Miten usein ostat uuden talvitakin?
Minä noin joka toinen vuosi. Ulkoilen paljon ja palelen herkästi eli ohentunut takki ei käy kuin varatakiksi.
Kommentit (67)
Nyt ostin UFF:n tasarahapäiviltä 6 €:lla :)
Kerran 30 vuodessa. Kun ostaa hyvä ja laadukkaan klassisen ei tarvitse olla aina ostamassa.
Toinen on 20 toinen on 10vuotta vanha. Hyvin pidettyjä.
Kun ostaa Made in Italy -takin, se kestää 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hieno löytö!
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa surkeaan, haisevaan, keinokuituiseen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno löytö!
Noita näkee suomalaisilla 50+ akoilla eikä niissä ole mitään hienoa.
Tuorein toppatakki lienee noin kymmenen vuoden takainen ostos ja yhä täysin kunnossa. Laatu maksaa mutta tulee halvemmaksi ajan kanssa. Edellinen toppis on n. 30-vuotias, käytössä yhä ns. likaisissa ulkotöissä, ehjä mutta luonnollisestikin nuhjaantunut.
Aina silloin kun on tarvis. Viime viikolla ostin just uuden toppiksen. Talvikauden takkeja nilkkapituisesta polvipituiseen mulla on jotain 5-7 kpl. Ulkoilen paljon ja käytän eri takkeja säätilan mukaan.
Mummot ja teidän toOppAtAkKiNnE 🤣
Sitten jos nykyinen hajoaa. En keksi syytä miksi mun pitäisi uusi ostaa koska tykkään nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla noin paha olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja ne hirveät villasukat ja itse virkatut myssyt 🤮
Saatan ostaa vuodessa kaksi, ja sitten en osta yhtään takkia moneen vuoteen. Riippuu aletankojen löydöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla noin paha olla?
Kostuuko pöksysi kun saat mennä uLkOiLemAaN tOppAtAKisSa? 🤣
Mun Joutsenen pitkä untuva takki on noin vuodelta 2000. Sen verran lämmin kyllä että on ollut talvia joilloin en ole käyttänyt kuin 5-10 kertaa. Muistan kun ostin niin myyjä sanoi siinä on sulle takkia 10 vuodeksi 🙂
Vaihtelee. Joskus vuodenkin välein (jos löydän jonkun todella ihanan), mutta yleensä noin 4-5v välein. Nykyinen talvitakki on jo aika kulunut ja noin 5-6v vanha. Viime talvena jo katselin uutta sen tilalle, mutta en löytänyt tarpeeksi kivaa ja sopivan hintaista, enkä ostanut. Täytyy tänä talvena katsella taas.
Joka vuosi muutaman.