Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42v Nainen on kiinnostunut minusta...Kannattaako antaa mahdollisuus, jos minulla on suunnitelmissa perustaa perhe tulevaisuudessa?

Vierailija
19.10.2024 |

Mietityttää naisen ikä...Pitääkö siinä sitten heti ruveta hommiin, kun itse haluaisin ensin pari vuotta seurustella ja katsella.

Itse olen 38v.

Onko mitään järkeä lähteä yrittämään? Kummallakaan ei ole vielä lapsia.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin 22v

Vierailija
2/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti hommiin tai sitten katsele nuorempia. Aivan viimeiset hetket yrittää tai saattaa olla liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsia niin vähän nuorempi voi jopa tulla raskaaksi.

Vierailija
4/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa mahdollisuus, mutta aloittaa lapsen yrittäminen mahdollisimman nopeasti, jos kumpikin on valmis yrittämään.

Vierailija
5/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako hän lapsia heti?

Vierailija
6/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Varsinkaan jos haluat ensin pari vuotta "katsella". Olet itsekin aika iäkäs isäkandidaatti. Tilastojen mukaan miehen todennäköisyys tulla ensi kertaa isäksi yli nelikymppisenä on tosi pieni. Etsi joku nuorempi ja sitten heti vaan pullaa uuniin.

Vierailija
7/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppinen ensisynnyttäjä on toki harvinainen, mutta ei se mahdotonta ole.

Vierailija
8/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sekoilet? Jos sinulla ei ole hedelmällistä naista johon olet rakastunut, sinulla ei voi olla perhesuunnitelmia, ellet sitten ajatellut kloonata itseäsi jonkun sian kohdussa.

Ihme, että edes 42v nainen sortuu tuollaiseen. Itselleni mies jolla himoja lapsia kohtaan ennen kuin on edes rakastunut naiseen, menisi suoraan mt-osastolle

Vierailija
9/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jo lähtökohtaisesti selvä asia, että kaikki eivät saa lapsia. Esimerkiksi itse rakastuin ikäiseeni mieheen, mutta tunne ei ollut molemminpuolinen ja niin jäivät lapsetkin saamatta, kun en halunnut lapsia jonkun "sen väärän" kanssa, koska sitten lapsetkin olisivat olleet puoliksi vääriä.

Vierailija
10/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP ihan tosissaan?

Vierailija
11/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei nyt ole muuta valinnanvaraa kuin ota tai jätä. Eikä ole ollut koskaan. Hyvä jos sun vellissä mitään elämää enää on.

Vierailija
12/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian vanha itse.

Vierailija
13/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rakkaudelle mahdollisuus.

Vierailija
14/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymmentä on paras ikä tehdä lapsia.

aikaisemmin ei ole nainen eikä mies valmis.

kolmenkympin jälkeen  on paras ikä, nelikymppiseksi on lapset tehty.

jaksetaan vielä kasvattaa.

jos aloitatte yli nelikymppisenä ei kasvu äitiyteen eikä isyyteen enää ole parhainta.

Vierailija
15/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tehdään vain kun tunnetaan, että rakastetaan toisiaan loppuun asti.

Ja kun rakastetaan on kaikki todella helppoa.

Vierailija
16/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on perheellistymissuunnitelmia, onko naisella ollenkaan? Vai etkö välitä?

Vierailija
17/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap jo itse hyvin lähellä ikää, jonka jälkeen isäksi tulo on todella epätodennäköistä eli sinulla ei ole aikaa "katsella" vaan on tartuttavaj okaiseen oljenkorteen.

Vierailija
18/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaisi katsella vähän aikaa. Hän on nyt jo liian vanha :D

Vierailija
19/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Varsinkaan jos haluat ensin pari vuotta "katsella". Olet itsekin aika iäkäs isäkandidaatti. Tilastojen mukaan miehen todennäköisyys tulla ensi kertaa isäksi yli nelikymppisenä on tosi pieni. Etsi joku nuorempi ja sitten heti vaan pullaa uuniin.

Iäkäs isäkanditaatti??! Ysikymppiset miehetkin lisääntyy. 

Vierailija
20/54 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä nuorempia vanhalle äijälle noin vaan löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi