Mikä olisi Elämäsi biisi, jos olisit Elämäni biisi -ohjelmassa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Gary Moore Still Gott The Blues
Menepä ohjelmaan, sillä tämän kuulisin todella mielelläni. Itsellänikin syvällä sielussa muistot tästä kappaleesta.
Ehkä valitsisin jonkun CCR:ltä, koska olen tasaisesti läpi elämäni tykännyt siitä.
Ehkä Have You Ever Seen the Rain?, koska sanoissa on hieno elämänfilosofia. Ei minulla kyllä mitään tiettyä tarinaa siihen liittyen olisi kerrottavaksi ohjelmassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kari Tapio: mun sydämeni tänne jää. Soitettiin isän muistotilaisuudessa ja silloin tajusin, miten lyhyt on elämä, eikä sitä kannata tuhlata elämällä omien arvojensa vastaisesti.
Faith kirjoitti:
Ehkä valitsisin jonkun CCR:ltä, koska olen tasaisesti läpi elämäni tykännyt siitä.
Ehkä Have You Ever Seen the Rain?, koska sanoissa on hieno elämänfilosofia. Ei minulla kyllä mitään tiettyä tarinaa siihen liittyen olisi kerrottavaksi ohjelmassa.
Minä valitsisin CCR:ltä kappaleen Ramble Tamble. Yksi heinoimmista ja vähälle huomiolle jääneistä CCR-kappaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi tälleen äkkiä keksiä, niin ensimmäisinä tulee mieleen kolme vaihtoehtoa, jotka kaikki liittyvät eri taitekohtiin elämässäni.
Sonata Arctica - Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited
Kate Bush - Babooshka
Alice in Chains - No Excuses
Esitettäväksi varmaan valitsisin joko Bushin tai Alice in Chainsin. Toisaalta niin, pitäisi kai se tarinakin olla valmis kertomaan koko kansan kuullen, totta. Kyllä se olisi Alice in Chains.
Babooshka on kyllä ihana. Mulla voisi olla Army Dreamers tai Cloudbusting.
Kate Bushin paras kappale on minusta ensisingle Wuthering Heights. Siitä ei Kate enää parantanut tasoaan.
Vierailija kirjoitti:
Gary Moore Still Gott The Blues
Tästä tulee mieleen 90l. alku ja Hesperian yökerho ja illan hitaat.
Voisitteko vähän perustella, miksi valitsitte kyseisen biisin?
Minulla taitaisi olla tää Thin Lizzyn Whiskey In the Jar. Tai sitten Mamban Lauantai-ilta.
- n68v -
Tänä iltana ei tuu pakkeja