Lue keskustelun säännöt.
En pidä sanasta päiväkoti. Ei se ole koti, jossa lapsi on päivän. Kun lapsi on hoidossa, hän on poissa kotoa.
16.02.2007 |
Tarhakin on huono nimitys. Keksikääpä uusia parempia nimityksiä hoitopaikalle!
Kommentit (4)
Vai miksi tarha-sanaa ei saisi käyttää? Kai te nyt viette lapsiannekin eläintarhaan, niin ei kai se mikään läpeensä paha paikka voi olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarha on hieno, vanha, kuvaava, lyhyt nimitys.
Päikkäri=päivähoitopaikka
Päikkärit=päiväunet
Muutenkin puhun mieluiten päivähoidosta/päivähoitopaikasta. Olkoonkin, että kyse on lapseni kohdalla hyvin kodinomaisesta paikasta, ts. " ryhmäperhepäiväkodista" .