Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset auttaakaa miestä joululahjan kanssa

Vierailija
21.10.2024 |

Tilanne on se että emme ole ostanneet joululahjoja juuri koskaan toisillemme ainakaan mitään kallista ja nyt sain vähän enemmän rahaa käyttöön ja haluaisin ostaa vaimolleni kunnon lahjan hän on vaatimaton eikä halua  itselle oikein mitään eikä varmaan tarvi mutta haluaisin yllättää hänet budjetti on max1500  euroa.. m50v kiitos

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta lahjakortti tai jokin muu lahjakortti.

Vierailija
2/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta yllätystä, jos vaimo on vaatimaton eikä toivo mitään. Itse ainakin suuttuisin, jos minuun tuhlattaisiin rahaa eikä minulta kysytä. Mönkään menee kuitenkin ja joulu pilalla, kun toinen ei tykkää ja toinen pahoittaa mielen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä, olen siis miettinyt enkä keksi mitään kun hän ei välitä koruista ap

Vierailija
4/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pari lappua joita käytettäessä vaimosi tulee saamaan orgasmin.

Vierailija
5/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin eniten jostain elämyslahjoista, Jos vaimollasi on vaikkapa joku lempiartisti, niin keikkaliput teille molemmille, ja sitä ennen illallinen jossain. Tai vastaavasti liput vaikka oopperaan / balettiin / teatteriin tai mistä hän nyt eniten pitääkään. Tai pitkä viikonloppu jossain kaupunkikohteessa, jos hän pitää reissaamisesta. 

Vierailija
6/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vähän tästä naisesta. Mitä hän harrastaa, mistä hän pitää? Onko jotain mistä hän on unelmoinut, sanonut joskus että haluaisi tuollaisen? Laita näitä muistiin.

Mä olen kummissani kun ihmiset ei tunnu tuntevan kumppaneitaan ollenkaan.

Vierailija
7/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin mistä hän pitää, osaisitko antaa jotakin tietoa tähän? En usko että hän välttämättä haluaa mitään epäkäytännöllistä tai turhaakaan tavaraa/korua tms.

Vierailija
8/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita raha kirjekuoreen ja kirjoitat, että käytä tämä raha ihan oman mieltymyksesi mukaan  mihin itse halat ....sdäämmiä ja loppuun Rakkaudella sinun ukkelisisi ..

Vierailija
9/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö koruista? Osta jotain kaunista ja ajatonta.

Vierailija
10/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulisit, tykkäisikö hän viettää joulun jossain ihanassa kylpylässä ja istua valmiiseen pöytään syömään ihania jouluherkkuja?

Olemme viettäneet joulua mieheni kanssa Naantalin kylpylässä, Lappeenrannan Rauhassa ja Madeiralla ja niitä kaikkia voisin suositella lämpimästi.😍

Vierailija
11/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mielestäni työnarkomaani eikä juuri pidä lomia eikä harrasta oikein muuta kun puutarhan hoitoa , nuorempina me kyllä reissattiin mutta  eipä enää juuri.  Todella vaikea asia ap

Vierailija
12/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pari lahjakorttia, kahteen eri kauppaan

Vierailija
13/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en haluaisi mitään tavaraa, minulla on jo kaikki tarvittava, ja tykkään itse hankkia uudet asiat kun niitä tarvitsen.

Joku mukava illan/viikonlopunvietto olisi kiva lahja. Riippuen siitä, mistä hän tykkää. Hotelliyö kivassa paikassa, illallinen hienossa ravintolassa? Viikonloppu kylpylässä? Viikonloppu hienossa mökissä luonnon keskellä, takkatuli ja hyvät ruuat? Ehkä mökki hyvien hiihtolatujen vieressä? 

Vierailija
14/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako pikkuvaimo ahnaasti pyllyyn? Suristin voisi olla kiva ylläri.

Vierailija
15/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais vaikka kunnon porakone terineen tai laatukirves ja kaikki korut ja kylpylät ois kauhistuksia mutta naisestas on paha sanoa.

Vierailija
16/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita raha kirjekuoreen ja kirjoitat, että käytä tämä raha ihan oman mieltymyksesi mukaan  mihin itse halat ....sdäämmiä ja loppuun Rakkaudella sinun ukkelisisi ..

Ei vaatimaton nainen sitä viitsisi käyttää ja on aika mielikuvituksetonta. Rahaa voi odottaa rippilahjaksi sukulaisilta mutta aikuisena omalta kumppanilta on aika mautonta.

Vierailija
17/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sen ruokakaupan lahjakortti, missä normaalisti asioitte. Näin puolisosi voi ostaa kaikille vuoden mittaan jotain tarpeellista, ja ei tunne siitä huonoa omatuntoa. Tai laita lahjaraha yksinkertaisesti hänen tililleen, saatteena "joulupukilta".

Vierailija
18/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaako hän? Urheileeko? Mitä tekee vapaa-ajallaan? Lempi sarjat/leffat/artistit? Miten viettää aikaa ylipäätään?

Vierailija
19/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako vaimosi mitään? Jos ulkoilee, anna muutaman sadan euron lahjakortti urheiluliikkeeseen, voi ostaa uuden ulkoilupuvun@ kengät. Jos tekee käsitöitä, onko hänellä hyvä ompelukone/ saumuri? Lukeeko paljon, osta kiva nojatuoli ja lahjakortti kirjakauppaan. Onko silmälasit, vaihtelu virkistää, lahjakortti optikkoliikkeeseen.  Lahjakortti kampaajalle, kauneushoitolaan.  Kerro vaimostasi, niin keksitään lisää...

.

Vierailija
20/68 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulisit, tykkäisikö hän viettää joulun jossain ihanassa kylpylässä ja istua valmiiseen pöytään syömään ihania jouluherkkuja?

Olemme viettäneet joulua mieheni kanssa Naantalin kylpylässä, Lappeenrannan Rauhassa ja Madeiralla ja niitä kaikkia voisin suositella lämpimästi.😍

Kuulostaapa aika tuskalliselta 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän