Miten usein ostat uuden talvitakin?
Minä noin joka toinen vuosi. Ulkoilen paljon ja palelen herkästi eli ohentunut takki ei käy kuin varatakiksi.
Kommentit (67)
Kerran 30 vuodessa. Kun ostaa hyvä ja laadukkaan klassisen ei tarvitse olla aina ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ostin UFF:n tasarahapäiviltä 6 €:lla :)
Hieno löytö!
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa surkeaan, haisevaan, keinokuituiseen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno löytö!
Noita näkee suomalaisilla 50+ akoilla eikä niissä ole mitään hienoa.
Tuorein toppatakki lienee noin kymmenen vuoden takainen ostos ja yhä täysin kunnossa. Laatu maksaa mutta tulee halvemmaksi ajan kanssa. Edellinen toppis on n. 30-vuotias, käytössä yhä ns. likaisissa ulkotöissä, ehjä mutta luonnollisestikin nuhjaantunut.
Aina silloin kun on tarvis. Viime viikolla ostin just uuden toppiksen. Talvikauden takkeja nilkkapituisesta polvipituiseen mulla on jotain 5-7 kpl. Ulkoilen paljon ja käytän eri takkeja säätilan mukaan.
Sitten jos nykyinen hajoaa. En keksi syytä miksi mun pitäisi uusi ostaa koska tykkään nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mummot ja teidän toOppAtAkKiNnE 🤣
Onko sinulla noin paha olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja ne hirveät villasukat ja itse virkatut myssyt 🤮
Saatan ostaa vuodessa kaksi, ja sitten en osta yhtään takkia moneen vuoteen. Riippuu aletankojen löydöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla noin paha olla?
Kostuuko pöksysi kun saat mennä uLkOiLemAaN tOppAtAKisSa? 🤣
Mun Joutsenen pitkä untuva takki on noin vuodelta 2000. Sen verran lämmin kyllä että on ollut talvia joilloin en ole käyttänyt kuin 5-10 kertaa. Muistan kun ostin niin myyjä sanoi siinä on sulle takkia 10 vuodeksi 🙂
Vaihtelee. Joskus vuodenkin välein (jos löydän jonkun todella ihanan), mutta yleensä noin 4-5v välein. Nykyinen talvitakki on jo aika kulunut ja noin 5-6v vanha. Viime talvena jo katselin uutta sen tilalle, mutta en löytänyt tarpeeksi kivaa ja sopivan hintaista, enkä ostanut. Täytyy tänä talvena katsella taas.
Joka vuosi muutaman.