Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
4421/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo. Tuohon formaattiin hakee vain sosiaalisen median tyrkyt.

Vierailija
4422/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viimeisen jakson. Miten noi naiset voivat olla noin katkeria. Varsinkin Fanni, Belle, Ada ja Maija. Yllättäen jopa Vivianna.

Ne mitään katkeria ole. Kunhan näyttelevät roolinsa käsikirjoituksen mukaan. Varsinkaan Vivianna ei ole mistään katkera, koska hän ei ole menettänyt yhtään mitään. Hänen roolinsa oli esittää naista, joka mukamas melkein vie Joonaksen Monicalta ja hän esitti roolinsa juuri niin kuin pitääkin. Kevyt yhdenyön pano ja siinäpä se. Sitten viimeisen jakson "tilitykset" suoraan tuotannon käsikirjoitustiimin pöydältä ja siinäpä se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Joona ja Monica ovat ns sielunkumppaneita. Ymmärrän heidän välisen syvän yhteyden. Olisi ollut parempi, että Joona olisi valinnut Viviannen. 

Se, että Joona oli harrastanut seksiä V:n kanssa ei koskaan unohdu Monicalta ja se tulee olemaan "kantona kaskessa" ja Monican ase kun hänelle ja Joonalle tulee erimielisyyksiä. 

Niin kovasti kun toivoisin Joonan ja Monican suhteen kestävän, en vai usko enää siihen, niin surullista kuin se onkin. Joonan olisi pitänyt valita toisin. 

Outoa ajatella, että toisen harrastama seksi toisen kanssa  ennen suhteen  alkamista voisi olla ase naisen kädessä. Mutta Monicalle voisikin sitä yrittää käyttää, jos siis heille edes tulee mitään pysyvämpää. 

Vierailija
4424/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että valitsi Monican. :3

Monicalle kelpasi vielä kaiken jälkeen??

Vierailija
4425/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi kelvannut? Hänen tavoitteenaanhan oli olla ensimmäinen tummaihoinen, joka pääsee Bätsen kanssa loppuun asti. Sanoi niin ihan itse

Vierailija
4426/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi kelvannut? Hänen tavoitteenaanhan oli olla ensimmäinen tummaihoinen, joka pääsee Bätsen kanssa loppuun asti. Sanoi niin ihan itse

Eikö vivin paneminen jo kertonut monicalle, ettei ole tosissaan hänen kanssaan?

Vierailija
4427/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vivin paneminen jo kertonut monicalle, ettei ole tosissaan hänen kanssaan?

Miksi pitäisi olla tosissaan, kun tavoitteena oli vain "voittaa"? 

Vierailija
4428/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Monica sanoi pystyvänsä olemaan noin kaksi viikkoa poissa Suomesta, se oli mielestäni tosi liikuttavaa. Joonas ja Monica ovat niin eri maailmoista. Jälkimmäinen laskeskelee, miten pitkään voisi pystyä olemaan Joonaksen kanssa reissussa.... Joonas taas elää aivan eri todellisuudessa, on vapaa menemään ja tulemaan. Ei pysty kyllä hyppäämään tällaiseen elämään, joka Monican kanssa odottaa, olen varma. 

Vierailija
4429/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Monica sanoi pystyvänsä olemaan noin kaksi viikkoa poissa Suomesta, se oli mielestäni tosi liikuttavaa. Joonas ja Monica ovat niin eri maailmoista. Jälkimmäinen laskeskelee, miten pitkään voisi pystyä olemaan Joonaksen kanssa reissussa.... Joonas taas elää aivan eri todellisuudessa, on vapaa menemään ja tulemaan. Ei pysty kyllä hyppäämään tällaiseen elämään, joka Monican kanssa odottaa, olen varma. 

Monicalle ei ole ongelma jättää lastaan Suomeen ja lähteä Losiin. Hän oli jo kerran 1,5v ulkomailla ja lapsi oli sen ajan isänsä kanssa Suomessa. 

Vierailija
4430/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä nyt niin monet asiat ihmisiä häiritsee - niin minua häiritsee sana reunion tässä yhteydessä en muista sitä kuulleeni, voi olla, että kuuloni on muutamia kymmeniä desibelejä  liian alhainen. Tiedän vain saariryhmän Mauritius - Reunion, Afrikan itäpuolella ja päiväntasaajan pohjoispuolella.

Vierailija
4431/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monicalle ei ole ongelma jättää lastaan Suomeen ja lähteä Losiin. Hän oli jo kerran 1,5v ulkomailla ja lapsi oli sen ajan isänsä kanssa Suomessa. 

En tiedä muusta kuin mitä hän omalla suullaan ohjelmassa sanoi: kaksi viikkoa. 

Vierailija
4432/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä nyt niin monet asiat ihmisiä häiritsee - niin minua häiritsee sana reunion tässä yhteydessä en muista sitä kuulleeni, voi olla, että kuuloni on muutamia kymmeniä desibelejä  liian alhainen. Tiedän vain saariryhmän Mauritius - Reunion, Afrikan itäpuolella ja päiväntasaajan pohjoispuolella.

Reunion on englanninkielinen sana, joka tarkoittaa jälleennäkemistä. Kuuluu tähän formaattiin kaikissa maissa, joissa tätä tehdään. Osallistujat kokoontuvat viimeisen kerran kameroiden eteen käymään läpi kauden tapahtumia. On hyvin yleinen käytäntö monissa muissakin formaateissa, kuten Ensitreffit alttarilla, Maajussille morsian jne. jne. 

Vierailija
4433/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla suullaan sanoi myös tuon, että oli 1,5v erossa lapsestaan oleessaan ulkomailla. 

Vierailija
4434/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ALUKSI kaksi viikkoa on maksimi. Jatkoi sitten heti perään, että voi olla kauemminkin sitten kun lomia. Ja aiemmissa jaksoissa on puhunut moneen kertaan, miten olisi valmis jopa muuttamaan Losiin. Siinä pallotteli myös vaihtoehtoa, että lapsi jää isälleen ja Monica lähtee yksin. 

Vierailija
4435/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla suullaan sanoi myös tuon, että oli 1,5v erossa lapsestaan oleessaan ulk

Tilanteet ja olosuhteet muuttuu. Silloin pystyi, mutta nyt tilanne on eri ja sanoi pystyvänsä olemaan 2 viikkoa. Se on siis tämän hetkisen tilanteen mukaan.

Pystyin minäkin vuosia sitten lähtemään reissuun ja jättämään lemmikkini kaverilleni siksi ajaksi. Nyt kaverilla on kaksi pientä lasta, eikä se enää käy. Ihan turha jonkun jankata mulle, että pystyithän sä ennenkin jne. 

Vierailija
4436/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En ehtinyt kastoa viimeistä ohjelmaa, mutta ei nyt enää tarvitsekkaan.

Olen ollut alusta asti sitä mieltä että Joonas on ihan pilipali mieheksi. Oon näköjään oikeassa. Oikea mies ei koskaan toimisi noin, nainpa ekana tuota toista, ja otan sitten sen jota olen juuri verisesti haavoittanut. Hakiko jostain taroteista ohjeet? Nolla pistettä. Ei noin onnellista suhdetta rakenneta, eikö uskova äiti ole mitään opettanut!?

Vierailija
4437/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ALUKSI kaksi viikkoa on maksimi. Jatkoi sitten heti perään, että voi oll

Se oli silloin, kun ei halunnut pilata mahdollisuuksiaan jatkoon. Jostain syystä Joonas kysyi sitä uudestaan ja kappas vaan, saikin nyt ihan erilaisen, realistisiin mahdollisuuksiin perustuvan vastauksen. 

Vierailija
4438/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla suullaan sanoi myös

Aika nopeaan muuttui tilanteet, kun Monica ihan näiden kuvaustenkin aikana selitti Joonakselle, että voisi hyvinkin muuttaa Losiin kunhan keskustelisi asiat läpi lapsen isän kanssa. Ja siinä kohtauksessakin, jossa puhui kahdesta viikosta, heti seuraavassa lauseessa peruutteli ja sanoi voivansa olla enemmänkin, kun on lomia jne. Ei naulannut mitenkään kiveen hakatuksia rajaksi sitä kahta viikkoa. 

Vierailija
4439/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut alusta asti sitä mieltä että Joonas on ihan pilipali mieheksi. Oon näköjään oikeassa. Oikea mies ei koskaan toimisi noin, nainpa ekana tuota toista, ja otan sitten sen jota olen juuri verisesti haavoittanut. Hakiko jostain taroteista ohjeet? Nolla pistettä. Ei noin onnellista suhdetta rakenneta, eikö uskova äiti ole mitään opettanut!?

Ei pidä ottaa tosissaan, tämähän on pelkkää käsikirjoitettua huttua. Losista maailman mies ja eksoottinen nainen suutelevat vihdoin. Losin lestajunnu on aina halunnut eksoottista. Upeaa taatusti päästä suutelemaan eksoottisia huulia. Huh huh

Vierailija
4440/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha syyllistää äitiä. Joonas on melkein 40v mies ja ihan itse vastuussa teoistaan. Sitä paitsi: lestadiolaispiireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että mies pettää lapsentekokonet.... eikun siis vaimoaan ja vaimon pitää vain kiltisti niellä se, koska Jumala jne. 

t. entinen lestadiolainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän