Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on hyvä esimerkki siitä millainen takapajula Suomi edelleen on
Ihan niin kuin muissa maissa ei käytäisi tälläisiä keskusteluita. Älä viitti. Sulla on turhan ruusuinen kuva maailmasta. Käyppä redditissä tai muissa foorumeissa lukemassa.
Siis apua, ihanko oikeasti Monica sanoi suudelman päätteeksi bätselle "nyt sä oot mun mies"... Toivottavasti ei nyt sentään... Itse kuulin sen, kaveri kuuli sen ja nyt se on seiskan lehdessä 🙄 Hmm, toivottavasti ei oo kovin ahkeraan käynyt Tinder-treffeillä, voisi olla jo aika kulunut lause, kun jokaisen pusun jälkeen se mies on hänen... AIVAN järkyttävä tuo mustasukkaisuus ja se että luulee omistavansa Kenttiksen jo nyt. Taitaa olla valitettavasti sama mentaliteetti kuin useimmilla jotka Suomeen tulee, että itse saa valita oman kumppanin, mutta unohdetaan kysyä sen toisen mielipidettä, että "olisitko sä nyt se mun oma", ihan kun ketään voisi omistaa...
Fanni taas on liian rikki, Belle käyttäytyy kuin kiusaaja ja lapsellisesti. Vivianna nyt tuntuu olevan vaan tyrkky, lapsellisine heittoineen kastumisesta.... Mutta tällä hetkellä toivon, että se keneen Kenttis päätyy on Vivianna.
Hyvä että osasit käyttää konditionaalia. Voin siis olla samaa mieltä
Vivianna on ihanan eksoottinen!
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, ihanko oikeasti Monica sanoi suudelman päätteeksi bätselle "nyt sä oot mun mies"... Toivottavasti ei nyt sentään... Itse kuulin sen, kaveri kuuli sen ja nyt se on seiskan lehdessä 🙄 Hmm, toivottavasti ei oo kovin ahkeraan käynyt Tinder-treffeillä, voisi olla jo aika kulunut lause, kun jokaisen pusun jälkeen se mies on hänen... AIVAN järkyttävä tuo mustasukkaisuus ja se että luulee omistavansa Kenttiksen jo nyt. Taitaa olla valitettavasti sama mentaliteetti kuin useimmilla jotka Suomeen tulee, että itse saa valita oman kumppanin, mutta unohdetaan kysyä sen toisen mielipidettä, että "olisitko sä nyt se mun oma", ihan kun ketään voisi omistaa...
Fanni taas on liian rikki, Belle käyttäytyy kuin kiusaaja ja lapsellisesti. Vivianna nyt tuntuu olevan vaan tyrkky, lapsellisine heittoineen kastumisesta.... Mutta tällä hetkellä toivon, että se keneen Kenttis päätyy on Vivianna.
Hei ei tommosta heittoa tarvitse ottaa tosissaan. Kunhan flirttaili. Munkin ihan hetsku mieskaveri oli kerran baarissa vessassa ja joku jäbä sanoi sille että "sä olet mun nainen tänä yönä". Ei ollu!
Mutta Monicasta sen verran että samaa mieltä siitä että hän ei tunnu tajuavan sitä että tässä kilpailussa on muitakin mukana ja Joonas ei ole päätöstä tehnyt vaikka antaa kaikkien naisten ymmärtää kuinka spesiaaleja he ovat
Toivottavasti ensi kaudella olisi nainen bachelorina. Olisi mielenkiintoista nähdä, kun miehet deittailisi naista. Voisiko syntyä todennäköisemmin suhde?
Monica on siten vaan flirttaillut kameralle, kun on niin omistavasti puhunut Joonaksesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi kaudella olisi nainen bachelorina. Olisi mielenkiintoista nähdä, kun miehet deittailisi naista. Voisiko syntyä todennäköisemmin suhde?
Venla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venla!
Väkisinparitus ei toimi kuin viihteenä vaikka asetelma "mies eliminoi naiset, joita ei halua (tuikata)" käännettäisiin "nainen eliminoi..." muotoon. Kyseessä on mainosteevee-tuotantoyhtiön rahasampo (ei ole ainut tulonlähde, joten tämän yhden paritussirkuksen mahdollinen menestymättömyys ei kaada koko mainoskorttitaloa).
Mut kun ne lapset...otan Viviannan
Vierailija kirjoitti:
Vivianna on ihanan eksoottinen!
Ja Fanni vasta ihkun eksoottinen onkin. Varmasti voittaa!
Mitä se Joonas haluaa ? Vähän vapautta parisuhteessa vai ruveta isäpuoleksi jos valitsee jonkun äideistä ?
Ihan sama, mitä heille kuuluu nyt jatkossa ei ole enää mitään kumppania, luulen..
The women tell all -jakso kuuluu jenkkiformaattiin, mutta vääntääkö maiccari siltikään moista?
Vivi ois hyvä Bachelorette!
Ois mahtava seurata miesten toimia
Jenny oli tylsä b.
Oliko se yksi niistä blondeista triplarantatreffeillä kännissä? Jutut ja puhetapa kuulosti vähän siltä.
Vierailija kirjoitti:
"Noniimpä, tätä itsekin sanoin noin vk sitten kun raportoin että näin Kampin apteekissa. Hyvin tavis ja vähän pienikokoisempi keskivertomiestä"
Mä muistinkin tämän ja siksi halusin myös tulla kommentoimaan samaa asiaa. :) T. se eilen Joonaksen nähnyt
Tänään näin Joonaksen Kampin torrefazionessa. Oli silpunnut Elvis tukkansa sekavaksi silpuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on hyvä esimerkki siitä millainen takapajula Suomi edelleen on
Ihan niin kuin muissa maissa ei käytäisi tälläisiä keskusteluita. Älä viitti. Sulla on turhan ruusuinen kuva maailmasta. Käyppä redditissä tai muissa foorumeissa lukemassa.
Niimpä. Yleensä ne jotka ei ole asunut ulkomailla luulee että Suomi on jotenkin erityisen rasistinen maa. Itse olen asunut kahdessa muussakin maassa joista toinen Kiina. Siellä kohtasin itse valkoisena selkeää syrjintää eri arjen tilanteissa. Rasismia on joka maassa, fakta. Sori siitä.
Joonaksen äiti kylläkin varoitti puhelinneskustelussa Monivasta, kun kertoi että on kuin leijonaemo joka vaatii omaansa tai jotain siihen suuntaan. Äiti oli sitä mieltä että mustasukkaista ei kannata ottaa
Jos Joonas valitsi Monican, niin on saanut Monica jäädä lapsineen sinne Itä-Helsinkiin. Ei Joonas ole vienyt Amerikkaan, vaan nyt Suomessa käydessään pitää vähän hauskaa haaveilemansa eksoottisen kanssa ja palaa rapakon taakse.