Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut jaksaa matkustaa ulkomaille parikin kertaa vuodessa?

Vierailija
19.10.2024 |

Tuntuu ettei itse halua enää koskaan mihinkään ulkomaille. Liian vaivalloista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisemanvaihdos auttaa ainakin itsellä parhaiten irtiottoon töistä.

Vierailija
2/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nykyään.

Mutta sitten taas en yhtään ihmettele esim. lastani, joka tekee paljon matkoja. Meillä on erilaiset mielenkiinnonkohteet vapaa-ajallemme ja kummassakaan ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun matka ajan

Vierailija
4/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen on ihmeellinen kokemus josta nautin

Ei liity matkustamiseen mitenkään.

Miksi spämmäät näitä kuvia tänne jatkuvasti?

Vierailija
5/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivalloista? Sehän on ihanaa! Se ihanuus alkaa jo matkakuumeilusta ja matkan suunnittelusta ja rahan säästämisestä. Kun matka on varattu alkaa matkan odotus. Kun lopulta pääsee matkaan on innoissaan ja hyvällä tuulella. Matkan jälkeen taas jaksaa pitkään lomamuistoilla. Kivaa päästä lomilla pois kotosuomesta ja tutuista ympyröistä. Arkena saa olla ihan tarpeeksi kotona. Kannattaa kokeilla joskus!

Vierailija
6/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivalloista? Sehän on ihanaa! Se ihanuus alkaa jo matkakuumeilusta ja matkan suunnittelusta ja rahan säästämisestä. Kun matka on varattu alkaa matkan odotus. Kun lopulta pääsee matkaan on innoissaan ja hyvällä tuulella. Matkan jälkeen taas jaksaa pitkään lomamuistoilla. Kivaa päästä lomilla pois kotosuomesta ja tutuista ympyröistä. Arkena saa olla ihan tarpeeksi kotona. Kannattaa kokeilla joskus!

Ja kaikille tämä ei ole ihanaa. Ei ole aikaa ja resursseja etsiä ja vertailla, ja valmiskohteet ei kiinnosta. Ei ole ihanaa matkustaa tuntikaupalla päästäkseen lentämään tuntikaupalla .

Minusta on, mutta en ihmettele heitäkään, jotka valitsevat toisin. Matkoilla olen myös tavannut paljon iloisia ja tyytyväisiä ihmisiä, ketkä eivät ole koskaan päässeet kotimaastaan mihiinkään.

Vierailija
7/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käymään työmatkoilla muutaman kerran vuodessa, niin lomat haluan olla vaan kotona.

Vierailija
8/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen on ihmeellinen kokemus josta nautin

Ihanan iso tissisiä.

Vierailija
9/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se on pakkomielle, saada selfietä Facebookkiin.  Toiset sitten muuten vaan mukavikseen.

Vierailija
10/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jaksaa tehdä eri asioita heidän mielenkiinnon kohteistaan riippuen. Itse puolestaan voisin ajatella, että kuka jaksaa perhe-elämää kokopäiväisen työn ohella tai kuka jaksaa aina mennä mökille työleirille. 

Vierailija
11/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jaksaa tehdä eri asioita heidän mielenkiinnon kohteistaan riippuen. Itse puolestaan voisin ajatella, että kuka jaksaa perhe-elämää kokopäiväisen työn ohella tai kuka jaksaa aina mennä mökille työleirille. 

Minä kans ihmettelen kesämökki-ihmisiä. Aina sinne samaan paikkaan ja pakkotyötä.

Vierailija
12/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina kun voin. Ja samalla mm. vaatevarastoani

Vierailija
13/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi ulkoiluttaa koiraa joka päivä. Liian vaivalloista! 

Vierailija
14/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kans ihmettelen kesämökki-ihmisiä. Aina sinne samaan paikkaan ja pakkotyötä.

Me olemme yhdistäneet nämä, meillä on "mökki" etelä-Euroopassa. Suomessa en halua mökkeillä, okt riittää.

Vietämme useita kuukausia vuodessa etelänkodissa, tällähetkellä 6/8 vko menossa. Joulun jälkeen vielä 2 vkoa.

4 pitkää reissua tulee tälle vuodelle. Enemmänkin voisin reissata!

Vierailija
15/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Viroon pääsee helposti. Ei lentoa eikä kökkimistä lentokentällä.

Vierailija
16/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se raskasta istua kymmenen tuntia, kun töissä pitää ainoastaan istua rapsalla ja kahvilla. T. Hoitsu.

Vierailija
17/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä lipitellessä pitkäkin lento menee mukavasti.

Vierailija
18/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin matkustelen mielelläni ja jaksaisin useamminkin vaikka en enää edes asu lähellä lentokenttää tai satamia. Kohta menossa kolmannen kerran tänä vuonna Kreikkaan, oon onnekas kun on sekä rahaa, aikaa että terveyttä. 

Vierailija
19/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviiniä lipitellessä pitkäkin lento menee mukavasti.

Mä olen varmaan outo kun en lipittele lennolla? Ei tulisi mieleenkään. Reilusti yli 100 matkaa (työ ja huvi) ja vain 3 lennolla olen ottanut lasin kuohuvaa kun on tarjottu. 

Vierailija
20/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torniolaisillla rankkaa käydä Ikeassa.