Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasujat! Onko teillä kuusi asunnossanne joulun aikaan? Entä pariskunnat, joilla ei lapsia?

Vierailija
20.10.2024 |

Kukaan?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erotu muista 51 viikonlopuista kuin että pieni kinkku ja rosollia!! Ja yksin tietenkin, saa olla rauhassa.

Vierailija
122/126 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja paljon koristeita ja valoja. Rakastan joulua <3. Leivon myös tosi paljon kaikenmaailman joulujuttuja ja vaikka asunkin yksin niin aattona katan tosi kauniisti pöydän ja nautin jouluruokia.

Toinen lempijuhlani on Halloween (juhlinut jo ysäriltä asti joten minulle se ei ole uusi villitys, ja ihan suomalainen olen).

meillä ei kummituisjuhlia, vaan arvokkaampi pyhäinpäivä. muistellaan edesmenneitävalkoisin kynttilöin ja kuuntelemme heidän musiikkiaan tai klasssta musaa. kakkua,karjalanpaistia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Miestä ei kiinnosta, mutta minä visuaalisena nautin. Viime vuonnakin sahasin ja hain sen itse, koristelin ja siivosin. Oli sellainen ojanreunuskuusi pihan perältä. Toisen kuusen kanssa vierivieressä kasvanut. Valikoitui siis tarkoituksella melkein puolikas kuusi. Sen sai näppärästi seinän viereen, ja se vei tilaa vähemmän, mutta silti näytti yhtä hyvältä.

Luin eilen tokmannin mainoksen. Ensimmäistä kertaa näin myynnissä olevan puolikkaan tekokuusen :D Hinta näytti olevan 69e.

Vierailija
124/126 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja paljon koristeita ja valoja. Rakastan joulua <3. Leivon myös tosi paljon kaikenmaailman joulujuttuja ja vaikka asunkin yksin niin aattona katan tosi kauniisti pöydän ja nautin jouluruokia.

Toinen lempijuhlani on Halloween (juhlinut jo ysäriltä asti joten minulle se ei ole uusi villitys, ja ihan suomalainen olen).

meillä ei kummituisjuhlia, vaan arvokkaampi pyhäinpäivä. muistellaan edesmenneitävalkoisin kynttilöin ja kuuntelemme heidän musiikkiaan tai klasssta musaa. kakkua,karjalanpaistia

Minä juhlin myös pyhäinpäivää ja käyn haudoilla viemässä kukkia ja muistelen edesmenneitä sukulaisia ja ystäviä. Halloweenia juhlistan eri päivänä, näin olen tehnyt lapsesta asti.

Vierailija
125/126 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuusta sisällä eikä enää nykyisin terassillakaan. Sisällä joulusta muistuttavat amaryllis ja sähkökynttelikkö ikkunalla. Terassilla lyhty, jossa kynttilä. 

Vierailija
126/126 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina olen laittanut kuusen ja en ole katunut. Jo sen hakureissu on täynnä tunnelmaa. 

Mikään ei tuo mulle joulufiilistä paremmin kuin aidon kuusen tuoksu. Se on ihana! Ja kuusen koristelu on ollut lapsesta saakka yksi kivoimpia joulupuuhia. Niin, olen siis ihan aikuinen nyt 😀.

Kun koristeltu kuusi hohtaa illan hämyssä ja sen tuoksu täyttää kodin, joulu saa tulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi