Kuinka monen tapaamisen jälkeen voi pyytää deittimiestä vaihtaan talvirenkaat?
Kolme on minusta liian vähän, mutta entä neljä tai viisi?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oo ketään tuttuva miestä joka osaisi.. tai veljeä tai iskää
No tämä deittimies olisi.
ap
Omasta supliikistasihan tuo on kiinni. Moni mies näyttää mielellään taitojaan naisille renkaidenkin vaihdossa.
Hyvä on jo ihan alkutreffailusta tsekata onko mies aktiivisia tekijämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy heti ensimmäisellä deitillä, niin mies saa kattavan ja todenmukaisen käsityksen sinusta. Säästyy aikaa.
No heh heh.
Et oo tainnut paljon olla miesten kanssa tekemisissä
ap
kuinka monen tapaamisen jäljeen voi pyytää deittinaista imuroimaan ja tiskaamaan?
Sanot tekeväsi pitsaa ja pyydät sillävälin vaihtamaan renkaat.
Vierailija kirjoitti:
mikset itse vaihda renkaitasi?
Jaa miksiköhän? No koska olen nainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy heti ensimmäisellä deitillä, niin mies saa kattavan ja todenmukaisen käsityksen sinusta. Säästyy aikaa.
No heh heh.
ap
Enemmän kuin arvaatkaan.😁
Vierailija kirjoitti:
kuinka monen tapaamisen jäljeen voi pyytää deittinaista imuroimaan ja tiskaamaan?
Ei koskaan. Eri asia.
Et selvästi ole seurustellut. Mies imuroi ja asentaa tiskikoneen.
ap
Olen ollut 10 vuotta avioliitossa miehen kanssa. En ole pyytänyt häntä kertaakaan vaihtamaan autoni renkaita, eikä ole vaihtanut. Me kumpkin viemme auton huoltoasemalle renkaiden vaihtoa varten. Välillä myös merkkihuoltoon, jos on tarvetta teettää muutakin huoltoa. Se on helppoa, onnistuu sinultakin ap.
Minulla on ollut vuosia miesystävä, mutta ei ole tullut mieleenkään pyytää häntä vaihtaan renkaita. Tiedän, että miesystävä käy mm naapurilleen renkaat vaihtamassa. Itse käyn rengasliikkeessä.
Miksi deittimiehen pitää vaihtaa autostaan renkaat, mikä vika niissä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset itse vaihda renkaitasi?
Jaa miksiköhän? No koska olen nainen.
ap
provo on hyvä ja vie renkaat kausisäilytykseen, palveluun kuuluu vaihto
Kuinka monen tapaamisen jälkeen voi deittinaista pyytää leikkaamaan nurmikkoa tai maalaamaan aitaa
Vierailija kirjoitti:
Jepa, samaa mieltä ja mun mielestä kolme voi olla vähän nirkoisesti muttä kyllä jo viiden minuutin jälkeen sopii tiedustella asiaa....
Vierailija kirjoitti:
Ensin hyvä ottaa ahnaasti pyllyyn jokusia kertoja.
Pyllyjankkaaja pyörinyt täällä pitkin päivää. Käy vaikka ulkona välillä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen tapaamisen jälkeen voi deittinaista pyytää leikkaamaan nurmikkoa tai maalaamaan aitaa
Määrittele pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heh heh.
ap
no hehe, kuka vaihtoi keväällä renkaat, miksei se vaihda nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Eri asia.
Et selvästi ole seurustellut. Mies imuroi ja asentaa tiskikoneen.
ap
Kuinka monta tiskikonetta sulle on asennettu
Annettava pillua joka renkaasta. Neljän renkaan vaihto = neljä kertaa pillua. Maksu etukäteen.