Naiset auttaakaa miestä joululahjan kanssa
Tilanne on se että emme ole ostanneet joululahjoja juuri koskaan toisillemme ainakaan mitään kallista ja nyt sain vähän enemmän rahaa käyttöön ja haluaisin ostaa vaimolleni kunnon lahjan hän on vaatimaton eikä halua itselle oikein mitään eikä varmaan tarvi mutta haluaisin yllättää hänet budjetti on max1500 euroa.. m50v kiitos
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän tästä naisesta. Mitä hän harrastaa, mistä hän pitää? Onko jotain mistä hän on unelmoinut, sanonut joskus että haluaisi tuollaisen? Laita näitä muistiin.
Mä olen kummissani kun ihmiset ei tunnu tuntevan kumppaneitaan ollenkaan.
Näin. Meinasin juuri tulla kirjoittamaan saman. Mä teen tätä ympäri vuoden eikä ole huti mennyt vielä kertaakaan.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä, olen siis miettinyt enkä keksi mitään kun hän ei välitä koruista ap
Mitä luulisit, tykkäisikö hän viettää joulun jossain ihanassa kylpylässä ja istua valmiiseen pöytään syömään ihania jouluherkkuja?
Olemme viettäneet joulua mieheni kanssa Naantalin kylpylässä, Lappeenrannan Rauhassa ja Madeiralla ja niitä kaikkia voisin suositella lämpimästi.😍
Onko nuo olleet miehiellekin ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vielä, olen siis miettinyt enkä keksi mitään kun hän ei välitä koruista ap
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin korut tai ei mitään? Kuulostaa että puhut jostain kaukaisesta sukulaisesta.
Vaikea suositella oikein mitään kun ei tiedetä vaimostasi muuta kuin että on vaatimaton eikä oikein halua mitään. Ihmiset kun on niin erilaisia ja esim jos suosittelisin jotain omien mieltymysteni mukaan mistä minä ilahtuisin se olisi mitä varmemmin huti tosi monelle muulle naiselle( videopeli, kirja, jotain videopeleihin liittyvää juttua esim figuureja joilla voin koristaa hyllyäni. koruista, elämysjutuista, viinistä yms en välitä yhtään). Harrastuksia tms olisi hyvä ollut laittaa aloitukseen tai jos tykkää jostain tietyistä vaatemerkeistä tms.
Mä haluaisin ison lastillisen vaneria ja maaleja tuolla hinnalla.
Osta Dysonin tukankuivain, tekee varmasti onnelliseksi.
Mä sain viiskymppisenä mieheltä lahjaksi pc:n hyvällä näytönohjaimella pelikoneeksi. Se oli ihan mahtava lahja. Eli joku harrastukseen liittyvä asia, mitä itse ei raski ostaa?
Komppaan myös noita elämyslahjoja ja reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Hän on mielestäni työnarkomaani eikä juuri pidä lomia eikä harrasta oikein muuta kun puutarhan hoitoa , nuorempina me kyllä reissattiin mutta eipä enää juuri. Todella vaikea asia ap
Ruissalon kylpylään rentoutumaan ja käynti kasvitieteellisessä puutarhassa ja tutustutte ympäröivään luontoon samalla . Ehkä Arno Kasvikin tulee vastaan. Ostatte vaikka jotain siemeniä hänelle koitettavaksi sieltä kasvitieteellisestä.
Pitkä viikonloppu jossain Euroopassa. Pitääkö vaimosi kulttuurista? Historiasta? Lämpimästä ilmastosta? Italialaisesta tai ranskalaisesta ruuasta? Sen mukaan kevätäalvele joku kiva reissu. Esim Nizza täyttää käytännössä kaikki noi ylläluetellut boxit.
Lahjakortti tänne:
Yhteinen irtiotto johonkin kylpylään tai vastaavaa, niin ei tuu niin tuskainen olo, että menee rahat vain häneen. Lisäks vaikka uudet puutarhahanskat.
Noita iänikuisia kylpylöitä ollaan aina ehdottamassa, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Hän on mielestäni työnarkomaani eikä juuri pidä lomia eikä harrasta oikein muuta kun puutarhan hoitoa , nuorempina me kyllä reissattiin mutta eipä enää juuri. Todella vaikea asia ap
Onko hänellä mitään puutarhaharrastukseen liittyviä haaveita? Onko hän haaveillut kasvihuoneesta, pihalammesta, paviljongista, kanalasta, hyötypuutarhasta, päältäajaettavasta ruohonleikkurista..? Korvat höröllä kuuntelet, jos jokin haave tuntuu toistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen irtiotto johonkin kylpylään tai vastaavaa, niin ei tuu niin tuskainen olo, että menee rahat vain häneen. Lisäks vaikka uudet puutarhahanskat.
Miksi lähes kaikki ehdottavat jotain hiton kylpylää. Itse jos saisin lahjakortin kylpylään, niin myyntiin menisi, yök. Joku ihana laatumökki vuokrattuna viikonlopuksi kyllä kävisi.
N. 68v.
Vierailija kirjoitti:
Noita iänikuisia kylpylöitä ollaan aina ehdottamassa, yäk.
Ehdotin Ruissalon kylpylää koska siellä on rauhallista, kauniit merimaisemat, alueella on kauniit tammi metsät ja siellä on kasvitieteellinen puutarha. Kylpylä nyt vain on lähin majoittumispaikka sitä kasvitieteellistä. Ja tiedän kun oma äiti oli työnarkomaani ja puutarhan hoidosta innostunut, niin työnarkomaani ei lopeta töistään puhumista eikä niiden ajattelua eikä rauhoitu jollei se ole sen toisen lempiharrastuksensa parissa. Joten sitä vaimoa on turha viedä minnekään eurooppaan turhautumaan ellei sielläkin aio mennä jonnekin missä on kasveja.
Kunhan kevät ja puutarha-aika koittaa, vie vaimo ostamaan itselleen sinne puutarhaan tavaraa ja kasveja/puita/pensaita mieleisestään liikkestä. Vaimo tietää kyllä, mistä löytyy parhaimmat ostosapajat.
Jos siis lahjan ei tarvitse olla just nyt heti ja jouluksi vaimon nenän alla. Jos ette lahjoja muutenkaan ostele toisillenne, vaimoa tuskin haittaa, että yllätyslahja tulee vasta parhaaseen puutarha-aikaan.
Kun kyseessä on vaatimaton ihminen, joka tekee paljon töitä ja jolla siis rahaa on niin ei hän ilahdu kalliista lahjasta.
Itse olen esimerkki ja pystyn ostaa mitä haluan. Ilahtuisin siitä, että saisin edullista, mutta mieluista esim jos joku muistaa minun lempisuklaan tai missä kahvilassa tykkään käydä ym pientä ihanaa.
Itselle ihanin lahja mieheltä oli yhteinen, pidennetty viikonloppureissu Prahaan, tykkäsin kovasti ja vieläkin mieltä lämmittää :)
Itse en henkilökohtaisesti edes haluaisi lahjaa, joka maksaa satasia, saati 1500 €. Tulee kamala kiitollisuudenvelka.
Jos nainen on töissä paljon, niin vois olla että arvostaisi eniten aikaa. Hoidat itse ne jouluhommat yllätyksenä ja annat naisen rentoutua. Muutenkin arjessa huomiointi.