Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasujat! Onko teillä kuusi asunnossanne joulun aikaan? Entä pariskunnat, joilla ei lapsia?

Vierailija
20.10.2024 |

Kukaan?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla on vain yksi. Silloin kun asuttiin pariskuntana, niin jouluisin oli kaksi.

Vierailija
62/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuja. Vuosia sitten Ellokselta tilattu noin metrin mittainen pikku tekokuusi. Uskollinen joulukoriste. Mutta vähän on jo neulaskatoa, parissa kaupassa on aiempina jouluina ollut samaa mallia myynnissä, ehkä ostan uuden nyt jos hinta edullinen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuusta, vaikka on lapsia. Emme tosin vietä jouluakaan. Pakanallinen juhla.

Vierailija
64/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meillä pieni muovikuusi, mutta se jotenkin vaurioitui varastossa. Oisko putkiremontin yhteydessä. Nakattiin se sitten roskiin kun näytti niin onnettomalta. Sen jälkeen ei oo kuusta ollut. Yritän vähän laittaa koristeita. Tympii aina niitä poistella joulun jälkeen. 

Vierailija
65/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössä 26m joulukuusi wc-suihkutilassa. Saa vettäkin päivittäin.

Vierailija
66/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuusta. Haluaisin, mutta muoviset on irvokkaita ja aidolle olen allerginen. Joskus ollut sellaisia pieniä huonekuusia, mutta ne on niin harvoja oksiltaan.

Tilanne olisi siis sama, vaikka olisi lapsia.

Vierailija
67/126 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kuusi on sisällä. Asutaan mies, minä ja kissa. 

Vierailija
68/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuusi ja koristelut muutenkin. Ollaan alle 35v lapseton aviopari. 

Vierailija
69/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v ja minulla ei ole koskaan ollut kotona joulukuusta. Eikä tule.

Vierailija
70/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi on 

Joulu on itselleni tärkeä juhla, siksi koristelen myös koko talon aina jouluna 

Vierailija
71/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyään pienehkö aito pöytäkuusi, koristeet vanhoja perinteisiä.

Vierailija
72/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap sinä itse yksinasuja ja/tai/vai lapseton?

Ei kuulu sulle.

Itse nyt kyllä aloituksen teit....🤔🤔

Vierailija
73/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin ja ostan kotiini oikean kuusen joka vuosi. Laitan sen yleensä noin viikkoa ennen joulua ja se saa olla loppiaiseen saakka. Yleensä en vietä joulunpyhiä kotona, joten joulukuusi on oikeastaan ainoa joulukoriste joka kodissani on. 

Vierailija
74/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus kuusi laitetaan, niin pitää olla jatkossa oikea. Muovikuusi oli kissan ja siisteyden takia. Kissa kaatoi oikean joka joulu...Meillä on lapset aikuistuneet, ja hävitin muovijoulukuusen ja suurimman osan sen kaikenkirjavista koristeista viime vuonna, mutta oikean kuusen jalka on tallessa ja valot, ja ne lasten tarhassa tekemät koristeet....

Silmää miellyttää valkoiset ja hopeanväriset koristeet. Mulla on muutama puinen koriste, ja joulupöytäliinoja, jotka laitetaan.

Vierailija
75/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Jouluviikon alusta loppiaiseen. Rakastan joulua, joulukoristeita ja joulun tunnelmaa, ja haluan nauttia siitä kotonakin.

Vierailija
76/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin asuva nainen, en laita mitään joulukoristeita. Enkä oikeastaan edes vietä joulua. Ihan normaaleja päiviä mulle ne joulunpyhätkin vaan on. En syö mitään jouluruokiakaan.

Vierailija
77/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini keksi 5v sitten, että voisin ostaa Kontista käytetyn muovikuusen ja siihen kilohinnalla koristeet. Tämä oli nerokasta, sillä olen oikealle allerginen ja uuden muovikuusen ostaminen tuntui arvojeni vastaiselle. Tai sitten siihen uuteen muovikuusen olisi pitänyt todella panostaa ja sitoutua siihen vuosiksi. 

Nyt tuo kullansävyin koristeltu kuusi on koristanut parvekettani monta joulua putkeen ja youtuben hyvillä ohjeilla kuusen saa edelleen pyyhittyä varsin kauniiksi, varsinkin ikkunan läpi katsoessa. 

Kiitos äiti ideasta ja logistiikka-avusta

Vierailija
78/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laitan heti ekana adventtina ja vieläpä valkoisen, koska haluan nauttia joulun tunnelmasta täysillä. Heitin rähjääntyneen vihreän kuusen heti eron jälkeen pois ja otan kaiken irti siitä että voin rauhassa koristella niin paljon kuin huvittaa ja kuunnella joululauluja. Exä jaksoi kitistä joka ikinen vuosi sitä että pitääkö siitä joulusta hössöttää. Nyt kyllä tasan hössöttän siksi, että haluan ja voin. Exä olisi inhonnut valkoista kuusta, minä taas en näe mitään ideaa siinä miksi tekokuusen pitäisi olla vihreä koska se ei ole aito. Aitoa en voi laittaa kissan takia. 

Vierailija
79/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlasten ehdittyä esiteineiksi ei enää kuusta.

Vierailija
80/126 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi ja muut korosteet on suurimpia ilon tuojia kyllä itselle. Lapset on sen sijaan hirveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan