Vanha nainen ei ole oikealla tavalla kaunis. Ihmiset pilkkaa esim madonnaa
Olen 56v kaunis nainen
Saisin heittämällä kivan näköisen 30-50 vuotiaan miehen.
Tosin en uskaltaisi kertoa ikääni.
Olisipa odotus jo OHI
olisin vaan läski ruma ryppyinen täti.
Vanha nainen ei ole oikealla tavalla kaunis.
Ihmiset pilkkaa esim madonnaa
Vain nuori nainen on kaunis, minä kohta 60v olen naurettava pitkine hiuksineni, sileine ihoineni
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
No aikuinen et kuitenkaan ole. Minä olen 47-vuotias nainen eikä kiinnosta vitt***kaan, että olenko muiden mielestä kaunis.
Minua kiinnostaa
Miksi vanha ei saa olla kaunis?
Miksi vain nuoria ihaillaan?
Ap
Minusta kaikkein kauneimmat naiset ikääntyneissä ovat luonnollisia. Voi olla pitkät hiukset tai lyhyet hiukset, mutta takana pitkä pätkä terveellistä elämää. Luontoa, päihteettömyyttä, liikuntaa, rakkautta.
Joskus ihan kauhean paljon ulkonäön eteen puurtavat ovat jotenkin kireitä. Kaikki ne täyteaineet, pakkoliikunta, laihdutus. Tämä on vain yksi mielipide, toinen taas pitää viehättävänä tehtyä kauneutta hiuslisäkkeineen, silikonirintoineen ja laihdutuskuureineen.
En jaksaisi enää juosta kauneuden perässä. Mitä enemmän ikää, sitä vähemmän meikkiä ja kaikkea pakkopullaa mikä ulkonäön ylläpito vaatii. En jaksa kitudiettejä, salihikoilua, ruokavalion kyttäystä tai jatkuvaa meikkaamista.
Sekin helpottaa, kun koskaan en ole ollut mikään huippukaunis, nykyään voi vaan relata. Ehdin perustaa omanarvontuntoni pintakuoren sijaan johonkin aivan muuhun.
Lisäyksenä vielä, naapurini, yli 90-vuotias nainen, on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aikuinen et kuitenkaan ole. Minä olen 47-vuotias nainen eikä kiinnosta vitt***kaan, että olenko muiden mielestä kaunis.
Minua kiinnostaa
Ap
Miksi kaipaat ulkonäön ihailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa
Ap
Se on kato ihan fysiologiaa. 17 vuotiaana on neito kauneimmillaan, sen jälkeen se on vaan kiihtyvää alamäkeä. Voit yrittää huijata itseäsi mutta muita et. Vanha mikä vanha.
Mitä vikaa vanhassa tai rumassa on? 56-vuotias tietää jo vallan hyvin, että ulkonäöllä ei ole mitään väliä, kun tarkastellaan oikeasti merkityksellisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa
Ap
Se on kato ihan fysiologiaa. 17 vuotiaana on neito kauneimmillaan, sen jälkeen se on vaan kiihtyvää alamäkeä. Voit yrittää huijata itseäsi mutta muita et. Vanha mikä vanha.
Kylläpä ihmiset puhuvat paljon paskaa. Itse olen ollut vanhuspuolella hoitajana, Hyvin paljon olen nähnyt vanhoja, kauniita ihmisiä. Kauneutta on muunkinlaista kuin sellaista, joka herättää panetusta. Miehet eivät tosin sitä ymmärrä, koska kaikki heidän elämässään pyörii heidän oman peniksensä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Judi Dench on esimerkki kauniisti vanhentuneesta naisesta. On paljon kauniimpi kun Madonna.
Helen Mirren myöskin.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole vaan normaalia elämää että ihmiset pilkkaa. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja pitääkö ketään edes yrittää miellyttää kun hekin on oikeasti kumminkin ikäviä ihmisiä.
Kenenkään pilkkaaminen ei kyllä ole normaalia, paitsi jos hyväksyy sen, että tyhmä ja huono käytös on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole vaan normaalia elämää että ihmiset pilkkaa. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja pitääkö ketään edes yrittää miellyttää kun hekin on oikeasti kumminkin ikäviä ihmisiä.
Kenenkään pilkkaaminen ei kyllä ole normaalia, paitsi jos hyväksyy sen, että tyhmä ja huono käytös on normaalia.
No, se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa
Ap
neito on kauneimmillaan 25-35 vuotiaana, 17-vuotias on ihan pentu eikä ole vielä löytänyt omaatyyliään
Madonna leikattuinen kasvoineen onkin kauhean näköinen epäsikiö.
Ap on mies, naiset eivät koskaan puhuisi naisesta näin.
Sori miehet, mutta samalla tavalla tekin rupsahdatte. Esim George Clooney, entinen komistus on nykyään vanha, rupsahtanut papparainen. Ei olisi vaimoaankaan enää saanut, jos ei olisi filmitähti.
Papparooleja hänellekin enää tarjotaan,jos niitäkään.
Madonnalla on mennyt vanheneminen "piloille". Nassu näyttää avaruusoliolta kaikkine täyteaineineen ja kiristyksineen. Tämä ei koske vain vanhempia naisia vaan moni nuorempikin nainen on pilannut ulkonäkönsä kauneuskirurgialla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kauneus on se tärkein asia tai olleellinen asia laisinkaan?
Samaa ihmettelen minäkin. Onko ihmiset todella näin pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyseessä nainen tai mies, niin molemmat ovat vanhoina rumia.
Kauneus on katsojan silmässä.
Madonna huh! Hae mielummin Joan Collins 90v ja Sophia Loren, näyttävät edelleen hyvännäköisiltä.
Madonnaa pilkataan vain siksi, koska hän näyttää niin luonnottomalta. On leikkauttanut kasvojaan aivan liikaa ja ottanut huulitäytteitä, hän näyttää irvokkaalta vaikka oli nuorena kaunis ja luonnollinen.