A-Team. Trump ottaa halliintoonsa Muskin lisäksi myös Jordan Petersonin Andrew Taten
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
"En enää edes ole mukana kisassa - olen suuri kuningas. Erittäin suuri. Aateloin itseni. Se tulee tapahtumaan hyvin nopeasti. Hyvin nopeasti. Tiedän mitä tehdä. Kaikki tulevat olemaan siitä ihmeissään. Mutta se tulee olemaan minulle erittäin helppoa. Erittäin helppoa. Tämä on viimeinen kerta kuin kenenkään olisi täytynyt edes äänestää. Sitä ei enää tarvita."
💃💃💃💃
Sairasta r y s s i e n disinformaatiota, jota persu-bensaletkut levittää!
Pidämme toisiamme kädestä ja odotamme 💕💕💕💕
Ap ei osaa edes oikeinkirjoitusta 🤡
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Trumppia
Saat miljoona dollaria 🎉🥳🥳
Ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Ap ei osaa edes oikeinkirjoitusta 🤡
En osaa kirjoittaa kovin hyvin
Putin ulkoministeriksi ja Hulk Hogan energiaministeriksi.
Kim Jong Un tulee urheiluministeri.
Harrisilta kysyttiin live-tv-haastattelussa, mitkä asiat hän haluaisi säilyttää ja mitkä muuttaa jos hänet valitaan.
Alkoi kikatuksen sekainen piiiitkä pälpätys siitä miten Amerikka on ihana maa, mutta ei minkäänlaista vastausta kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuoritaan!
Minä haluan että kourija voittaa 💕💕💕
Harris lupasi tummaihoisille että laillistaa marihuanan joka osavaltiossa jos voittaa. Sitten kun kansa on tarpeeksi tyhmentynyt aineista, ne ei enää huomaa kun niiltä viedään ihmisoikeuden sananvapaudesta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Harrisilta kysyttiin live-tv-haastattelussa, mitkä asiat hän haluaisi säilyttää ja mitkä muuttaa jos hänet valitaan.
Alkoi kikatuksen sekainen piiiitkä pälpätys siitä miten Amerikka on ihana maa, mutta ei minkäänlaista vastausta kysymykseen.
Näin on, samaa mieltä on Kekkonen
😂