Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Viimesteleekö miehenne teidät oma-aloitteisesti sormittaen vai joudutteko erikseen pyytämään?

Vierailija
21.10.2024 |

Tai pyydättekö ollenkaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin kullin verhoon ja käsken viimeistellä itse itsensä.

T: mies

Vierailija
2/19 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoida ja mä en pyydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastaa seksiä jos toinen ei oman tulemisensa jälkeen automaattisesti hoitele sinua myös? Oon valmiiksi jo huolissani tämän ketjun vastauksista. 

Vierailija
4/19 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väsähtää , kun saa orkun. Parempi vaan hoidella daamille orkku ennen omaa.  Jotkut miehet kykenee.

Vierailija
5/19 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin seksi olisi erittäin tylsää, jos en näkisi naiseni orgasmin aikaista mahtavuutta. Toisekseen, olisi seksi loppunut varmasti ajat sitten, jos käyttäisin häntä vain kassieni tyhjennykseen.

Vierailija
6/19 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse viimeistellä, kaikki tarvittava tulee aktissa.

Vierailija
7/19 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outojakin vastauksia täällä, minä luulin kaikkien miesten olevan sellaisia, että laittavat naisen tyytyväisyyden omansa edelle.

Vierailija
8/19 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin seksi olisi erittäin tylsää, jos en näkisi naiseni orgasmin aikaista mahtavuutta. Toisekseen, olisi seksi loppunut varmasti ajat sitten, jos käyttäisin häntä vain kassieni tyhjennykseen.

Sama juttu. Vaimoni ei olisi halunnut koskaan kanssani naimisiin, jos olisin jättänyt hänet tyydyttämättä.

Vierailija
9/19 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Erkki jolla perseessä merkki.

Kaisa Mälli

Vierailija
10/19 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, miten niin viimeisteleekö. En jatkaisi miehen kanssa, joka tippuu heti. Minä saan aina kolme kertaa, sitten mies. Eikö näin ole kaikilla?

Vierailija
11/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, miten niin viimeisteleekö. En jatkaisi miehen kanssa, joka tippuu heti. Minä saan aina kolme kertaa, sitten mies. Eikö näin ole kaikilla?

Kuvittelet, että sun seksielämä menee samaa rataa kuin kaikilla muillakin? No, ei mene. Joku nainen pystyy laukeamaan vain kerran, joku haluaa tulla yhtä aikaa kumppanin kanssa, joku ei tule ollenkaan, ja joku haluaa omansa vasta kumppanin orgasmin jälkeen. Joten ei, kaikki naiset eivät tule ensin kolmesti ja sen jälkeen miehensä. 

Vierailija
12/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan naiselleni ihan joka ikinen kerta pari orgasmia käsin ja kielellä esileikkien aikana ja hyvin lämmiteltynä hän myös tulee yhdynnässä yleensä useamman kerran. Jos jotain jää yhdynnässä kesken, niin silloin hän kertoo sen minulle, en oma-aloitteisesti ns viimeistele, eikä sille ole tuntunut usein olevan tarvettakaan.

On tavallaan helpompaa, jos nainen saa miehen tapaan kerran ja thats it, kun tietää saaneensa homman valmiiksi ja pakettiin. Moniorgasmisen kumppanin kanssa on aika lyhyt aikaikkuna sen välissä millon hän on saanut ja seuraavaa orgasmia jo pukkaa päälle. Yritän toki itse laueta samoihin aikoihin naisen kanssa, mutta ei vaan aina onnistu.

Vierailija
13/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vakio, ei tarvitse ikinä pyydellä. Mies antaa mulle aina päivittäin monta, siis ihan oma-aloitteisesti.

Vierailija
14/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidan naiselleni ihan joka ikinen kerta pari orgasmia käsin ja kielellä esileikkien aikana ja hyvin lämmiteltynä hän myös tulee yhdynnässä yleensä useamman kerran. Jos jotain jää yhdynnässä kesken, niin silloin hän kertoo sen minulle, en oma-aloitteisesti ns viimeistele, eikä sille ole tuntunut usein olevan tarvettakaan.

On tavallaan helpompaa, jos nainen saa miehen tapaan kerran ja thats it, kun tietää saaneensa homman valmiiksi ja pakettiin. Moniorgasmisen kumppanin kanssa on aika lyhyt aikaikkuna sen välissä millon hän on saanut ja seuraavaa orgasmia jo pukkaa päälle. Yritän toki itse laueta samoihin aikoihin naisen kanssa, mutta ei vaan aina onnistu.

Näin meilläkin :)

Vierailija
15/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin päin, että vaimo 9 kertaa kymmenestä joutuu viimeistelemään minut. Hänellä tulee aika nopeasti vastaan se piste, että on saanut niin paljon ettei enempään kykene, ja siinä kohtaa minun on syytä suoriutua.

Ja kun se yksi kerta kymmenestä käy että minä olen niin herkillä ettei vaimo ehdi tuohon edellä mainittuun pisteeseen ennen laukeamistani, niin hän ei todellakaan halua mitään muuta viimeistelyä, vaan toteaa että seuraavalla kerralla sitten.

Ja tämä tyyli ei todellakaan ole itselleni se optimaalisin, mutta minusta se ei ole kiinni, vaan siitä että vaimolle homma ei toisin toimi, hänen mukaansa siis mennään.

M54

Vierailija
16/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan rouvalle pari orkkua jo ennen kun aletaan kunnolla naimaan. Kerran joitakin kuukausia sitten kävi niin, rouva pyysi lisää panemista oman orkun tultua, otin laatikosta isoimman dildon ja panin silla rouvan ulisemaan, sekin oli hienoa.

Vierailija
17/19 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viimeistele, eikä kysy. Joskus hoidan ite mut usein jää paha mieli ja hoidan itteni vasta seuraavana päivänä. Tosin saan aktissa sellaisia pikkuorkkuja jotka mulle on tosi pieniä ja tietty haluaisin kunnolla mutta mies ei vaan koe et vaimokin tarttis enemmän. 

Vierailija
19/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viimeistele, eikä kysy. Joskus hoidan ite mut usein jää paha mieli ja hoidan itteni vasta seuraavana päivänä. Tosin saan aktissa sellaisia pikkuorkkuja jotka mulle on tosi pieniä ja tietty haluaisin kunnolla mutta mies ei vaan koe et vaimokin tarttis enemmän. 

Etkö voi puhua sille?  Aika laila itsekäs mies.