Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
2621/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenttämies haluaisi mieluummin vain poikalapsia? 

Koska hän haluaa lisää KenttäMIEHIÄ.

Vierailija
2622/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas on silpunnut tukkansa ollakseen enemmän edge itä Helsinkiin sopeutuakseen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen äiti kylläkin varoitti puhelinneskustelussa Monivasta, kun kertoi että on kuin leijonaemo joka vaatii omaansa tai jotain siihen suuntaan. Äiti oli sitä mieltä että mustasukkaista ei kannata ottaa

Eikö äiti itse ole mustasukkainen aiheestakaan? Ei taida äitimuori muistaa sitä omaa etsikkoaikaansa kun oli itse "Monicana" tyrkyllä (Mrs. Fieldman:iksi) ja anoppikokelas neuvoili poikaansa ja dissasi miniäkokelasta?

Vierailija
2624/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo Monika on nyt oikeasti se johon on tykästynyt???????

Vierailija
2625/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on ihanan eksoottinen!

Näyttää venakolta. 

Vierailija
2626/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonaksen maku ei olekaan ihan valtavirtaa. 

Vierailija
2627/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on ihanan eksoottinen!

Näyttää venakolta. 

Ei näytä, niillä ja sugardaddyillään on enemmän rahaa käyttää "makeoveriin" kuin 8000€ jossain turkkilaistuhertajalla.

Vierailija
2628/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monicasta voi sanoa on kuin kylmä jääpalikka. Muita kohtaan. Liian omiva. Sekä tuo mustasukkaisuus on huonoa ja erittäin huonoa parisuhteessa. 

Vierailija
2629/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen maku ei olekaan ihan valtavirtaa. 

Valtavirtamakuko ja erillislupa kaikilta on positiivista?

Vierailija
2630/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen äiti kylläkin varoitti puhelinneskustelussa Monivasta, kun kertoi että on kuin leijonaemo joka vaatii omaansa tai jotain siihen suuntaan. Äiti oli sitä mieltä että mustasukkaista ei kannata ottaa

Eikö äiti itse ole mustasukkainen aiheestakaan? Ei taida äitimuori muistaa sitä omaa etsikkoaikaansa kun oli itse "Monicana" tyrkyllä (Mrs. Fieldman:iksi) ja anoppikokelas neuvoili poikaansa ja dissasi miniäkokelasta?

Tuskimpa anoppikokelas oli samanlaisessa tilanteessa, jossa kymmenkunta tyttöä yrittää saada itselleen saman pojan eikä vaihtoehtoisia poikia ollut mailla eikä halmeilla. Ei tässä bachelorissa pidä olla noin mustasukkainen, vaikka vähän kateellinen voikin muille olla. Ihan oikeassa äiti oli, että millaiseksi mustasukkaisuus menisikään tulevaisuudessa, kun jo tässä vaiheessa on tuollaista.

Vierailija
2631/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monicasta voi sanoa on kuin kylmä jääpalikka. Muita kohtaan. Liian omiva. Sekä tuo mustasukkaisuus on huonoa ja erittäin huonoa parisuhteessa. 

Ei hänkään välttämättä parisuhteessa enää olisi niin mustis, mutta tuo kilpailuformaatti (töni muut kilpasiskot bussin alle) ei vain ainakaan sovi. Kelle sopisi? Ei olisi kannattanut osallistua, koska 13tusinassa uskovaisia (ei silti aina uskollisia) hiiriheikkejä löytyy kyllä joka niemestä ja notkosta ja parempiakin, kunhan malttaa vain etsiä ja torjua kenttäkehäkoijarit.

Vierailija
2632/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venla olisi ollut paras, ehdottomasti. Joonas, miksi???? 

Siksi koska Joonaksen makuun ei ole Venla. Venla ok mutta aika herkkä ja voi alussa liian herkkä ihminen pelottaa. Lisäksi ne kemiat. Jos ei ole tunteita niin ei sille voi mitään.

Venla aivan liian hajalla kun itkeskelee 2 treffeillä ihan kunnolla omia asioitaan. Ei ole käsitellyt koulukiusaamistaan edes sille tasolle että pystyisi neutraalisti asiasta puhumaan eli on vielä tosi pinnalla ja kesken asian käsittely. Myös on ihan seinäruusu ryhmätapaamisidda. Ei siis match mitä Joonas tai monikaan hakee. Ei tarvitse ryhtyä psykologiksi poikaystävän heti

Ei itku aina tarkoita sitä, että asioita ei olisi käsitellyt ja ne olisi pinnalla. Esimerkiksi minä olen käynyt 3 vuotta terapiassa ja itkenyt siellä lähes joka kerran. Valehtelematta. Silti, edelleen , jos jollekin lähtisin kertomaan mitä olen kokenut, alan itkemään. Ymmärrän Venlaa ja tuolla on pakko aika pian alkaa avautumaan, jos haluaa yrittää rakentaa läheisyyttä.

Vierailija
2633/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa anoppikokelas oli samanlaisessa tilanteessa, jossa kymmenkunta tyttöä yrittää saada itselleen saman pojan eikä vaihtoehtoisia poikia ollut mailla eikä halmeilla. Ei tässä bachelorissa pidä olla noin mustasukkainen, vaikka vähän kateellinen voikin muille olla. Ihan oikeassa äiti oli, että millaiseksi mustasukkaisuus menisikään tulevaisuudessa, kun jo tässä vaihe

Ei tarvitse olla ollut täsmälleen samassa tilanteessa, mutta kyllä siinä aina jotain samaa on (anoppi "voitettava puolelleen" tai tulee pian anopin-ja-pojan-jättämäksi).

Vierailija
2634/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska Joonaksen makuun ei ole Venla. Venla ok mutta aika herkkä ja voi alussa liian herkkä ihminen pelottaa. Lisäksi ne kemiat. Jos ei ole tunteita niin ei sille voi mitään.

Venla aivan liian hajalla kun itkeskelee 2 treffeillä ihan kunnolla omia asioitaan. Ei ole käsitellyt koulukiusaamistaan edes sille tasolle että pystyisi neutraalisti asiasta puhumaan eli on vielä tosi pinnalla ja kesken asian käsittely. Myös on ihan seinäruusu ryhmätapaamisidda. Ei siis match mitä Joonas tai monikaan hakee. Ei tarvitse ryhtyä psykologiksi poikaystävän heti

Ei itku aina tarkoita sitä, että asioita ei olisi käsitellyt ja ne olisi pinnalla. Esimerkiksi minä olen käynyt 3 vuotta ter

Minä en ymmärrä. Läheisyyttä ei rakenneta noin. Joonas ei ole mikään psykologi. Itse juoksisin karkuun heti. Liian vaikea alku. Olen myös hyvin herkkä ja ikinä en toimisi noin.

Vierailija
2635/6871 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta, tämä ei ole Venla palkinto! 

T. pupujussit

Vierailija
2636/6871 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö Joonas Niskavuoret ja vie vaimonsa äidin katon alle.

Vierailija
2637/6871 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itku aina tarkoita sitä, että asioita ei olisi käsitellyt ja ne olisi p

Juuri näin. Itselläkin takana lapsuudessa koulukiusaam. Perhetaustassa ikäviä juttuja ja myös ex poikaystäväni pahoinpidellyt. Olen nuo asiat käsitellyt ja pystyn ne kertomaan neutraalisti.

Myöskään mikään noista asioista en toisi esille muutaman deitin aikana. En edes ekan kk aikana, koska läheisyyttä ei rakenneta niin että kaataa kaikkein raskaimman ja ahdistavimman paikan uuden niskaan. Ihan muillakin asioilla voi rakentaa ymmärrystä ja yhteyttä

Vierailija
2638/6871 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään tositoosatähtiin tai laulamaan pyrkivää,  joka ei kertoisi kaameasta lapsuudestaan ja hirveästiä koulukiusaamisen kokemuksistaan. Ryysyistä rikkauksiin, jokaisen toive,  Pariisin pikkuvarpusen tyyliin. Sekin päättyi kyllä onnettomasti. 

Vierailija
2639/6871 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Itselläkin takana lapsuudessa koulukiusaam. Perhetaustassa ikäviä juttuja ja myös ex poikaystäväni pahoinpidellyt. Olen nuo asiat käsitellyt ja pystyn ne kertomaan neutraalisti.

Myöskään mikään noista asioista en toisi esille muutaman deitin aikana. En edes ekan kk aikana, koska läheisyyttä ei rakenneta niin että kaataa kaikkein raskaimman ja ahdistavimman paikan uuden niskaan. Ihan muillakin asioilla voi rakentaa ymmärrystä ja yhteyttä

Tämä täten. Pelottavaa, että sotealan opiskelija ja tuleva työntekijä(?) itsekin traumadumppaa ja vielä iskukeinona.

Vierailija
2640/6871 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todennäköisesti käsikirjoitettu valmiiksi ja nyt on tummaihoisen tytön valinnan vuoro. Ei ole kai aiemmin ollut näin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme