Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetteko te kotiiaidit oikeesti lasten paikkariaikaan jotain kotihommia? En mina ainakaan, mina relaan ja teen omia kivoja juttuja silloin.

Vierailija
16.02.2007 |

Kotitöistä teen sen minkä ehtii lastenhoidon lomassa, muu saa jäädä.



Haukkukaa vain laiskaksi: olen oikein hymyssäsuin sitten laiska ja mukava äiti lapsilleni - mieluummin kuin kireä kotiperfektionisti. SItten kun palaan töihin, puurran siellä taas sata lasissa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim pakkaan postitettavia ja luen ja vastaan työmeileihin ja hoidan muitakin virallisia puheluita. jos jää sen jälkeen aikaa, lukasen jotain vähemmän hydyllistä, kuten jotain lehteä/tätä palstaa..

Vierailija
22/24 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään valmistelin päivällistä, leivoin laskiaispullat ja ripustin pyykkejä kuivumaan. Silti ehdin myös juoda kahvit rauhassa ja surffata netissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pitää niitä sitten vapaana, kun lepäily/lomailutarvetta on.

Vierailija
24/24 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun " kotiäitiys on 24h työtä" .



Oikeasti hymyilyttää moiset laiskiaiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän