Yksinasujat! Onko teillä kuusi asunnossanne joulun aikaan? Entä pariskunnat, joilla ei lapsia?
Kommentit (126)
Minikuusi, oisko 30 senttinen ja tontut ympärillä , tontutkin siis minejä, kolmesenttisiä.
Aika vähän koristeita, mutta kynttilöitä ja joululauluja sitäkin enemmän.
Asun lapseni kanssa. Meillä ei ole kuusta jouluna.
Pieni pöytäkuusi on jo. Olen suunnistaja ja laitoin puun juurelle pienen oranssi-valkoisen rastin.
Kyllä, aito kuusi on. Laitan myös joulukoristeita, - valoja ja - kukkia kotiini, teen piparkakkutalon jne. Asun yksin ja ei ole lapsia.
Ei ole. Ensimmäisenä vuonna omassa kodissa oli kuusi, mutta tunsin oloni puunmurhaajaksi sen vuoksi. En ole sen jälkeen kuusta hankkinut. Kausivalot ovat pimeän ajan käytössä, ehkä jonkun talvi-chain saatan ostaa iltojen lämmikkeeksi
Jouluruuat ovat kaikki aika huonoja ja suklaassa tietysti järkyttävä määrä sokeria. Syön joka tapauksessa kaakaopapua ympäri vuoden, joten en voita mitään
Glögistä vilkaisin sen verran, että mustaherukkamehuun tehtyä. Mustaherukkamehun voisi myös ostaa
Ei ole. On valot ikkunassa ja pari joulukoristetta.
Aikuiset lapset. Mies on jouluhullu joten on kaikki koristeet, kuusi, jouluruuat ja jopa joululakanat.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska ei mahdu. Kyselin havukranssia kuusikauppiaalta viime vuonna, ei ollut.
Kuusikauppiailla ei havukransseja yleensä ole.
Toreilta löytyy kyllä muilta myyjiltä mutta tämähän pointtisi ei ollutkaan.
Ei ole. Ei ole ollut jouluvalojakaan moneen vuoteen, tänä vuonna tosin ostin sellaisen. En oikein tiedä miksi, joku mielenhäiriö varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap sinä itse yksinasuja ja/tai/vai lapseton?
Ei kuulu sulle.
Miksi kysyt muilta, jos et halua kertoa omasta elämästäsi?
Ei ole mitään joulujuttuja kun en vietä koko joulua.
Emme mieheni kanssa vietä joulua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minkäänlaisia joulukoristeita koska ei ole lapsia ja minua ei joulukoristeet kiinnosta.
N43
Sama mulla.
No mökiltä sais kuusen mutta olis vaikea raahata sitä linja-autossa.
Otan muovisen esille parin marraskuun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Otan muovisen esille parin marraskuun alussa.
Kirjoitusvirhe, parin-sana pois.
Menneen maailman juhla tuo on! Järki päähän!
Ei, mutta voisiko jostain hakea pari kuusenoksaa tuoksua tuomaan?
Asun yksin.
Ei ole, eikä tule.
Eikä mitään joulukrääsää, valoja, koristeita tms.
M 58