Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
3501/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit veikkaan myös sitä et ku Joonas monta kertaa sitä pohtinu et naisilla on lapsia; on se miettiny paperisotaakin jenkeissä, viisumit oleskeluluvat, koulut, lekurit, lastenhoitajat yms mitä yhtäkkii olis pakko sille lapselle alkaa hoitaa ja hankkii paljo helpompaa tuoda/viedä vaan yks nainen Amerikkaan.. sad but true shit of life. byrokratia.

.. ja työpaikkakin pitäisi vielä löytää ;)

Vierailija
3502/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä ihmettelen, että olisiko noilla eksoottisilla naisilla rahaa edes yhdensuuntaisen lentoon, saatikka sitten asumiseen ja elämiseen. Vai onko itsestäänselvyys, että Joonas maksaisi viulut?

Vivianna lla saattaa ollakin vähän hynää kaikkien pyllistelyhommien myötä. 

Miksi ei olisi? Molemmat ovat tehneet ja tekevät edelleenkin ihan ansiotyötä. Sellaisesta on tapana maksaa rahaa, jos et vielä tiennyt. 

Jos jotain ylimääräistä kertyy pienistä tuloista, niin se lähetetään suvulle Afrikkaan. Jos et tiennyt

Ei kaikki toimi kuten sinun harhaiset stereotypiasi. Sori siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun 3-vuotiaskin tykkää väitellä tuollaisella tyylillä kuin sinä. Kiva, että löytyi jotain yhteistä teiltä kahdelta :)

Tiesitkö sanomaa, kun menee tunteisiin on väittely usein jo hävitty :) ?koita nyt vaan kestää se et lapset eikä aikuisetkaan ole aina sun kanssa samaa mieltä. 

Vierailija
3504/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä ihmettelen, että olisiko noilla eksoottisilla naisilla rahaa edes yhdensuuntaisen lentoon, saatikka sitten asumiseen ja elämiseen. Vai onko itsestäänselvyys, että Joonas maksaisi viulut?

Belle on kertonut olevansa lähihoitaja. Kyllä niistä hommista Suomessa ihan palkkaa maksetaan. Monicakin tehnyt töitä nuoresta asti mm. mallina. Eli käytännössä samalla "pyllistelyllä" on tienannut kuin Vivikin. Tosin ihan oikeissa mallintöissä eikä vain somessa. 

Et näköjään tiedä Viviannan töistä juuri mitään. 

Vierailija
3505/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun 3-vuotiaskin tykkää väitellä tuollaisella tyylillä kuin sinä. Kiva, että löytyi jotain yhteistä teiltä kahdelta :)

Tiesitkö sanomaa, kun menee tunteisiin on väittely usein jo hävitty :) ?koita nyt vaan kestää se et lapset eikä aikuisetkaan ole aina sun kanssa samaa mieltä. 

Koska itse ajattelit sen kestää ja lopettaa tuon aivottoman mouhoamisen`?

t. eri

Vierailija
3506/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belle on kertonut olevansa lähihoitaja. Kyllä niistä hommista Suomessa ihan palkkaa maksetaan. Monicakin tehnyt töitä nuoresta asti mm. mallina. Eli käytännössä samalla "pyllistelyllä" on tienannut kuin Vivikin. Tosin ihan oikeissa mallintöissä eikä vain somessa. 

Miksi niistä pitäisi tietää jotain? Ihan vain otin kantaa tuohon, että hän kerryttää rahaa "pyllistelyllä". Hänen työnsä sinällään ei minua kiinnosta. 

Vierailija
3507/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sinä tiedät ja kutsut niitä varsin hienostuneesti pyllistelyksi....

Vierailija
3508/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää et Joonas aikois ehdottaa Viviannelle jotain muuta kuin sitä mitä nyt tekee, jos alkavat suhteen. Siis oikeasti? Nyt kun oot mun kanssa, et saa tehdä sitä mitä nyt pidät itsellesi sopivana.

Sovinisti, ja yllätys tarot-korttimieheltä.

Vivianne voi myös sanoa goodbye. Ei Joonas yksin tee päätöstä kuka lähtee hänen mukaansa. Hyvä vaan kun Joonaskin näyttää mikä on. Joonas ja Monika sopivat yllättäen oikein hyvin yhteen. 

Vierailija
3509/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kauden osallistujat olivat persaukisia, jotka vain yrittivät saada Losin kuuman ja rikkaan miehen itselleen. Kunnes paljastui, että ihan yhtä persaukinen oli tämä bätsekin😅

Vierailija
3510/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

ihan hyvin kestän sen et kaikki ei ole munkaa samaa mieltä. 

Vierailija
3511/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sinä tiedät ja kutsut niitä varsin hienostuneesti pyllistelyksi....

Minä en ole kutsunut niitä yhtään miksikään. 🤦🏻

Vierailija
3512/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Jos kestäisit, et olisi mouhonnut toistakymmentä viestiä siitä, että kaikki eivät olekaan "läpällä" kannalla, kuten sinä. 

Vierailija
3513/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan asunut ulkomailla? näistäkin asioista nimenomaan puhutaan ulkomailla suomi-kavereiden kesken!! ( itellä lapsia 3 ja jo 15v pois suomesta) - kyllä näistä puhutaan! 

--

Olen asunut 10 eri maassa enkä ole ikinä puhunut ystävieni kanssa lasten viisumeista tms. Miksi ihmeessä olisin, kun ei minulla ole niistä minkäänlaista tietoa? Kaikillahan ei ole lapsia, jos et vielä tiennyt. 

noh sit sulla on kyl tosi erilaisia ystäviä kun meillä.

Ja jos oot asunu 10 maassa; niin miten hyviä ystäviä olet ehtinyt saada / tutustua per paikka? 

Ihan yhtä hyviä kuin ehtii saada asuessaan koko ikänsä Suomessa. Ei kaikilla mene vuosikymmeniä siihen, että pystyy ystävystymään jonkun kanssa. Eikä 10 maat

Hyviä ystäviä joka paikasta? Sanoisin et hieman utopistista ja valheellista. Muutama hyvä ystävä joo ja loput sitten hyviä kavereita.

Itse tunnen useamman matkalaukkulapsen, paljon ovat kokeneet hienojakin asioita, mutta kyllä juurettomuus on heistä jokaisen vamma mistä kärsivät. Koskaan eivät ole kotona, vaan aina väärässä paikassa.

Vierailija
3514/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on jankkaaja pari pilaamassa ketjua. 

Vierailija
3515/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan asunut ulkomailla? näistäkin asioista nimenomaan puhutaan ulkomailla suomi-kavereiden kesken!! ( itellä lapsia 3 ja jo 15v pois suomesta) - kyllä näistä puhutaan! 

--

Olen asunut 10 eri maassa enkä ole ikinä puhunut ystävieni kanssa lasten viisumeista tms. Miksi ihmeessä olisin, kun ei minulla ole niistä minkäänlaista tietoa? Kaikillahan ei ole lapsia, jos et vielä tiennyt. 

noh sit sulla on kyl tosi erilaisia ystäviä kun meillä.

Ja jos oot asunu 10 maassa; niin miten hyviä ystäviä olet ehtinyt saada / tutustua per paikka? 

Ihan yhtä hyviä kuin ehtii saada asuessaan koko ikänsä Suomessa. Ei kaikilla mene vuosikymmeniä siihen, että

Tuossa taidettiin puhua aikuisena ulkomailla asumisesta, kun puhuttiin lasten viisumeista jne. Aikuisena muuttaminen on lähtökohtaisesti oma valinta, jolloin siihen ei liity juurettomuutta tai muutakaan tramaa. Eikä ystävystyminen oli kaikille mitenkään vaikeaa. Minullakin on ystäviä useista maista, vaikka en ikinä ole asunut ulkomailla. 

Vierailija
3516/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Molemmat ovat tehneet ja tekevät edelleenkin ihan ansiotyötä. Sellaisesta on tapana maksaa rahaa, jos et vielä tiennyt. 

Jos jotain ylimääräistä kertyy pienistä tuloista, niin se lähetetään suvulle Afrikkaan. Jos et tiennyt

Ei kaikki toimi kuten sinun harhaiset stereotypiasi. Sori siitä. 

Belle puhui jo ihan suoraan tästä asiasta. Eli pahoitteli, kun ei ole pystynyt vastaamaan suvun rahapyyntöihim. Ihan samanlaista se on myös Etelä-Sudanissa. 

Vierailija
3517/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle puhui jo ihan suoraan tästä asiasta. Eli pahoitteli, kun ei ole pystynyt vastaamaan suvun rahapyyntöihim. Ihan samanlaista se on myös Etelä-Sudanissa. 

---

Äläpä päätä toisten puolesta, mitä he rahoillaan tekevät tai ovat tekemättä. Etelä-Sudanissakin ihmiset ovat yksilöitä, eivät massaa joka toimii kaikessa identtisesti. Ihan sama juttu kuin meillä Suomessakin. 

Vierailija
3518/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla, että seuraavan jakson teaserissa paljastettiin, että Vivianna on valinta? Eihän sitä yleensä paljasteta. Eli onko valinta sittenkin Monica, ja tuo oli vaan hämäys.

Yleensä hämätään, eli se joka itkee epätoivoisena on lopullinen valinta. Siksi ihmettelen, jos Monica ei ole muusa.

Vierailija
3519/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Jos kestäisit, et olisi mouhonnut toistakymmentä viestiä siitä, että kaikki eivät olekaan "läpällä" kannalla, kuten sinä. 

-

Itseasiassa tässä väiteltiin kyllä siitä onko mielipiteet faktoja ja siitä kun oikaisin ettei mun kommentti yhteen läppään meinaa sitä että ajattelen kaikesta noin mustavalkoisesti. Kuten aiemmin jo totesin, en ole väittänyt etteikö Monica olisi mustasukkainen. :) 

Vierailija
3520/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tässä väiteltiin kyllä siitä onko mielipiteet faktoja ja siitä kun oikaisin ettei mun kommentti yhteen läppään meinaa sitä että ajattelen kaikesta noin mustavalkoisesti. Kuten aiemmin jo totesin, en ole väittänyt etteikö Monica olisi mustasukkainen. :) 

---

Oikeasti sinä ja kaverisi jankkaatte tajuamatta kumpikaan toisen pointtia. Eli perus ylisveetien touhua. Pakko saada jankuttaa, vaikka mitään oikeaa sanottavaa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän