Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku väitti täällä, että nainen muuttuu ikääntyessään vähemmän nirsoksi

Vierailija
21.10.2024 |

Mulla ainakin on käynyt päin vastoin. Nuorena monesti aloin parisuhteeseen ihan kivojen miesten kanssa vaikka heissä oli paljon ärsyttäviä piirteitä jne. Nykyään en todellakaan tekisi mitään tuollaisia kompromisseja :D 

Ja siksi pysyttelenkin sinkkuna.

N43

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ajatus josta pömppömahasta kärsäkkäästä samassa sängyssä yököttää. En itsekään kaksinen ole mutta kai silti saan jotkut standardit pitää. 

Vierailija
2/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nuorena tuntui, että haluaa kokea parisuhteita ja seksiä, joten sitä otti niitä joita sai. Nyt on jo tarpeeksi koettu, ja opittu sinkkuna viihtymään, joten ei ole mitään tarvetta ottaa ketään jos ei nyt aivan jalat alta vievää ole tarjolla. N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä nimenomaan juuri toisin päin. Aika mahtava avaruuslentäjäkirurgi saisi tulla hakemaan kotoa, että enää astuisin siihen ansaan, jota leikkisästi kutsutaan naisen rooliksi parisuhteessa. 

Vierailija
4/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ajatus josta pömppömahasta kärsäkkäästä samassa sängyssä yököttää. En itsekään kaksinen ole mutta kai silti saan jotkut standardit pitää. 

Ei tarvitse olla mikään pömppömahakaan, mutta mulle ei riitä se, että on "ihan kiva", koska olen huomannut, että kivoja ihmisiä on maailma pullollaan eikä niiden kanssa tarvitse silti alkaa suhteeseen.

Ap

Vierailija
5/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa minunkaan kohdallani. Nuorena olin huonoissa suhteissa, joiden jälkeen sinkkuna ikävuodet 30-45, koska olin ottanut opikseni noista huonoista suhteista eli tulin nirsoksi. Ja hyvä niin, koska 45-vuotiaana tapasin miehen jonka kanssa todella halusin olla ja olen vieläkin.

Vierailija
6/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kokemusten kartuttamisen vuoksi kelpuutti ties ketä mutta nykyään on rima noussut kun on huomannut että yksin on parempi kuin huonon tai ihan kivan kanssa. 

Vierailija
7/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan lopputulokseen olen tullut, enkä ole sinkku vaan aivan upean miehen vaimo. Tämä vaan on nostanut riman niin korkealle, ettei tietenkään tyytyisi vähempään, jos joskus jäisi yksin.

Vierailija
8/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttanut nuorena juuri ketään ja nykyään vieläkin vähemmän. N 45

Vierailija
9/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis parisuhteeseen saman katon alle päädyin sellaisen miehen kanssa, jota en olisi kaksikymppisenä huolinut. Kolmevitosena minua kiinnosti miehessä eri asiat ja olin realistisempi. Nyt viisikymppisenä ajattelen, että jos ero tulisi, niin en todellakaan kelpuuttaisi enää yhtään ketään. 

Vierailija
10/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miesten oletus. Yksi niistä harhoista, joissa elävät naisten suhteen.

Vierailija
11/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynyt sama. Nuorena mun toiveena miehelle oli tyyliin "älä hakkaa tai huorittele". No ei ollut listassa silloin älä petä tai omaa outoja seksuaalisia fantasioita.

Nykyään tosiaan ihan kuka tahansa ei kelpaa. Parisuhdetta en itse enää halua niin vahvasti kuin nuorena. Jos se on tullakseen, niin sen pitää tuoda bonusta elämään, ei suinkaan olla hankaloittamassa ja tekemässä elämästä ikävämpää.

N34

Vierailija
12/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään pömppömahakaan, mutta mulle ei riitä se, että on "ihan kiva", koska olen huomannut, että kivoja ihmisiä on maailma pullollaan eikä niiden kanssa tarvitse silti alkaa suhteeseen.

Ap

No moni ällöttää pelkästään tuonkin takia. En toki kiellä etteikö joku tosi karismaattinen moinen voisi mieleni muuttaakin. Pitäisi vain olla sitä jotain.

Vierailija
13/13 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennokas väite, täysin todellisuuden vastainen. Siksi ne miehet jahtaavat alle 30v, että 30v naiset lyövät kovat tiskiin ja sitä rimaa ei ylitä enää edes se monogaminen lentäjäkirurgi, elleivät enkelien fanfaarit soi taustalla ja aurinko nouse juuri sopivasta kulmasta lentäjäkirurgin kosiessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi