Stressaavatko teitä lapsenne kouluasiat?
Minua stressaa. Teini on uudessa, seinättömässä koulussa. Työrauhaa ei ole ja lisäksi tunnilla on häiriökäyttäytymistä. Teini ei valita kotona, vaan on vaitonainen.
Onko teillä samanlaista?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, millaisissa kouluissa jotkut kommentoijat ovat olleet, kun eivät ole sisäistäneet ketjua. Ap
Herää kysymys, missä kuplassa sä elät? Kautta aikojen on ollut erilaisia kouluja, jne. Eivät nykyäänkään kaikki koulut ole sinun kuvailun kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, millaisissa kouluissa jotkut kommentoijat ovat olleet, kun eivät ole sisäistäneet ketjua. Ap
Herää kysymys, missä kuplassa sä elät? Kautta aikojen on ollut erilaisia kouluja, jne. Eivät nykyäänkään kaikki koulut ole sinun kuvailun kaltaisia.
Ok, eli ette välitä, millaisissa oloissa lapsenne päivänsä viettää. Meidän kaupungissamme kyllä vanhemmat välittävät ja tästä on ollut fb-keskustelua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin kiusattu koko ala-asteen ja yläasteella käänsin roolin toisin päin. Omien lasten kouluvuodet ovat olleet suht neutraaleja. Pahoittelut, etten jaa sinun kokemusta, kuinka joskus oli kova kuri ja sitä minun pitäisi nyt haikailla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli ette välitä, millaisissa oloissa lapsenne päivänsä viettää. Meidän kaupungissamme kyllä vanhemmat välittävät ja tästä on ollut fb-keskustelua. Ap
Eli et kehtaa omalla nimelläsi kommentoida ja nyt yrität saada anonyyminä muita ymmärtämään miten kamalaa kaikissa kouluissa on oltava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et kehtaa omalla nimelläsi kommentoida ja nyt yrität saada anonyyminä muita ymmärtämään miten kamalaa kaikissa kouluissa on oltava?
Oletko kaikkien kanssa noin hankala?
Kyllä stressaa. Lapsi pärjää kokeissa, mutta kaikesta tuesta huolimatta hänen koulun käynti on mitä on. Hänellä adhd. Aina sydän pomppaa kun Wilmaan tulee viesti.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni aloitti jo yliopistossa ja itse asiassa vieläkin stressaan 😅
Jos sä stressaat, niin miksi ?
Vaikka Suomi on pieni maa koulut saattaa olla valovuosien päässä toisistaan. Ainakin minä uskon, että täällä Kärsämäellä on vähän eri käydä kouluja kuin esim isoissa kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni viettää päivänsä kyllin hyvissä oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Suomi on pieni maa koulut saattaa olla valovuosien päässä toisistaan. Ainakin minä uskon, että täällä Kärsämäellä on vähän eri käydä kouluja kuin esim isoissa kaupungeissa.
Millä tavalla ovat valovuosien päästä toisistaan?
Itselläni kokemusta kolmen lapsen kanssa Helsingistä ja pienestä maalaispitäjästä.
Nyt sen koulun pitäisi hoitaa pojan paha olo pois?