Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tätä kautta Bacheloria pysty katsomaan, koska juontaja :(
Burgermiehet Pohjois-Amerikassa on ihana, katsotaan me tytöt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mies ole edes 180 senttiä pitkä! Lähempänä 170 senttiä.
Voi naisparkoja. Tuntevat itsensä jättiläiseksi tuollaisen pikkumiehen vierellä.Pahoittelut näkövammastasi, Joonas on 183 cm pitkä.
Mistä tämä tieto on peräisin? Tv:ssä näyttää enemmänkin 175 cm. 🤔
En ole nähnyt yhtään kokovartalokuvaa hänestä. Mutta mielikuvana mulle jäi, ettei olisi kovin pitkä, kun tukkamalli on niin korkea, muttei kovin pukeva kasvonpiirteisiin nähden. Eiköhän ohjelmasta löydy hänelle sopivan pituinen, mikäli ihailee/toivoo löytävänsä itseään lyhyemmän. Itse (164cm) en kovin pitkistä miehistä ole koskaan ollut kiinnostunut, korkeintaan 10-15cm mua pidempi. Mutta ohjelman miestä tavoitteleekin ohjelmaan valitut naiset, en minä, joten kommenttini on sikäli turhakin, vain ja ainoastaan mieleen tullut oma mielipide. Mikäli mies ihastuu/rakastuu itseään pidempään naiseen/nainen vastaavasti itseään lyhyempään on heillä todennäköisesti hyvä itsetunto, eikä välitä muiden arvosteluista. Ennakkotiedoista luin, että naiset saivat nähdä poikamiehen kuvan etukäteen, joten osallistujat eivät ole joutuneet valitsemaan/kohtaamaan ns. sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Asuu Losissa, mutta ei ole sieltä löytänyt naista, vaikka siellä varmasti maailman kauneimmat naiset ja yhtä uraorientoituneita, kuin tämä Joonas.
Miksiköhän hakee naista a) Suomesta ja b) Tästä ohjelmasta?
miksi pitäisi olla kaunis. eikö monesti seoma ole vain mulle ok,ei kaikki miss universumit ole kaikkien makuun,jos kemia puuttuu. joku kansanedustanmies on se sopivampi kuin satu hunksia. sähköö,kemiaa voi syntyä vaikka huoltomiehen kanssa. mutta joo,oot oikiassa, jätkä kansainvälinen, kiertänyt mualimaa, ja ei van akkoloita löydy. outoooo ja en usko että se noistakaan löytää mitään. humpuukia koko ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
En halua arvostella ulkoisia piirteitä, mutta tyylitajussa riittäisi tällä kaudella tekemistä. Aiempina vuosina on mielestäni ollut tasokkaampia kumppanin etsijöitä. Monilla oli jotenkin viimeistelemätön ja homssuinen olemus. Moni oli pukeutunut imartelemattomaan makkarankuoreen ja tyyli oli jotenkin vanhanaikainen. Valeriakin näytti ihan pubiruusulta, vaikka freesimmällä lookilla olisi varmasti ihan kaunis. Maijan otsatukka oli käsittämätön, onkohan ollut jokin vihkoon mennyt tee se itse -kokeilu?
Nuo mekot on varmaan saatu sponsorilta lainaan, niitä ei ole itse päässyt valitsemaan, pitänyt ottaa valikoimasta sopiva. Konseptiin kuuluu tuo iltapuku.
Vierailija kirjoitti:
Bachelor oli vähän tönkkö. Ei kovin maskuliininen ja vähän outo se kohtaus, jossa Maija Maija halusi kysyä kysymyksen ja aika tylysti pysäytti sen. Oli myös outoa, miten vuolaasti kehui vuorotellen Belleä ja Jasmiinaa saman pöydän ääressä ja jakeli ruusuja. Paljon hienotunteisempaa olisi ollut pyytää vuorotellen toinen sivulle kahden kesken. Jotenkin kiusallista toisen siinä istua, kun ukko kehuu ensin toista sen minkä kerkeää. Vähän kiusallista katsottavaa kokonaisuudessaan.
No, bätse oli niin kuin pukki kaalimaan vartijana:" So many woman so little time...."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei tätä kautta Bacheloria pysty katsomaan, koska juontaja :(
Burgermiehet Pohjois-Amerikassa on ihana, katsotaan me tytöt sitä.
:D Voi kiitos, mutta ei kiitos sitäkään. Taidan pitäytyä uutisissa ja säissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua arvostella ulkoisia piirteitä, mutta tyylitajussa riittäisi tällä kaudella tekemistä. Aiempina vuosina on mielestäni ollut tasokkaampia kumppanin etsijöitä. Monilla oli jotenkin viimeistelemätön ja homssuinen olemus. Moni oli pukeutunut imartelemattomaan makkarankuoreen ja tyyli oli jotenkin vanhanaikainen. Valeriakin näytti ihan pubiruusulta, vaikka freesimmällä lookilla olisi varmasti ihan kaunis. Maijan otsatukka oli käsittämätön, onkohan ollut jokin vihkoon mennyt tee se itse -kokeilu?
Nuo mekot on varmaan saatu sponsorilta lainaan, niitä ei ole itse päässyt valitsemaan, pitänyt ottaa valikoimasta sopiva. Konseptiin kuuluu tuo iltapuku.
Sponsoreiden pitäisi kyllä päivittää valikoima suurempiin kokoihin ja tälle vuosituhannelle muutenkin.
Miten ihmeessä täällä nykyään lainataan kommentoitavaa tekstiä????
Eilen vielä osasin...
Vierailija kirjoitti:
Ei osallistujat itse mekkojaan valitse. Eikä varmasti meikkejä ja kampauksiakaan. Tuontanto valitsee asut ja sillä mennään mitä maikkarin/yhteistyökumppanin varastolta sattuu löytymään.
Joonas on David Bowie, joka etsii Imaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä täällä nykyään lainataan kommentoitavaa tekstiä????
Eilen vielä osasin...
Klikataan tuosta "lainaa" painikkeesta viestin alla ja kirjoitetaan oma viesti avautuvaan tekstikenttään. Näin ainakin minulta on onnistunut. Jos on pitkä lainausketju, helpoin tapa on kopioida viimeisin viesti ja liittää se ihan uutena viestinä mukaan esim. kursivoimalla lainaus ja kirjoittamalla oma osuun tavallisesti. Uudistuksen jälkeen pitkän lainausketjun suora lainaaminen ei ole toiminut.
Sponsoreiden pitäisi kyllä päivittää valikoima suurempiin kokoihin ja tälle vuosituhannelle muutenkin.
Halpistuotannolla toteutettuun ohjelmaan ei voi olettaa saavansa laadukkaita ja osallistujille räätälöityjä mekkoja. Todennäköisesti ovat jotain ylijäämää, jolle ei ole ollut muuta käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minustakaan mitään kauniita ole, mutta yleensähän niin mennään, että pitää ottaa,mitä sponsori antaa.
Moni naisista jäi aika hajuttomiksi ja mauttomiksi.
Monica Vaikuttaa mustasukkaiselta ja varmasti aiheuttaa draamaa talossa.
Ada Liian itsevarman oloinen, antaa ikäänsä nuoremman vaikutelman.
Valeria Näyttää suoraan keravan kapakasta tulleelta
Venla Jotenkin hissukamman oloinen, kuin viimeksi kun oli mukana
Jasmina Upein!!!!!
Belle Upea!
Muut ei jääneet mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Bachelor oli vähän tönkkö. Ei kovin maskuliininen ja vähän outo se kohtaus, jossa Maija Maija halusi kysyä kysymyksen ja aika tylysti pysäytti sen. Oli myös outoa, miten vuolaasti kehui vuorotellen Belleä ja Jasmiinaa saman pöydän ääressä ja jakeli ruusuja. Paljon hienotunteisempaa olisi ollut pyytää vuorotellen toinen sivulle kahden kesken. Jotenkin kiusallista toisen siinä istua, kun ukko kehuu ensin toista sen minkä kerkeää. Vähän kiusallista katsottavaa kokonaisuudessaan.
Käsikirjoitus ja miespolo yrittää näytellä suurta saalista.
Tämä on kyllä erikoinen formaatti. Kulissit kuin suuressakin rakkauselokuvassa, käsikirjoitus tönkköä kuin sarjatuotannolla tehdyissä "romattisissa" komedeioissa ja lopputulos kaikkien tiedossa jo ennen ensimmäistäkään jaksoa. Ihmetyttää, mikä saa ihmiset hakeutumaan tällaiseen ö-luokan näytelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua arvostella, mutta arvostelet kuitenkin. Miksi pitää valehdella?
Arvostelen nimenomaan tyyliä, en kenenkään ulkoisia piirteitä, koska niille kukaan ei voi mitään, mutta tyyliinsä voi jokainen itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Sitä juuri ihmettelenkin, että miten tuotannossa voi olla näin ammattitaidotonta porukkaa, että ihmisiä päästetään kameran eteen tällaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostelen nimenomaan tyyliä, en kenenkään ulkoisia piirteitä, koska niille kukaan ei voi mitään, mutta tyyliinsä voi jokainen itse vaikuttaa.
Etkä tajua, että tyyli eli vaatetus on tuotannon valitsemaa, ei osallistujien?