainen jaksa tuollaista nynneröä.

resitenttiäänkö meinaat.

Onko Joonas amerikkalainen? 

Vierailija
6512/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivianna on naisena paljon viehättävämpi, seksikkäämpi  ja naisellisempi kuin Monica. Monica on turhan pitkä, en pitänyt suurista hampaista ja pienistä silmistä. Rinnat eivät ole kauniin näköiset. Sisäisesti Monica ehkä on kauniimpi, mutta mustasukkainen ja tulee roikkumaan epäterveesti Joonaksessa. Joonas käyttää tätä hyväksi. Jotenkin tuntui, että Joo as jopa nautti, kun sai aiheuttaa Monicalle pahan mielen sekstaamalla Viviannan kanssa. Ehkä myös mustalle naiselle oli paha, että Joonas petti tuollaisen viehättävän blondin kanssa. Vivianna ei myöskään ole kiltti nainen. Sellainen bitch tyyppi.

Vierailija
6513/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on pelinainen. Otti kaiken julkisuuden ja hyödyn, mitä ohjelmasta lähti. Ei hän Joonasta halunnut, koska Joonas pn käyhä. Ei Joonaksesta ole elättämään kahta puhumattakasn perhettä varsinkaan Losissa. Johan mies itsekin puhui, että jos Losiin muuttaisivat, Monicalle pitää löytää työ. Myös Joonas on peluri ja petturi. Halusi seksiä Viviannan kanssa ja myös Monican kanssa. Toisinpäin kuvio ei olisi toiminutkaan. Seksi Monicalta olisi jäänyt saamatta, jos Viviannan olisi valinnut. Nyt Joonas päätti, että asuvat Suomessa. Joonas itse hyppää Losissa. Näin hän ei menetä mitään. Ei tarvitse elättää Monicaa ja lasta ja itse saa pitää hauskaa Losissa. Tälle parille tulee varmasti ero, kun ensihuuma laantuu. Monica ei pääse yli seksistä Viviannan kanssa. Se oli nöyryyttävö kokemus hänelle ohjelmassa. Joonas on kukasts kukkaan lentelevää sorttia.

Monica voisi olla se viides vaimo, nyt sentään Vivianna sanoi ei kiitos

Vierailija
6514/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi koko barchelor huijausta, hemmon nimi on Joonas KenttäMIES, kuulostaa ihan keksityltä nimeltä?

Vierailija
6515/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenäpä hyvinkin. Miehet

Onko kiva jos koskettaa hiuksia ja takertuu teippiin😆

Vierailija
6516/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Monicalla oli hiuslisäkkeet, mitäs Vivillä oli? Hiuslisäkkeet, huulet, ripset, rinnat, mahdollisesti muutakin. 

Vierailija
6517/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys kohdillaan.

Ja rivinvaihto hallussa. 

Syökää itse lääkkeenne perkele.

Ja eiköhän täällä jokainen kirjoita niinkuin haluaa.

Kuinka hupaisaa että juuri minut on otettu silmätikuksi.

Ja kaiken lisäksi vielä jokaikisestä asiasta.

Millähän oikeudella yhtä syytit että käski tehdä itsarin, kun se sanoi että ota lääkkeet. Nyt sitten sä oot aivan eri mieltä?

Lisäksi se että aiemmin sulle on sanottu siitä, että ei tarvi olla hyökkäävä ja nyt yks kaks sä torut muita, niin mitä tää tällainen peli on? 

Vierailija
6518/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys kohdillaan.

Ja rivinvaihto hallussa. 

Millähän oikeudella yhtä syytit että käski tehdä itsarin, kun se sanoi että ota lääkkeet. Nyt sitten sä oot aivan eri mieltä?

Lisäksi se että aiemmin sulle on sanottu siitä, että ei tarvi olla hyökkäävä ja nyt yks kaks sä torut muita, niin mitä tää tällainen peli on? 

Kukaan tällä palstalla ei ole ikinä sanonut mulle noin asiallisesti.

Noin ettei tarvitse olla hyökkäävä.

Kun olen puolustanut Monicaa ja Joonasta ja sanonut että mielipiteet voi sanoa ilman kiusaamista ja solvaamista.

Silloin olen saanut itse kiusaamista.

Käsketty ottamaan lääkkeet.

Käsketty hankkimaan elämä ja parisuhde.

Eli menty henkilökohtaisuuksiin.

Ja Käsketty häipymään tältä palstalta vaikka täällä pitäisi jokaisella olla oikeus kirjoittaa.

Ja käännettiin niin että olen yrittänyt päättää täällä jotakin.

Esimerkiksi.

Vierailija
6519/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin v**un teippiin 😆

Vierailija
6520/6871 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys kohdillaan.

Ja rivinvaihto hallussa. 

Jos solvaaminen on ihmisten tapa kertoa että olen hyökkäävä niin ehkä se sitten on niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän