Menin 18-vuotiaana naimisiin ja tulin 20-vuotiaana äidiksi
Jotenkin nyt nelikymppisenä vaikea ymmärtää, että joku vasta yrittää saada tässä iässä ensimmäistä lastaan.
Jos joku nuori epäröi lasten hankkimista, niin tässä elämänvaiheessa siitä on pelkästään kiitollinen, että lapset ovat jo lähellä aikuisuutta.
Rohkeasti vaan! :) Kaikki voi mennä todella hyvin!
Kommentit (223)
Onpas sulla mahtavat saavutukset elämässäs! :D
Tottakai menojalka vipattaa!
Mulla kaksoissisko ja yksi hyvä ystävä sai lapset myös hyvin nuorena niin käydään usein keikoilla ja viihteellä! :)
Ja aviomiehen kanssa päästään helposti reissuun kahdestaan.
Elämä on tosi helppoa ja ihanaa nyt, kun lapset on kasvatettu ja vielä jaksaa tehdä kaikkea hauskaa! :)
Ap
Yritetäänkö tässä tehdä vahinkoraskaudesta hyve?
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla mahtavat saavutukset elämässäs! :D
Mitäs tämä nyt tarkoitti..?
Aloitus koskee tätä nykyajan lasten hankitaa jne.
Kyllä mun perhe on parasta mitä olen elämältä saanut. Toki kiva työ ja mieleiset harrastukset tuovat myös sisältöä. Ap
Ja motiiviksi aloitukselle oli mikä?
Uskovaisillakin on kiire seksiin. 😂
Kaksikymppisenä olin ulkomailla asuva opiskelija. Paljon olisi jäänyt näkemättä ja kokematta jos olisin lukiosta jäänyt kotiin sikiämään pohjoissavolaiseen pikkukaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Yritetäänkö tässä tehdä vahinkoraskaudesta hyve?
Vahinkoraskaus? Lapset ovat olleet tosi toivottuja ja naimisiin mentiin onnellisen rakastuneina. Eikä ole mikään provo vaan ihan totta kaikki edellä mainittu. Ap
Luin joskus suomalaisesta 28-vuotiaasta tytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.
Lapset on parasta mita ma olen saanut aika.
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisenä olin ulkomailla asuva opiskelija. Paljon olisi jäänyt näkemättä ja kokematta jos olisin lukiosta jäänyt kotiin sikiämään pohjoissavolaiseen pikkukaupunkiin.
Kyllähän mulla on koko loppuelämä aikaa matkustella? :)
Ja perheenä matkustelu onnistunut aina myös helposti. Ap
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Olen kosmetologi. :) Kaverini kanssa meillä pieni yritys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Olen kaupassa siivoojana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Olen kaupassa siivoojana.
Ap
No en ole, mutta mitä sitten vaikka olisinkin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Olen kosmetologi. :) Kaverini kanssa meillä pieni yritys. Ap
Itse suunnittelen ydinvoimaloita, eikä yleispäteväksi ohjeeksi tarkoitettu aloituksesi toimi kaikkien kohdalla, kuten pitäisi ymmärtää.
Niin kaikki voi mennä todella hyvin. Tai sitten ei.
Ja nyt nelikymppisenä on alkanut menojalka vipattamaan kun silloin nuorena kaikki aika meni lasta hoitaessa?