Kuinka monen tapaamisen jälkeen voi pyytää deittimiestä vaihtaan talvirenkaat?
Kolme on minusta liian vähän, mutta entä neljä tai viisi?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 10 vuotta avioliitossa miehen kanssa. En ole pyytänyt häntä kertaakaan vaihtamaan autoni renkaita, eikä ole vaihtanut. Me kumpkin viemme auton huoltoasemalle renkaiden vaihtoa varten. Välillä myös merkkihuoltoon, jos on tarvetta teettää muutakin huoltoa. Se on helppoa, onnistuu sinultakin ap.
Ei sillä ole edes autoa, kunhan lätisee lämpimikseen.
Mitä järkeä on deittailla miehiä, jos niillä ei ole mitään annettavaa naiselle? Edes renkaidenvaihtoa ei saisi pyytää. Tällaiseksi tämä Suomi on mennyt, ei ihme, ettei naiset halua täällä lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 10 vuotta avioliitossa miehen kanssa. En ole pyytänyt häntä kertaakaan vaihtamaan autoni renkaita, eikä ole vaihtanut. Me kumpkin viemme auton huoltoasemalle renkaiden vaihtoa varten. Välillä myös merkkihuoltoon, jos on tarvetta teettää muutakin huoltoa. Se on helppoa, onnistuu sinultakin ap.
Jos aloittaja ylipäätään on auto, muttei osaa viedä autoa huoltoasemalle tai huoltoon, niin tällaiselta kuskilta on syytä ottaa ajokortti pois. Ajotaidossa on silloin jotain vikaa.
Ihan sama monenko tapaamisen jälkeen kysyt. Jos vain tapailemme, eikä puhuta seurustelusta, niin renkaat voin vaihtaa, mutta seuraavaksi etsin jo jotakuta muuta.
kahvilla voisi jo ottaa puheeksi, että kohtahan se talvi tulee ja pitäis taas renkaat vaihtaa....:) mistähän sitä apua saisi siihen hommaan :D
Vaihdattaminen jollain jobbarilla maksaa 20 - 25 euroa. Oikeasti hei haloo, aloituksen tekijä kuka lienetkin. Tuskin kukaan moisia miettii.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama monenko tapaamisen jälkeen kysyt. Jos vain tapailemme, eikä puhuta seurustelusta, niin renkaat voin vaihtaa, mutta seuraavaksi etsin jo jotakuta muuta.
Oletpa kiltti. Itse siirtyisin suoraan seuraavaan.
12, sanoo hallitusohjelma.