Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhatun Jukka S. Lahden sukulaiset paljastavat hätkähdyttäviä tietoja Anneli Auerista, uusi kirja

Vierailija
19.10.2024 |

Kirja kertoo uusia tietoja Anneli Auerista - Ilta-Sanomat

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010773029.html

Kannattaa lukea tuo juttu saa uutta tietoa Anneli Auerin luonteesta.

Kommentit (3799)

Vierailija
3241/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Berg selitti, että hätäkeskuksen puhelut on rakennettu niin, että taustaäänien ei kuulukaan kuulua...mutta ne kuintekin kuuluu kun ne tukee Annelin tarinaa?

Oletan tämän tarkoittavan sitä että julkisuuteen levitetyn tallenteen kaistanleveys on liian suuri ollakseen hätäkeskuksen suora tallenne. Berg tarkoittanee sitä että vain oikeudessa oleva tallenne on kelvollinen todiste, jos sekään. Youtuben tallenne on dramatisointi, tai vähintäänkin vahvasti muokattu.  

Vierailija
3242/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätäkeskuspäivystäjän ääni peitti äänet.

Tee tallenteesta ns karaoke versio ja kuuntele sitä. Helpottaa kummasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja Annelin kysymys häkelle, kuuletko ku se lyö mun miestä. Miksi häken se pitäisi kuulla? "

"Ku-kuuleksä  ku mun mieheni huutaa!?"

Huuto kuuluu erittäin hyvin.

Niin?

Vierailija
3244/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen rangaistus tulee, jos julkaisee itseään koskevan salatun aineiston? Luulen, että noiden lasten kannattaa vain tehdä se, jotta perhe saisi oikeutta, mikäli se seri-tuomio jostain syystä jätetään purkamatta ja aineisto julkaisematta.

Onneksi Anneli on kuitenkin saanut lapset takaisin elämäänsä. Se on lopulta se tärkein asia.

Vierailija
3245/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Berg selitti, että hätäkeskuksen puhelut on rakennettu niin, että taustaäänien ei kuulukaan kuulua...mutta ne kuintekin kuuluu kun ne tukee Annelin tarinaa?

Oletan tämän tarkoittavan sitä että julkisuuteen levitetyn tallenteen kaistanleveys on liian suuri ollakseen hätäkeskuksen suora tallenne. Berg tarkoittanee sitä että vain oikeudessa oleva tallenne on kelvollinen todiste, jos sekään. Youtuben tallenne on dramatisointi, tai vähintäänkin vahvasti muokattu.  

Bergillä ei ole mitään äänitutkimuksen meriittejä. Juristin koulutus hänellä on, mutta taisi muistaakseni toimia joskus jonain paperinpyörittäjänä. Luulisi, että hän on menettänyt maineensa mentyään Annelin ystävättärenä mukaan puolustamaan tätä. Vuonna 2021 hän näköjään väkersi saviesineitä ja huuhaa-koruja myytäväksi. Eli samantyyppinen askartelijaluonne kuin Anneli, joka tekee srap-videoita englantia mongertsen. Bergillä ei ole muuta sanottavaa kuin kritisoida poliisia. 

Vierailija
3246/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Palmenin huomautettua uudessa kirjassaan, että Ulvilan talon tilat olivat niin pienet, ettei sinne voi kuvitella mitään takaa-ajojuoksentelua, naapuripalstan Anneli-fani on rientänyt "apuun". KN:n mukaan kukaan ei ole muka väittänytkään, että mitään takaa-ajoa olisi ollut...

Tyypillistä annelisteille korjailla emäntänsä sanomisia. Anneli itse sanoo häkenauhalla: "Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tapaa mun mieheni, se oli äske viel hengis."

Anneli siis varsin selvästi itse kertoo, että huppis lähti juoksemaan hänen peräänsä. Nauhalta ei kuitenkaan kuulu edes niitä muutamaa askelta, jotka huppis ainakin olisi joutunut ottamaan. Kuullaan pelkästään Annelin juoksu, kengät jalassa. 

Annelin selostuksessa kannattaa kiinnittää huomiota omituiseen imperfektin ja preesensin vaihteluun. 

Vierailija
3247/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi hullulta, että lapset haluaisivat murhaajan takaisin elämäänsä eli en kyllä mitenkään näe Annelia murhaajana.

Vierailija
3248/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi hullulta, että lapset haluaisivat murhaajan takaisin elämäänsä eli en kyllä mitenkään näe Annelia murhaajana.

Mistä sä tiedät, että edes haluaisivat Annelin elämäänsä? Voihan esim poika haluta vaan siskojensa kanssa suhteisiin. Ja onhan se kivempaa, että äidiltä jää joskus jotain perittäväksi. 

Vierailija
3249/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia Palmenin huomautettua uudessa kirjassaan, että Ulvilan talon tilat olivat niin pienet, ettei sinne voi kuvitella mitään takaa-ajojuoksentelua, naapuripalstan Anneli-fani on rientänyt "apuun". KN:n mukaan kukaan ei ole muka väittänytkään, että mitään takaa-ajoa olisi ollut...

Tyypillistä annelisteille korjailla emäntänsä sanomisia. Anneli itse sanoo häkenauhalla: "Mä olen tääl, mä juoksin äske ulos, et mä meen sinne, se lähtee juoksee mun perää. Se meni takas ja se aikoo tapaa mun mieheni, se oli äske viel hengis."

Anneli siis varsin selvästi itse kertoo, että huppis lähti juoksemaan hänen peräänsä. Nauhalta ei kuitenkaan kuulu edes niitä muutamaa askelta, jotka huppis ainakin olisi joutunut ottamaan. Kuullaan pelkästään Annelin juoksu, kengät jalassa. 

Annelin selostuksessa kannattaa kiinnittää huomiota omituiseen imperfektin ja preesensin vaihteluun. 

Mitä enemmän selittelee sitä syvempää kuoppaa itselleen kaivaa. Anneli keskittyy enemmän omaan tarinaansa, kun häkepuheluun. 

Vierailija
3250/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen rangaistus tulee, jos julkaisee itseään koskevan salatun aineiston? Luulen, että noiden lasten kannattaa vain tehdä se, jotta perhe saisi oikeutta, mikäli se seri-tuomio jostain syystä jätetään purkamatta ja aineisto julkaisematta.

Onneksi Anneli on kuitenkin saanut lapset takaisin elämäänsä. Se on lopulta se tärkein asia.

Onko tästä tietoa?

Vierailija
3251/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä tietoa?

Anneli on kertonut olevansa ainakin kaikkien tyttäriensä kanssa tekemisissä. Poika on kysymysmerkki. Poika oli viimeinen, joka myönsi valheensa ja pyysi tuomion purkua.

Vierailija
3252/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika taisi olla ainoa mitä anneli ei kyennyt manipuloimaan. Tosin mitä poika myönsi valehdelleensa, ne dildojuoksut ? Eli käytännössä ne mitkä oikeus ohitti lasten höpinöinä.

Vierailija
3253/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika taisi olla ainoa mitä anneli ei kyennyt manipuloimaan. Tosin mitä poika myönsi valehdelleensa, ne dildojuoksut ? Eli käytännössä ne mitkä oikeus ohitti lasten höpinöinä.

Siitähän ei ole mitään näyttöä, että Anneli olisi manipuloinut lapsia. Ainoastaan sijaisvanhempien manipuloinnista on ollut puhetta. Kaikki tytöt lähtivät sijaisperheestä 14-16v ikäisinä.

Vierailija
3254/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän ei ole mitään näyttöä, että Anneli olisi manipuloinut lapsia. Ainoastaan sijaisvanhempien manipuloinnista on ollut puhetta. Kaikki tytöt lähtivät sijaisperheestä 14-16v ikäisinä.

Tämä joka oli eniten Annelin pauloissa eli vanhin lähti jo kolmen kuukauden jälkeen. 

Vierailija
3255/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä joka oli eniten Annelin pauloissa eli vanhin lähti jo kolmen kuukauden jälkeen. 

Eikö tuo todista, että siinä sijaisperheessä oli jotain pahasti vialla?

Vierailija
3256/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo todista, että siinä sijaisperheessä oli jotain pahasti vialla?

Tai lojaalisuudesta äitiään kohtaan. 

Vierailija
3257/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä lasten oikeus totuuteen mitä heidän isälle tapahtui? Siellä oli paikalla kaksi aikuista, joista toinen kuoli ja toinen tietää totuuden. Mitä siitä, kunhan äiti saa lapsensa takaisin?

Vierailija
3258/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät, että edes haluaisivat Annelin elämäänsä? Voihan esim poika haluta vaan siskojensa kanssa suhteisiin. Ja onhan se kivempaa, että äidiltä jää joskus jotain perittäväksi. 

Varsinkin kun joutuu palauttamaan saamiaan korvauksia. 

Vierailija
3259/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä lasten oikeus totuuteen mitä heidän isälle tapahtui? Siellä oli paikalla kaksi aikuista, joista toinen kuoli ja toinen tietää totuuden. Mitä siitä, kunhan äiti saa lapsensa takaisin?

Poika on perunut myös ne nauhuripuheet eli Annelin syyttömyydestä ei pitäisi olla epäselvyyttä.

Vierailija
3260/3799 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on perunut myös ne nauhuripuheet eli Annelin syyttömyydestä ei pitäisi olla epäselvyyttä.

Okei, Anneli on ollut yksin epäiltynä sen takia mitä joku pikkupoika on höpissy?😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi