Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailukumppani on whatassapissa paikalla AINA!?!

Vierailija
19.10.2024 |

Aina kun laitan hänelle viestiä, huomaan, että on paikalla. Ja vastaakin samantien  mikä on tietty kiva. Nyt olen alkanut seuraamaan asiaa. Oli mikä päivä tai vuorokaudenaika tahansa, on aina paikalla, aina. Mahtaa olla useampi viestikaveri...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla paljon kavereita ja keskusteluryhmiä. Mullakin on. Tai sitten se kyttää milloin sä olet paikalla. Mistä muutes tiedät että se on aina paikalla? Ethän sä näe sitä ellet ole itse paikalla.

En tietenkään ole itse aina paikalla. Mutta jos viestittelen jonkun muun kanssa ja käyn huvikseni kurkkaamassa tämän tapailukumppanin, hän on myös paikalla. Aina. Monet kaverit ei ole olleet viimeksi paikalla edes samana päivänä. Itsellänikin on päiviä, etten ole ollenkaan whatsappissa.

Ap.

Hänhän voi ajatella samaa susta. Säkin olet aina tuolloin paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkerin dilemma.

Vierailija
24/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän huolestuttavaa jos ei aikuisella miehellä parempaa tekemistä ole kuin jatkuvaan viestitellä.

Vierailija
25/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän huolestuttavaa jos ei aikuisella miehellä parempaa tekemistä ole kuin jatkuvaan viestitellä.

Mitä sitten pitäisi tehdä? Käydä töissä?

Vierailija
26/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelee toisenkin naisen kanssa.

Vierailija
27/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies? Miksei nainen?

Vierailija
28/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä linkitetty tietokoneeseen ja viestit tulevat heti näkyviin. En tiedä miten nämä paikalla olot näkyvät, mutta usein olen tietokoneellani ja puhelin on auki. En ole paljon kyttäillyt muitten läsnäoloja. Ei kiinnosta, mutta vastaan kyllä heti viesteihin.

Kannattaisko sinun rauhoittua vai oletko paranoidinen tai trolli.

Vierailija
29/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa pikaviestimien asetukset siten, ettei kukaan näe milloin on paikalla (tai on ollut paikalla viimeksi), niin säästyy monelta harhaluulolta tai mielipahalta. Lukukuittaukset myös pysyvästi pois. Jos kumppaninne ei tätä hyväksy, niin kannattaa vaihtaa kumppania..

Vainoharhaiset ihmiset toimii noin.

Höpö höpö. Sä et vaan kestä sitä että et pääse kyttäämään jonkun toisen tekemisiä ja kuvittelet voivasi ohjailla ihmisiä väittämällä että ovat vainoharhaisia jos pistävät lukukuittaukset ja paikallaolon pois päältä.

Ndfn
30/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wap paikalla olotieto ei pidä paikkaansa.  Meille tuli perheriira asiasta kun vaimo ihmetteli asiaa. Riidan aikana katsoi wap ja olin taas paikalla 

Vierailija
31/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Wap paikalla olotieto ei pidä paikkaansa.  Meille tuli perheriira asiasta kun vaimo ihmetteli asiaa. Riidan aikana katsoi wap ja olin taas paikalla 

Eli sulla on toinen kännykkä jemmassa?

Jeje
32/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Eli sulla on toinen kännykkä jemmassa?

Ei todellakaan ole. Luulen et toi liittyy siihen kun mulla on töissä tietokoneella wap. Koska toi paikallaolotieto on mulla tosi usein päällä. Ei auta edes kännykän sammutus.

Vierailija
33/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen ex oli aina whatsapissa, selvisi että kyyläsi minua sieltä ja keksi aina jonkun miehen kenenkä kanssa minulla olisi juttua ja kyyläsi sitäkin sieltä.Itse kertoi ääneen tuon..

Vierailija
34/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse roikun kyllä paljon whatsapissa, koska pidän sitä kautta moneen ystäväänkin yhteyttä ja jopa työasioita hoidetaan whatsapissa (epätyypillinen ty. epärtyypillinen ala). Joskus luen kyllä whatsapissa myös esim. tapailukumppanin kanssa lähetettyjä kivoja viestejä ja katselen siellä hänen lähettämiään kuvia.

Mutta yleisesti ottaen sanoisin, että ei ole tervettä eikä hyvä asia kytätä jo tapailuvaiheessa toisen tekemisiä ja alkaa niiden perusteella kuvitella kaikenlaista ja kehitellä ties mitän skenaarioita.

35/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani henkilö oli just äsken paikalla 😱

Vierailija
36/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Voikohan tällainen johtua siitä jos välilehti on auki? Myös tyttäreni sanoi minulle samaa - hän lähetti minulle viestillä ostoslistaa samaan aikaan kun seisoin vieressä, ja hän totesi, että olen muka paikalla, vaikka puhelin oli lauskussa.

Vierailija
37/37 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole muuta elämää kuin istua kännykällä. Toinen ääripää on sitten ne, jotka vastaa vain kerran päivässä viesteihin.