Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuteleeko kukaan yli 30-v enää?

Vierailija
20.10.2024 |

Olen parikymmentä vuotta ollut mieheni kanssa yhdessä.Vuosikausiin ei ole tehnyt mieli suudella yhtään. Emmekä oikeastaan suutele. Joskus jokunen nopea pusu, mutta se on siinä. Suuteleeko muut pariskunnat?

Olen pistänyt merkille, ettei mieleni oikeastaan tekisi mieli suudella enää ketään ikäistäni miestä. Vaikka olisi joku tosi kivannäköinenkin, mutta aina viimeistään siinä tulisi seinä vastaan. Kaikkien suut jotenkin niin epäsiistit ja hengitykset haisevat pahalle. Melkein kaikilla aikuisilla. Eihän nuorena kellään haissut! Paitsi ehkä jollain kovalla tupakoitsijalla tai nuuskan käyttäjällä. Olen yrittänyt miehelleni sanoa pahasta hajusta, mutta loukkaantuu vaan eikä tee asialle mitään. Olenhan ainut joka hänelle siitä voi mainita. Itse olisin kiitollinen. Ainahan sitä ei itse edes huomaa. On täyttä välipitämättömyyttä puolisoakin kohtaan olla koko ajan pahan hajuisella hengityksellä. Ei siinä tee mieli lähellä olla, joten vaikuttaa aika paljonkin..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva suudella taas, 35v ollaan molemmat, mut vaimo lihonnu kauheeks kaskelotiks eikä pidä ittestään enää huolta toisin kun minä. Vieraat viehättää ja erohan täs taitaa tulla..

Vierailija
42/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä enään 30 vuotiaana sen verran montaa penistä nainen on lutkuttanut suullaan että suutelu ei oikein tunnu oikealta. Enemmän teinien hommaa kuun seurusteluelämä on vasta alkamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva osaa suudella hyvin.

Vierailija
44/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suudellut.

Vierailija
45/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla nainen voi nostaa syytteen seksuaalisestahäirinnästä.

Vierailija
46/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan suutelua. Miehelläni on todella seksikäs suu, en voi vastustaa. Ehkä 20-30 päivässä suudellaan keskimäärin. 12 v. yhdessä. 

Vierailija
47/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tulee suudeltua enemmän persposkelle naista. Poski sekin on.

Vierailija
48/48 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta yhdessä ja ei enää suudella. Mieheni suu haisee mädänneeltä.Ikinä ei ole pessyt hampaitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan