Kummilapset toivovat lahjaksi rahaa tai lahjakortin
Kyseessä 14v poika ja 12v tyttö. Kuinka paljon antaisitte rahaa tai minkä arvoisen lahjakortin?
Kommentit (56)
30e riittää noin pienille per nuppi
Härskejä nää nykyajan nuoret, aiemmin oltiin kiitollisia siihen mitä sai.
Lahjakortti mieluiten koska silloin voi rajata mihin sen käyttää. Ei mee karkkiin ja energiajuomaan yms. turhaan.
Mä monesti ostan esim. Normaaliin 20e kortin ja HM 40e kortin. Vois ostaa myös useampiin jos varaa. Mutta monesti ajattelen että kiva saada käyttää eri kauppoihin rahaa ja silti vaikuttaa mihin käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näitten nuorien kummi on kysynyt ensin että mitä toivotte lahjaksi
Mä olen laittanut 20-30€ kuoreen. Samanarvoisia lahjoja olen heille aina ostanut.
Annan yleensä 30-40e lahjakortin.
Aika isoja summia laitatte. Mä oon pitänyt budjettina 15-25e. Kummilapsia on tosin useampia.
Vierailija kirjoitti:
Aika isoja summia laitatte. Mä oon pitänyt budjettina 15-25e. Kummilapsia on tosin useampia.
Minulla on vain yksi kummilapsi, niin voin laittaa sen muutaman kympin sekä synttärinä että jouluna.
Vierailija kirjoitti:
No jos he eivät vielä tiedä, mitä haluavat niin lahjakortti/raha on oikein hyvä. Voihan sitä viedä vaan jotain, jonka lahjan saaja heittää parhaimmillaan tarpeettomana pois mutta en tiedä ketä tuo hyödyttää.
Ja vastaus kysymykseen, mielestäni 20e riittää. Enemmän voi sitten antaa, jos on varaa/halua. Yleensä pienikin rahalahja on nuorelle mieluisampi kuin turhat tavarat, joten pientäkään summaa on turha hävetä.
Rahana annan. Koska se on hänelle lahja mummolta ,niin hän saa käyttää ihan mihin haluaa ..👍
Pojalle satanen, tytölle muutama kymppi.
Ja ennen kuin rupeatte alapeukuttamaan, muistakaa, että pojalla se rahan tarve on aidompi ja järkevämpi.
Käyttäjä11884 kirjoitti:
50e-100e riippuen omasta rahatilanteestani
Puolen päivän palkka? Tai kun on kaksi niin koko päivän. 20 € ihan maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Sama ja jos ei ole läheinen niin älyttömästi en satsaisi. Hyvä jos edes kiitos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin rupeatte alapeukuttamaan, muistakaa, että pojalla se rahan tarve on aidompi ja järkevämpi.
Miten niin pojilla se on tai olisi aidompi ja tai järkeväåi? - Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Kummisetä
Raha vaikuttaa aina jotenkin pienemmältä kuin lahja. Kolmekymppiä tuntuu aika pieneltä, mutta hyvällä tuurilla samalla summalla voi ostaa kivankin lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Pojat pistää sen tyttöjä useammin nautintoaineisiin, joten ei pojalle mitään. Tytör meikkeihin, jotka kalliita.
50e-100e riippuen omasta rahatilanteestani