Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuteleeko kukaan yli 30-v enää?

Vierailija
20.10.2024 |

Olen parikymmentä vuotta ollut mieheni kanssa yhdessä.Vuosikausiin ei ole tehnyt mieli suudella yhtään. Emmekä oikeastaan suutele. Joskus jokunen nopea pusu, mutta se on siinä. Suuteleeko muut pariskunnat?

Olen pistänyt merkille, ettei mieleni oikeastaan tekisi mieli suudella enää ketään ikäistäni miestä. Vaikka olisi joku tosi kivannäköinenkin, mutta aina viimeistään siinä tulisi seinä vastaan. Kaikkien suut jotenkin niin epäsiistit ja hengitykset haisevat pahalle. Melkein kaikilla aikuisilla. Eihän nuorena kellään haissut! Paitsi ehkä jollain kovalla tupakoitsijalla tai nuuskan käyttäjällä. Olen yrittänyt miehelleni sanoa pahasta hajusta, mutta loukkaantuu vaan eikä tee asialle mitään. Olenhan ainut joka hänelle siitä voi mainita. Itse olisin kiitollinen. Ainahan sitä ei itse edes huomaa. On täyttä välipitämättömyyttä puolisoakin kohtaan olla koko ajan pahan hajuisella hengityksellä. Ei siinä tee mieli lähellä olla, joten vaikuttaa aika paljonkin..

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me suudellaan ja yli 30 vuotiaita ollaan, mitä ihmettä :D?

Vierailija
2/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pieni kosketus huulille korkeintaan tai ilmapusu. Yliarvostettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaimon kanssa

Vierailija
4/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelen kyllä, tosin en ole enää ensimmäisessä parisuhteessa. Hygieniasta huolehtivien miesten suut ei haise pahalle. Ihan yhtä hyvältä se tuntuu kuin teininä.

Vierailija
5/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes muista koska olis oikein suudeltu. Yhdessä 13 vuotta.

Vierailija
6/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieheni kanssa.

Vierailija
7/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suudellaan ja olen vähän päälle kolmekymppinen. Viisi vuotta parisuhdetta takana. Ymmärrän kuitenkin hyvin, jos puolison suuhygienian vuoksi ei tee mieli suudella. Pitänee olla tyytyväinen, että oma mies ei ole laiminlyönyt hampaiden hoitoa.

Vierailija
8/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suudellaan, 63 ja 64-v.

Vierailija
9/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin suudellaan. Useasti päivässä.

ja ikää 60v

Vierailija
10/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suudellaan, 42 ja 48-vuotiaita ollaan. Välillä ollut vähemmän kiihkeitä kausia jopa useita vuosia mutta nyt on pidemmän aikaa mennyt taas hyvin.

Vierailija
11/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Oon sinkku ja eniten odotan mahdollisen parisuhteen läheisyyden osalta nimenomaan suutelua :D Pusu- ja halivaje on aika kurjaa. Nytkin olis kiva että oma kulta olis kiinni mussa lusikassa tässä sängyllä maaten. Mut näillä mennään... N32

Vierailija
12/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin juuri lomaviikon 66 v mieheni kanssa ja suutelimme päivittäin useasti. Enkä tarkoita nyt mitään nopeita pikku pusuja. Huomenna tapaan rakastajani M46 v ja olen aivan varma, että suutelemme koko illan, niin kuin yleensä, kun olemme yhdessä.

N60

Vierailija
13/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin juuri lomaviikon 66 v mieheni kanssa ja suutelimme päivittäin useasti. Enkä tarkoita nyt mitään nopeita pikku pusuja. Huomenna tapaan rakastajani M46 v ja olen aivan varma, että suutelemme koko illan, niin kuin yleensä, kun olemme yhdessä.

N60

Luvan kanssa rakastaja vai omin luvin liikkeellä?

Vierailija
14/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun mies suutelee kaulaa

Vierailija
15/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Rakastan suutelua! Siis ei mitään kuivia pikapusuja vaan kunnon suudelmia

64v

Vierailija
16/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaimon kanssa

Minä taas en mieheni kanssa ja nimenomaan koska mieheni haisee pahalta. Kurjaahan se on huomata ettei kumppanistaan oikeastaan syty ollenkaan enää.

Vierailija
17/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette suutele, niin ette kai sitten seksiäkään harrasta enää? 

Vierailija
18/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan siutelua harmi vain ettei ole kumppania kenen kanssa voisi suudella. Suhteessa ollessa sitä on aina ollut,kunnon suutelemista ei mitään pikku pusuja.

Vierailija
19/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette suutele, niin ette kai sitten seksiäkään harrasta enää? 

Ei yli 30v naisesta ole harrastamaan seksiä.

Vierailija
20/48 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi olla ilman suuteluakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi