Mikä olisi Elämäsi biisi, jos olisit Elämäni biisi -ohjelmassa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Kenen haluaisit laulavan valitsemasi kappaleen?
Philip Lynottin.
- n68v -
Vierailija kirjoitti:
Rush - Tom Sawyer
Olisi kiva kuulla tuo Arja Saijonmaan laulamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rush - Tom Sawyer
Olisi kiva kuulla tuo Arja Saijonmaan laulamana.
🤭
Eddie Murphy, party all the time.
Voisi olla esim. tämä Alangon ja Majamäen versio Siekkareiden kappaleesta Elintaso. Viestiä "elintason" laskemisesta, kun olen saanut kuulla varmaan koko elämäni. Mitä se sitten tarkoittaakin.
Tai Agnes Obelin The Curse. Elämä, kun tuntuu välillä lähinnä kiroukselta, kun ympärilleen katsoo.
Pitäisi itse asiassa olla Queen speciaali-ilta, jossa kaikkien vieraiden elämän biisi olisi joku Queen biisi.
Muuten ei oikein voi sinne mennä kun jokainen tietää että elämäni biisi olisi jotain Queeniltä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi itse asiassa olla Queen speciaali-ilta, jossa kaikkien vieraiden elämän biisi olisi joku Queen biisi.
Muuten ei oikein voi sinne mennä kun jokainen tietää että elämäni biisi olisi jotain Queeniltä.
Toivottavast tuollaista iltaa ei järjestetä koskaan. Hirvittää ajatuskin, että nuo keskinkertaisuudet esittäisivät Queenin kappaleita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavast tuollaista iltaa ei järjestetä koskaan. Hirvittää ajatuskin, että nuo keskinkertaisuudet esittäisivät Queenin kappaleita!
Toivottavasti järjestetään, koska Queen on suurimmalle osalle meistä 80 luvun lapsista se ylivoimaisesti suurin bändi.
Tämä on vaikea. Mutta vastaan, että Dingo ja Levoton Tuhkimo. Kuvastaa niin hyvin tunteitani nuoruudessa ja yliopistossa.
Toinen kova olisi Hassisen Kone. Sieltä voisi ottaa minkä vaan, mutta sanon Kulkurin iltakalja.
asianajaja, yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti järjestetään, koska Queen on suurimmalle osalle meistä 80 luvun lapsista se ylivoimaisesti suurin bändi.
Suuria suosikki on ollut minullekin, mutta vain alkuperäisenä, ei toisten "raiskaamana".
Alkuperäinen, ei siis Bon Jovin laulama, Its my life (its my money). Ai että tätä tuli yökerhossa antaumuksella tanssittua ja laulettua mukana aivan euforisessa tilassa juuri päättyneen erittäin vaikean piiiitkän avoliiton takia. Olin vihdoin vapaaa!
Täytyy nostaa vanhojen hyvien aikojen muistoksi vielä ylös historiasta Helsingin Lady Moon yökerhon vuotuiset Depeche Mode illat jotka olivat aivan omaa luokkaansa Suomen musiikki- ja kulttuurihistoriassa... ja avausbiisinä voisi olla vaikkapa Depeche Mode - Black Celebration... jokainen joka kävi tuolla muistaa varmasti tämän monien elämän biisin...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea. Mutta vastaan, että Dingo ja Levoton Tuhkimo. Kuvastaa niin hyvin tunteitani nuoruudessa ja yliopistossa.
Toinen kova olisi Hassisen Kone. Sieltä voisi ottaa minkä vaan, mutta sanon Kulkurin iltakalja.
asianajaja, yrittäjä
Hassisen Koneen Rappiolla. Teki nuorena niin syvän vaikutuksen
Vierailija kirjoitti:
Uriah Heep - July morning
Ihana kappale
Vaikka avaaja ei kerrokaan omaa biisiään, niin tavoistani poiketen kerron omani: Irvin Goodman; Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Kenen haluaisit laulavan valitsemasi kappaleen?