Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42v Nainen on kiinnostunut minusta...Kannattaako antaa mahdollisuus, jos minulla on suunnitelmissa perustaa perhe tulevaisuudessa?

Vierailija
19.10.2024 |

Mietityttää naisen ikä...Pitääkö siinä sitten heti ruveta hommiin, kun itse haluaisin ensin pari vuotta seurustella ja katsella.

Itse olen 38v.

Onko mitään järkeä lähteä yrittämään? Kummallakaan ei ole vielä lapsia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kolmekymmentä on paras ikä tehdä lapsia.

aikaisemmin ei ole nainen eikä mies valmis.

kolmenkympin jälkeen  on paras ikä, nelikymppiseksi on lapset tehty.

jaksetaan vielä kasvattaa.

jos aloitatte yli nelikymppisenä ei kasvu äitiyteen eikä isyyteen enää ole parhainta.

Voi veetu mikä ohje,lapset tehdään tai saadaan kahdenkympin molemmin puolin.

Vierailija
42/54 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin jo 38!! Luuletko että olet itse joku nuori saamaan lapsia!. Ja tietysti kaljamaha löytyy ja muut rappeutumisen merkit. Miehet muutenkin vanhenee nopeammin kun niistä ei ole evoluutiossa niin paljon hyötyä.

T. Kaunis 46v nainen jolle et edes kelpaisi noin typerän ajattelun vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekin jo 38!! Luuletko että olet itse joku nuori saamaan lapsia!. Ja tietysti kaljamaha löytyy ja muut rappeutumisen merkit. Miehet muutenkin vanhenee nopeammin kun niistä ei ole evoluutiossa niin paljon hyötyä.

miten 38v mies on liian vanha saamaan lapsia? Jatkuvasti lukee uutusia miten 80+ ikäise miehetkin saavat lapsia edelleen.

Ja ei löydy kaljamahaa, vaan salitreenauksen tuloksena 6-pack. ylimääräistä rasvaa ei ole.

ap

Vierailija
44/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten 38v mies on liian vanha saamaan lapsia? Jatkuvasti lukee uutusia miten 80+ ikäise miehetkin saavat lapsia edelleen.

Ja ei löydy kaljamahaa, vaan salitreenauksen tuloksena 6-pack. ylimääräistä rasvaa ei ole.

ap

Siksi että sinulla ei ole nuorempaa naista kumppaniehdokkaaksi. Jos olisi, et kyselisi täällä tyhmiä alunperinkään. Mielikuvitus nuoren naisen kanssa et voi lapsia tehdä. 

Vierailija
45/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Varsinkaan jos haluat ensin pari vuotta "katsella". Olet itsekin aika iäkäs isäkandidaatti. Tilastojen mukaan miehen todennäköisyys tulla ensi kertaa isäksi yli nelikymppisenä on tosi pieni. Etsi joku nuorempi ja sitten heti vaan pullaa uuniin.

Iäkäs isäkanditaatti??! Ysikymppiset miehetkin lisääntyy. 

Montako ysikymppisenä ensimmäistä lastaan odottavaa isukkia tiedät? Tai vaikka nelikymppistä?

Vierailija
46/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Linkkailepa uutisia, jos niitä kerta tulee "jatkuvasti". 

Vierailija
47/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
48/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hänen kanssaan lapsia, ainakin heti pitää ryhtyä hommiin. Mieluimmin nuorempi nainen nyt ja heti, älä katsele vanhoja mummoja vaikka kyllä ne mummotkin haluaa nuorempaa miestä, mutta jos haluat perhettä se ei käy, mummot ei kerta kaikkiaan käy.

Vierailija
49/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kannattaa antaa mahdollisuus: naisten hedelmällisyys on yksillöllistä, joten 42 vuotiaskin voi raskauta hyvinkin helposti. Toisaalta, sinäkin olet jo sen ikäinen, että voisit karistaa itsestäsi ajatuksen, että "joskus tulevaisuudessa" (ei nuoremmat naisetkaan halua välttämättä keski-ikäistä miestä lastensa isäksi, koska kykenevät ymmrätämään iän moninaiset vaikutukset niin yhteiselämään kuin lapsen vahemmuuteenkin. Tuossa iässä pitää alkaa yrittäminen mieluummin heti kuin huomenna.

Tiedän omasta tuttavapiiristäni 44 vuotiaan naisen, joka tavattuaan suurinpirtein saman ikäisen miehen, alkoivat kirjaimelliseen speed-datingiin keskenään: eli viettivät kaiken mahdollisen vapaa-aikana yhdessä selvittääkseen sopiiko elämänsä yhteen ja sitten kuukauden seurustelun jälkeen päättivät muuttaa yhteen ja jättää ehkäisyn pois. Heillä oli tuuria, kun nainen tuli raskaaksi noin 3 kuukauden yrittämisen jälkeen.

Vierailija
50/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaako nainen lapsia?

Jos haluaa, alatte yrittää heti. Melko todennäköisesti on jo liian myöhäistä.

Jos ei, ole ainakin rehellinen ja sano naiselle että aiot joskus perustaa perheen toisaalla.

Vierailija
51/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Uutisia. Siinä se jutun juju. 80-vuotiaan miehen lisääntyminen ylittää uutiskynnyksen. Eivätkä tavalliset miehet vanhoina enää saa lapsia. Se on miljoonansa tienanneiden rokkikukkojen puuhaa, ja siinäkin kategoriassa harvinaista.

Vierailija
52/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi ja synnytinkin 33-vuotiaana 38-vuotiaan miehen suosiollisella myötävaikutuksella. Molemmille lapsi oli ensimmäinen. Se oli itselleni varmasti paras ikä tulla vanhemmaksi, vaikka olin jo silloin joidenkuiden mielestä "iällä".

Tuossa vaiheessa ajattelin oman henkilökohtaisen lisääntymisdedikseni olevan 36 vuotta, mutta sittemmin näitä (jopa reilusti) yli 40-vuotiaita ensisynnyttäjiä on putkahdellut esiin solkenaan. 40+ on jo fiksu ja kypsä vanhemmaksi. Mielipiteitä tietysti riittää laidasta laitaan, ja oma totuutensa on jokaisella.

En kyllä jahkailisi lapsenteon kanssa enää yli 40-vuotiaana, vaan lähtisin aika lailla samantien yrittämään - siis jos lapsen haluaisin. Olen varma, että ap:n deittikumppani on lapsiasian omalta osaltaan miettinyt ja ymmärtää biologisen realismin. Eli ap kysyy sitten vaan.  

Vierailija
53/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastatte toinen toisianne ja haluatte molemmat lapsia niin yrittäkää ihmeessä. Onnea yritykselle.

Vierailija
54/54 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Varsinkaan jos haluat ensin pari vuotta "katsella". Olet itsekin aika iäkäs isäkandidaatti. Tilastojen mukaan miehen todennäköisyys tulla ensi kertaa isäksi yli nelikymppisenä on tosi pieni. Etsi joku nuorempi ja sitten heti vaan pullaa uuniin.

Ei niitä nuorempia vanhalle äijälle noin vaan löydy.

Totta on että miehiä tarkasteltaessa todennäköisyys sille että on pieniä lapsia laskee iän mukana.

Tosin täysin eri asia on että nainen ei todennäköisesti saa lasta enää 40+ ja että mies ei enää saa itselleen nuorta naista lasta tekemään...

Ensimmäinen on biologinen syy ja toinen liittyy paljon muuhunkin kuin biologiseen ikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme