Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En ehtinyt kastoa viimeistä ohjelmaa, mutta ei nyt enää tarvitsekkaan.
Olen ollut alusta asti sitä mieltä että Joonas on ihan pilipali mieheksi. Oon näköjään oikeassa. Oikea mies ei koskaan toimisi noin, nainpa ekana tuota toista, ja otan sitten sen jota olen juuri verisesti haavoittanut. Hakiko jostain taroteista ohjeet? Nolla pistettä. Ei noin onnellista suhdetta rakenneta, eikö uskova äiti ole mitään opettanut!?
Turha syyllistää äitiä. Joonas on melkein 40v mies ja ihan itse vastuussa teoistaan. Sitä paitsi: lestadiolaispiireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että mies pettää lapsentekokonet.... eikun siis vaimoaan ja vaimon pitää vain kiltisti niellä se, koska Jumala jne.
t. entinen lestadiolainen
Kaksinaismoralistista touhua. Todellinen kristitty ainakin pyrki
Tekopyhää jeesustelua sinulta. Aika tyypillistä uskovaisilta sekin.
Tää kausi on kokonaisuutena ollut viihdyttävämpi kuin aiemmat viime vuosina kuvatut ja herättänyt paljon keskustelua täälläkin, hyvä juttu. Selvästi castaus on ollut onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alusta asti sitä mieltä että Joonas on ihan pilipali mieheksi. Oon näköjään oikeassa. Oikea mies ei koskaan toimisi noin, nainpa ekana tuota toista, ja otan sitten sen jota olen juuri verisesti haavoittanut. Hakiko jostain taroteista ohjeet? Nolla pistettä. Ei noin onnellista suhdetta rakenneta, eikö uskova äiti ole mitään opettanut!?
Verisesti haavoittanut :D:D:D Oikeasti: mistä te revitte näitä juttuja. Jos Monica olisi oikeasti ollut haavoittunut, hän olisi jättänyt tulematta viimeiseen tapaamiseen ja lähettänyt Shirleyn välittämään "pidäpä häntäheikki tunkkisi" tyyppisen viestin.
Ei voi, kun on sopimus allekirjoitettu.
Kyllä voi. Mikään kohta sopimuksessa ei velvoita menemään viimeiseen tapaamiseen eikä varsinkaan otamaan sitä ruusua vastaan. Muissa maissa on nähtykin niitä, että Bache jää lopulta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta suomalainen nainen ei hyväksyisi Joonaksen käytöstä. Monicakin hyväksyy näennäisesti vain siksi, että on tottunut huonoihin asioihin.
No nyt pomppasi. Aika moni ihan kantasuomalainen nainen hyväksyy paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, että valitsi Monican. :3
Monicalle kelpasi vielä kaiken jälkeen??
Miksei olisi kelvannut? Hänen tavoitteenaanhan oli olla ensimmäinen tummaihoinen, joka pääsee Bätsen kanssa loppuun asti. Sanoi niin ihan itse
ja tuo Bachelor valitsi mustan ihan vain sen takia, että saisi paremmin työmahdollisuuksia jenkeissä, kun on niin "suvaitsevainen". On muuten kumma, miten vuosi vuoden perään nuo Suomen bachelorit ovat aina niin naismaisia. Ja tuokin joku aknenaamainen, hyi mikä luikku.
No hoh-hoijaa. Musta kumppani ei ole Jenkeissä ollut mikään juttu ainakaan 40 vuoteen. Johan siellä oli musta nainen presidenttiehdo
Tuskinpa on. On kuitenkin yli 30-vuotiaana auttamatta liiian vanha niille markkinoille. Ja turha vetää tähän nyt mitään Heidi Klumeja jne. He eivät aloittaneet uraansa yli 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota tätä todesta, vaan keskustelen ohjelmasta, mm. siitä että onko Bätsen käytös rakastuneen miehen käytöstä. Kyllästyttää vain, kun yksi on joka välissä muistuttamassa kuinka tämä on käsikirjoitettu. Tiesithän, että kaikki mahdolliset sarjat ja ohjelmat ovat käsikirjoitettuja? Silti niistä voi puhua. Ne ovat viihdettä, kuten myös se keskustelu niiden ympärillä.
--
Et ota todesta, mutta haukut Joonaksen äitiä myöten kaikki siitä, että Joonas vapaana sinkkumiehenä harrasti seksiä toisen vapaan sinkun kanssa? Ok.
Itse asiassa en ollut tuo jonka kommenttiin vastattiin, puutuin vain sivusta asiaan kun huomasin että taas sama henkilö yrittää hiljentää keskustelua tuomalla ylimielisesti ja opettavaisesti esiin niin uniikkia huomiotaan ohjelman käsikirjoittamisesta.
Niinpä varmaan :D Ihan vain sivusta kommentoit käyttämällä tasan samoja sanoja jatkuvasti. Uskotaan :D
Ajattele mitä haluat. Mä en edes ole samaa mieltä tuon kanssa, joka alunperin kirjoitti mm. etteikö Bätsen äiti ole opettanut mitään, ja jota tämä käsikirjoitustyyppi alkoi siis tässä kohtaa vaientaa, ja siihen puutuin. Musta on typerää syyttää Bätsen äitiä mistään, mutta silti puolustan tuon keskustelijan oikeutta keskustella ilman että joku pätee koko ajan ympärillä kuinka sarja on käsikirjoitettu, ja siitä ei sen takia pidä keskustella. Minulle tämä on viihdettä ja luen mielelläni kaikenlaisia mielipiteitä, olin niiden kanssa samaa mieltä tai en. Käsikirjoittamisen hokeminen joka väliin vain on yksinkertaisesti tylsää ja jankuttavaa, joten sen toivoisi jäävän pois kun sen motiivi on vain keskustelun hiljentäminen ja oma päteminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota tätä todesta, vaan keskustelen ohjelmasta, mm. siitä että onko Bätsen käytös rakastuneen miehen käytöstä. Kyllästyttää vain, kun yksi on joka välissä muistuttamassa kuinka tämä on käsikirjoitettu. Tiesithän, että kaikki mahdolliset sarjat ja ohjelmat ovat käsikirjoitettuja? Silti niistä voi puhua. Ne ovat viihdettä, kuten myös se keskustelu niiden ympärillä.
--
Et ota todesta, mutta haukut Joonaksen äitiä myöten kaikki siitä, että Joonas vapaana sinkkumiehenä harrasti seksiä toisen vapaan sinkun kanssa? Ok.
Itse asiassa en ollut tuo jonka kommenttiin vastattiin, puutuin vain sivusta asiaan kun huomasin että taas sama henkilö yrittää hiljentää keskustelua tuomalla ylimielisesti ja opettavaisesti esiin niin uniikkia huomiotaan ohjelman
Menepä hoitoon. Ei ole tervettä meuhkata vaientamisesta vain siksi, että joku on eri mieltä kuin sinä. Ei täällä kukaan ketään pysty vaientamaan, koska tämä on kaikille avoin palsta.
Viihdyttävä kausi ollut, mutta toivottavasti Suomen formaatissa nähtäisiin joskus sellainen oikea unelmien poikamies. Ei nämä juharouviset tai kenttisjoonakset kyllä ole sellaisia nähnytkään.
Ajattele mitä haluat. Mä en edes ole samaa mieltä tuon kanssa, joka alunperin kirjoitti mm. etteikö Bätsen äiti ole opettanut mitään, ja jota tämä käsikirjoitustyyppi alkoi siis tässä kohtaa vaientaa, ja siihen puutuin. Musta on typerää syyttää Bätsen äitiä mistään, mutta silti puolustan tuon keskustelijan oikeutta keskustella ilman että joku pätee koko ajan ympärillä kuinka sarja on käsikirjoitettu, ja siitä ei sen takia pidä keskustella. Minulle tämä on viihdettä ja luen mielelläni kaikenlaisia mielipiteitä, olin niiden kanssa samaa mieltä tai en. Käsikirjoittamisen hokeminen joka väliin vain on yksinkertaisesti tylsää ja jankuttavaa, joten sen toivoisi jäävän pois kun sen motiivi on vain keskustelun hiljentäminen ja oma päteminen.
---
Onko vaientamisesta jankuttaminen mielestäsi kovinkin rakentava ja mielenkiintoinen tapa edistää keskustelua? Ilmeisesti on, kun jankkaat menemään vaikka juttuisi ei edes liity ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävä kausi ollut, mutta toivottavasti Suomen formaatissa nähtäisiin joskus sellainen oikea unelmien poikamies. Ei nämä juharouviset tai kenttisjoonakset kyllä ole sellaisia nähnytkään.
Jenkkiversiossa on kunnon komistuksia, joilla on korkea koulutus ja varallisuuskin kohdillaan. Siellä on käsittääkseni syntynyt ihan pitkäaikaisiakin parisuhteita. Suomessa hädin tuskin voidaan kutsua lomaromanssiksi sitä, mitä kaikilla näillä kausilla on saatu aikaan.
Siis oikeesti, eka pani Viviannaa ja sitten valitsi ton oudon ja hmm pitääkö sanoa nätisti, että "mielenkiintoisen" näköisen Monican. :D
Joonas tyhjensi matkakassinsa.
Meinaako Joonas marssittaa Monican gaaloihin tyyliin Kanye West, ilman rihman kiertämää? En ihmettelisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa siltä, että tässä on ollut tuotannon näkökulmasta kulisseissa aikamoiset katastrofin ainekset ilmassa, mutta homma poti vaan jotenkin saada suht nätisti paketoitua maaliin.
Paljon nätimmin olisi mennyt maaliin Joonaksen antaessa ruusun Viviannalle ja seuraavassa jaksossa heidän kertoessa olevansa vain ystäviä. Mutta näin ei käynyt, kun piti saada tietynlainen voittaja. Nämä hän näki jo neljän viimeisen kokoonpanosta ja koko kauden naisten ruutuajasta, vaikka oli tuota mustasukkaisuuttakin.
Kyse ei ole siitä, että "piti saada tietynlainen voittaja", vaan kyseessä on bätsen oma preferenssi.
Vierailija kirjoitti:
---
Onko vaientamisesta jankuttaminen mielestäsi kovinkin rakentava ja mielenkiintoinen tapa edistää keskustelua? Ilmeisesti on, kun jankkaat menemään vaikka juttuisi ei edes liity ket
Se on ihan samanlaista keskustelua kuin jankutus siitä kuinka sarja on käsikirjoitettu, eikä siksi muka ansaitsisi keskustelua. Puutun siihen, ja vastaan jos minulle kommentoidaan. Itse mieluusti jättäisin tämän käsikirjoittamis-hokemisen jo taakse.
Kyse ei ole siitä, että "piti saada tietynlainen voittaja", vaan kyseessä on bätsen oma preferenssi.
Ihanan naiivia lapsenuskoa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verisesti haavoittanut :D:D:D Oikeasti: mistä te revitte näitä juttuja. Jos Monica olisi oikeasti ollut haavoittunut, hän olisi jättänyt tulematta viimeiseen tapaamiseen ja lähettänyt Shirleyn välittämään "pidäpä häntäheikki tunkkisi" tyyppisen viestin.
Ei voi, kun on sopimus allekirjoitettu.
Olitko itse yksi osallistujista vai mistä sinä niin tarkkaan muka tiedät, että kaikki on tässä käsikirjoitettua? Ärsyttävää jankkausta. Tuskin Monicakaan on niin hyvä näyttelijä, että pystyi näyttelemään kyyneleensä.
Jaa jaa, olen tuntenut useitakin, (myös naisia), jotka ovat ennen häitä/lasta/yhteen muuttoa kokeilleet jotain yhden yön säätöä. Ja vieläpä niin, että tapahtuma on tunnustettu kumppanille/puolisolle. Suhteet ovat sen jälkeen olleet ihan normeja, ei mitään polyamoriahumppaa, lapsia on tullut ja yhdessä pysytty - mikä alkaa olla harvinaista. Eli ei kovin outo kuvio eikä ainakaan ennusta eroa. Takana on ollut jokin toteutumaton haave, ehkä Joonaksellakin oli sellainen Vivin kanssa. Kokeilemisen jälkeen on varmempi olo siitä, että on tehnyt oikean ratkaisun.
Hyh, kauhee toi bätselor ulkonäöltään ja muutenkin.
Monica on pyrkimässä Losin mallimarkkinoille, toivottavasti ei pety. Suomessa mainostaa jotain ja esiintyi Bachelorissa kuin kuningatar, luuli olevansa missi- ja mannekiinikisassa.