Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
3481/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Monica saa rakastuneena olla pahoillaan, jos rakkauden kohde suutelee toisen kanssa! Sehän on täysin luonnollista, aitoa, herkkääSe ei tee hänestä millään tavalla sairaan mustasukkaista, eikä omistushaluista.

Toivon, että Joonaksella olisi sen verran kunnioitusta molempia naisia kohtaan, ettei menisi yön yli treffeillä pussaamista pidemmälle. Kyllä tässäkin formaatissa pitäisi olla sen verran huomaavainen. Seksin ehtii valinnan jälkeen

Monican rakastuminen on yhtä aitoa kuin Trumpin tupee. Ei kukaan rakastu toiseen parilla kameroiden kuvaamalla teennäisellä treffikerralla. Eikä Joonaksella ole mitään velvoitetta ketään kohtaan, joten hän saa panna niin paljon kuin huvittaa. Ja ainakin Viviannan kanssa panikin, kuten viimeisimmässä jaksossa hyvin selkeästi tuotiin esiin. 

Trumpil

Tai sitten sä et vain tajunnut, että tupee ei voi olla koskaan aito. Niin kuin ei voi olla silikonitissit tai rakennekynnetkään. 

Vierailija
3482/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Monica saa rakastuneena olla pahoillaan, jos rakkauden kohde suutelee toisen kanssa! Sehän on täysin luonnollista, aitoa, herkkääSe ei tee hänestä millään tavalla sairaan mustasukkaista, eikä omistushaluista.

Toivon, että Joonaksella olisi sen verran kunnioitusta molempia naisia kohtaan, ettei menisi yön yli treffeillä pussaamista pidemmälle. Kyllä tässäkin formaatissa pitäisi olla sen verran huomaavainen. Seksin ehtii valinnan jälkeen

Monican rakastuminen on yhtä aitoa kuin Trumpin tupee. Ei kukaan rakastu toiseen parilla kameroiden kuvaamalla teennäisellä treffikerralla. Eikä Joonaksella ole mitään velvoitetta ketään kohtaan, joten hän saa panna niin paljon kuin huvittaa. Ja ainakin Viviannan kanssa panikin, kuten viimeisimmässä jaksossa hyvin selkeästi tuotiin esiin. 

Trumpil

"Yhtä aito kuin tupee". Mikä kohta tuossa oli liian vaikeaa tajuta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalsta ei tarkoita sitä, että ihmisen elekieli olisi mielipideasia. Kyllä sen näkee ihan silmillä, onko ihminen tosissaan vai vitsaileeko hän. Ei kukaan vitsaile tuollaisia, jos sen jälkeen kuitenkin moneen kertaan kertoo, miten mustasukkainen on ja miten omistaa Joonaksen ja miten sattuu, kun Joonas ei kutsukaan treffeille jne. jne. Montako kertaa näit esim. Vivannan parkuvan muiden pussailuista? Vivannan, joka hyvinkin avoimesti vitsaili siitä, mitä aikoo Joonaksen kanssa puuhastella. 

-

taas keulit. Minä edelleen kommentoin yhteen hetkeen, että oli selvästi läppä. Sinä käännät että  nyt on kyse kaikesta edellä mainitusta. en edelleenkään ole väittänyt etteikö Monica olisi mustasukkainen persoona. En ymmärrä miksi tämä on niin vaikea sisäistää? 

Vierailija
3484/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalsta ei tarkoita sitä, että ihmisen elekieli olisi mielipideasia. Kyllä sen näkee ihan silmillä, onko ihminen tosissaan vai vitsaileeko hän. Ei kukaan vitsaile tuollaisia, jos sen jälkeen kuitenkin moneen kertaan kertoo, miten mustasukkainen on ja miten omistaa Joonaksen ja miten sattuu, kun Joonas ei kutsukaan treffeille jne. jne. Montako kertaa näit esim. Vivannan parkuvan muiden pussailuista? Vivannan, joka hyvinkin avoimesti vitsaili siitä, mitä aikoo Joonaksen kanssa puuhastella. 

-

taas keulit. Minä edelleen kommentoin yhteen hetkeen, että oli selvästi läppä. Sinä käännät että  nyt on kyse kaikesta edellä mainitusta. en edelleenkään ole väittänyt etteikö Monica olisi mustasukkainen persoona. En ymmärrä miksi tämä on niin vaikea sisäistää? 

Joo, tuli jo selväksi ettet ymmärrä, mistä on kyse. Takerrut kynsin hampain omaan "mielipiteeseesi" yksittäisestä tilanteesta tajuamatta, että sen yksittäisen tilanteen merkityksen näkee vasta, kun sitä heijastelee henkilön muuhun toimintaan. Esimerkiksi jos minä sanon, että rakastan sinua, et voi tulkita oliko se vitsi vai ei, ennen kuin olet muusta toiminnastani nähnyt olenko toissani. Ihminen on kokonaisuus ja yksittäisen kommentin irrottaminen asiayhteydestä vain todistaa, miten väärillä urilla olet 

Vierailija
3485/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Joo, tuli jo selväksi ettet ymmärrä, mistä on kyse. Takerrut kynsi

Ja taas mennään :D ehkä sinä nukutun yön jälkeen ymmärrät paremmin sen että hei kaikki ei oo noin mustavalkoista ja ihmiset voi olla eri mieltä asiosta. 

Vierailija
3486/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelen, että olisiko noilla eksoottisilla naisilla rahaa edes yhdensuuntaisen lentoon, saatikka sitten asumiseen ja elämiseen. Vai onko itsestäänselvyys, että Joonas maksaisi viulut?

Vivianna lla saattaa ollakin vähän hynää kaikkien pyllistelyhommien myötä. 

Vierailija
3487/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään :D ehkä sinä nukutun yön jälkeen ymmärrät paremmin sen että hei kaikki ei oo noin mustavalkoista ja ihmiset voi olla eri mieltä asiosta. 

--

Ei minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää tuota. Tajuan oikein hyvin, että sinä kuvittelit asioita ja nyt hyökkäät minua vastaan, kun et ollutkaan oikeassa mielipiteesi kanssa. Mielipidehän ei tarkoita sitä, että se olisi faktaa, jos niin luulit. Mielipiteesi voi olla vaikka se, että aurinko kiertää maapalloa ja joulupukki on oikeasti olemassa. Faktat eivät kuitenkaan muutu, vaikka olisitkin tuota mieltä. Sama homma tässä Monica jutussa. Mustasukkaisuus ei muutu läpäksi, vaikka sinä olisit mitä mieltä ja nukkuisit sata yötä putkeen. 

Vierailija
3488/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä ihmettelen, että olisiko noilla eksoottisilla naisilla rahaa edes yhdensuuntaisen lentoon, saatikka sitten asumiseen ja elämiseen. Vai onko itsestäänselvyys, että Joonas maksaisi viulut?

Miksi ei olisi? Molemmat ovat tehneet ja tekevät edelleenkin ihan ansiotyötä. Sellaisesta on tapana maksaa rahaa, jos et vielä tiennyt. 

Vierailija
3489/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh mikä kommentti. Mistä sä tiedät kaikkien raha-asiat? Monica käy töissä ja tekee vielä mallinhommia. Vivianna on opiskelija, ja olet hänen olevan rikkaampi?

Vierailija
3490/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljastuksia seuraavasta jaksosta? Joku sanoi, että Joonas ilmaisi selkeästi seksiä olleen... kenelle, miten? Mistä asiasta Monica parkui ja miten heidän unelmien treffit sujui?

Vierailija
3491/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua: mä oon teräväkielinen ja nokkela, ja samalla näytän hyvältä... Nykynuoret, eivät kaihda kehua itseään, ja noin se ehkä pitäis meillä vanhemmillakin rouvilla olla :D

t. hauska ja fiksu, ja vielä ihan soiva peli

Vierailija
3492/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää tuota. Tajuan oikein hyvin, että sinä kuvittelit asioita ja nyt hyökkäät minua vastaan, kun et ollutkaan oikeassa mielipiteesi kanssa. Mielipidehän ei tarkoita sitä, että se olisi faktaa, jos niin luulit. Mielipiteesi voi olla vaikka se, että aurinko kiertää maapalloa ja joulupukki on oikeasti olemassa. Faktat eivät kuitenkaan muutu, vaikka olisitkin tuota mieltä. Sama homma tässä Monica jutussa. Mustasukkaisuus ei muutu läpäksi, vaikka sinä olisit mitä mieltä ja nukkuisit sata yötä putkeen.

ja taas lähti laukalle. En ole koskaan ajatellut että mielipide on yhtä kuin fakta. koita nyt hei pysyä asiassa eläkä muuntele toisen sanomaa jatkuvaan. Ja jos olen antanut kuvan että hyökkään se ei ole tarkoitukseni. Tykkään vain väitellä enkä anna tässä periksi. Minullakin on oikeus mielipiteeseeni kuten sinullakin. 

Vierailija
3493/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belle on kertonut olevansa lähihoitaja. Kyllä niistä hommista Suomessa ihan palkkaa maksetaan. Monicakin tehnyt töitä nuoresta asti mm. mallina. Eli käytännössä samalla "pyllistelyllä" on tienannut kuin Vivikin. Tosin ihan oikeissa mallintöissä eikä vain somessa. 

Vierailija
3494/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh mikä kommentti. Mistä sä tiedät kaikkien raha-asiat? Monica käy töissä ja tekee vielä mallinhommia. Vivianna on opiskelija, ja olet hänen olevan rikkaampi?

Ei Vivianna ole pelkkä opiskelija 🙄. Pitäiskö sun mennä jo nukkumaan, kun noi kiukututtaa...

Vierailija
3495/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja taas lähti laukalle. En ole koskaan ajatellut että mielipide on yhtä kuin fakta. koita nyt hei pysyä asiassa eläkä muuntele toisen sanomaa jatkuvaan. Ja jos olen antanut kuvan että hyökkään se ei ole tarkoitukseni. Tykkään vain väitellä enkä anna tässä periksi. Minullakin on oikeus mielipiteeseeni kuten sinullakin. 

Joo, mun 3-vuotiaskin tykkää väitellä tuollaisella tyylillä kuin sinä. Kiva, että löytyi jotain yhteistä teiltä kahdelta :)

Vierailija
3496/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää et Joonas aikois ehdottaa Viviannelle jotain muuta kuin sitä mitä nyt tekee, jos alkavat suhteen. Siis oikeasti? Nyt kun oot mun kanssa, et saa tehdä sitä mitä nyt pidät itsellesi sopivana.

Sovinisti, ja yllätys tarot-korttimieheltä.

Vierailija
3497/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulos kinastelemaan, lapset!

Vierailija
3498/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh kun jollain meni tunteisiin ja kovasti jankataan miksi MINÄ olen oikeassa. 

Vierailija
3499/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paljastuksia seuraavasta jaksosta? Joku sanoi, että Joonas ilmaisi selkeästi seksiä olleen... kenelle, miten? Mistä asiasta Monica parkui ja miten heidän unelmien treffit sujui?

Seuraava jakso tulee kaikille näkyviin samaan aikaan, joten kukaan ei voi ennakkoon mitään paljastella. Sen nyt näkivät ja kuulivat kaikki vähänkään suomea osaavat, että Viviannan kanssa oli seksiä ollut. Ihan eivät suoraan sanoneet, että "pantiin", mutta eipä paljosta puuttunutkaan. 

Vierailija
3500/6871 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Molemmat ovat tehneet ja tekevät edelleenkin ihan ansiotyötä. Sellaisesta on tapana maksaa rahaa, jos et vielä tiennyt. 

Jos jotain ylimääräistä kertyy pienistä tuloista, niin se lähetetään suvulle Afrikkaan. Jos et tiennyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi