Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi persu on syntynyt kansanedustaja Pekka Aittakumpu vaihtaa keskustasta perussuomalaisiin

Kommentit (297)

Vierailija
201/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: kai ymmärrätte, että tällaiset juorut voivat rikkoa perheitä, vaikkei ne pitäisikään paikkaansa? Teidän hauska juoru voi maksaa toiselle ihmiselle hänen perheensä. Minä en usko hetkeäkään näitä alkoholi- tai naisspekulaatioita, koska tiedossa on ketkä niitä ovat enimmäkseen jo ennen loikkausta levittäneet.

Vierailija
202/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin että jos ei Lestadiolainen on nähnyt jotain, se on valhetta ja  heti mustamaalausta? Jos he haluaisivat, voisivat juoruta vaikka seiskaan juttunsa, ovat korrekteja ja odottavat jonkun muun ulostuloa. Kyllä totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin. 

Kyllä silloin väistämättä käy mielessä, ettei ole välttämättä puhtaat jauhot pussissa tällä juorun kertojalla. Rehellisyys kunniaan. Itse ainakin haluan aina nähdä todistusaineistoa ennen kuin voin tuomita, eikä kaikkiin tietolähteisiin missään tapauksessa kannata luottaa. Itse olen kuullut aivan toisenlaista tarinaa kuin täällä ja pidän sitä hyvin paljon todenmukaisempana, arvot eivät vain yksinkertaisesti enää kohdanneet Keskustapuolueen kanssa ja that's it. Ei siihen tarvita alkoholia tai muita naisia. 

Ei ne ole mitään juoruja, vaan tapahtuneita asioita. Nyt ymmärrän miksi Pekka äänesti Rydmanin luottamuksen puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis niin että jos ei Lestadiolainen on nähnyt jotain, se on valhetta ja  heti mustamaalausta? Jos he haluaisivat, voisivat juoruta vaikka seiskaan juttunsa, ovat korrekteja ja odottavat jonkun muun ulostuloa. Kyllä totuus tulee julki ennemmin tai myöhemmin. 

Kyllä silloin väistämättä käy mielessä, ettei ole välttämättä puhtaat jauhot pussissa tällä juorun kertojalla. Rehellisyys kunniaan. Itse ainakin haluan aina nähdä todistusaineistoa ennen kuin voin tuomita, eikä kaikkiin tietolähteisiin missään tapauksessa kannata luottaa. Itse olen kuullut aivan toisenlaista tarinaa kuin täällä ja pidän sitä hyvin paljon todenmukaisempana, arvot eivät vain yksinkertaisesti enää kohdanneet Keskustapuolueen kanssa ja that's it. Ei siihen tarvita alkoholia tai muita naisia. 

Ei ne ole mitään j

Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
204/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jatkaa: kai ymmärrätte, että tällaiset juorut voivat rikkoa perheitä, vaikkei ne pitäisikään paikkaansa? Teidän hauska juoru voi maksaa toiselle ihmiselle hänen perheensä. Minä en usko hetkeäkään näitä alkoholi- tai naisspekulaatioita, koska tiedossa on ketkä niitä ovat enimmäkseen jo ennen loikkausta levittäneet.

Voi kun tilanne on ollut jo vuoden päällä. Ei kukaan halunnut uskoa juttuja. Nyt vaan suhde ei enää ole pysynyt niin salassa, että useita ihmisiä on nähnyt tympeitä asioita. Tämä ei valitettavasti muuksi sinun uskomiseöla kummenekkaan. Asia tulee jollakin tapaa vielä julki ja sinunkin maailmasi konservatiivi kristitystä miehestä romahtaa. 

Vierailija
205/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, ketkä tai mitkä näitä "Hyvin Luotettavia Lähteitä" on, en halua tuomita ennen kuin tiedän totuuden. Toki päätösten äkkinäisyys vetää mietteliääksi, mutta haluaisin uskoa että sille olisi muukin syy kuin huonoille teille eksyminen?

En usko yhtään että on äkkinäinen päätös, ainoastaan lähti kerralla, nikottelematta. Pitkään punnittuaan.

Vuoden, ennenkuin alkoi tulla tukalaa, sitten tapahtui se, että joku näki jotakin liikaa. Tämä on totta. 

Vierailija
206/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietolähteet on 100%

Vierailija
207/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silloin väistämättä käy mielessä, ettei ole välttämättä puhtaat jauhot pussissa tällä juorun kertojalla. Rehellisyys kunniaan. Itse ainakin haluan aina nähdä todistusaineistoa ennen kuin voin tuomita, eikä kaikkiin tietolähteisiin missään tapauksessa kannata luottaa. Itse olen kuullut aivan toisenlaista tarinaa kuin täällä ja pidän sitä hyvin paljon todenmukaisempana, arvot eivät vain yksinkertaisesti enää kohdanneet Keskustapuolueen kanssa ja that

Mistä on tämmöiset 100% tietolähteet? Olisin hyvin varovainen näiden kanssa, itse olen nimenomaan keskustalaisilta kuullut niin ristiriitaisia kertomuksia. 

Vierailija
208/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvita mutta eihän vauviksen trolleille kelpaa.

Vierailija
209/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä kiehuu! Eikö keskustalaisten nyt olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, mikä on mennyt pieleen, että Pekka loikkasi? Kyllä näitä juttuja kuultu on, mutta kenestäpä ei juoruiltaisi. Toivoisin, että uskon asiat pidettäisiin myös tästä keskustelusta erillään. Se on jokaisen yksityisasia. Jos on huoli toisen henk.koht. asioista ja mahdollisesta maallistumisesta, suosittelisin ensisijaisesti olemaan yhteyksissä itse henkilöön, johon huoli kohdistuu. Selän takana puhuminen ei selkeytä tilannetta, jos haluatte kysymyksiin vastauksia, kysykää suoraan. 

Nyt kannattaisi keskittää energia loikkaamisen poliittisiin syihin. Mitä keskusta teki väärin, että näin pääsi käymään?

Vierailija
210/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä kiehuu! Eikö keskustalaisten nyt olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, mikä on mennyt pieleen, että Pekka loikkasi? Kyllä näitä juttuja kuultu on, mutta kenestäpä ei juoruiltaisi. Toivoisin, että uskon asiat pidettäisiin myös tästä keskustelusta erillään. Se on jokaisen yksityisasia. Jos on huoli toisen henk.koht. asioista ja mahdollisesta maallistumisesta, suosittelisin ensisijaisesti olemaan yhteyksissä itse henkilöön, johon huoli kohdistuu. Selän takana puhuminen ei selkeytä tilannetta, jos haluatte kysymyksiin vastauksia, kysykää suoraan. 

Nyt kannattaisi keskittää energia loikkaamisen poliittisiin syihin. Mitä keskusta teki väärin, että näin pääsi käymään?

Syyt on Pekan henkilökohtaiset syyt. 

Vierailija
211/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt on Pekan henkilökohtaiset syyt. 

Kyllähän tässä täytyy muutakin olla kuin henkilökohtaisia syitä. Olkoot niitäkin, mutta eikö täälläkin kirjoittaneiden kannattaisi keskittyä myös puolueeseen ja miettiä, mitä tälle voisi keskustalaiset tehdä? Pekka itse sanoi tiedotteessaan kyseessä olevan arvoristiriidat. Mielestäni olisi hedelmällisempää ja mielekkäämpää keskustella siitä, millaiseksi puolueeksi keskusta jatkossa haluaa profiloitua. Aiemmin aina sanottiin, että seinät on leveällä ja katto korkealla. Pyrittäisiinkö jatkossa taas siihen? Pekka teki valintansa ja turha on itkeä kun p*skat on jo housuissa.

Vierailija
212/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pbs.twimg.com/media/GaQAHwFXQAASEI-?format=jpg&name=large

Tämäkö? 

Vierailija
213/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tapaus nyt sitten sellainen "uudesti syntynyt" kun vaihtaa lahkosta toiseen?

-winner-

Vierailija
214/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaisilla on kyllä jotain erikoista siellä vesijohtovedessä ;DDD

-winner-

Vierailija
215/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös  vahvasti   ollut  raittiusmies  ja  puhunut   jopa  täysin raittiista   Oulusta.   Kun   pettää   yhdessä  asiassa  on helppo  pettää  periaatteensa  ja itsensä   myös   seuraavassa  ja sitä  seuraavassa. Nyt persuna kelpaa  vapaa alkoholipolitiikka   ja  viinan   kotiinkuljetus.

Vierailija
216/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea uskoa Pekasta näitä huhuja että olisi suhde johonkin persu naiseen. Hän on niin vahvasti ollut perhearvojen kannalla ja vienyt lapsiperheiden asioita. Lisäksi tausta näkyvänä vl-hahmona ja pappina. En usko millään  että olisi samalla elänyt kaksoiselämää ja puhunut perheiden puolesta. Mutta samalla herää epäilys josko kuitenkin. Jos huhut ei pidä paikkansa, toivottavasti niiltä katkaistaan siivet pian. Jos pitää, sekin tulee esille kun kyse on julkisuuden henkilöstä. Moni on järkyttynyt nyt.

No lestadiolaiset on ihan normaaleja ihmisiä eikä paljon poikkea muista kirkon jäsenistä muutenkaan eli siellä on monenlaista moraalia ja monenlaista tossunkuluttajaa. En mä ylläty, jos joku vähän pettäisi tai käyttäisi huumeita lestojen joukossa. Sattuuhan sitä ns. paremmissakin piireissä. Ainakin itse tiesin yhen lestan, joka oli kokeillut huumeita ja muutenkin vaihtoi muijansa parempaan. Ehdotti myös baarikierrosta nii olisin päässyt lestan kanssa baarikierrokselle, mut en mennyt. Olisi varmaan pitänyt lähteä kokemaan, millaista on lestan kanssa baarissa, mut se tuntui silloin jotenkin hankalalta ei lestalle lähteä lestan kanssa juopottelemaan :) 

Vierailija
217/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös  vahvasti   ollut  raittiusmies  ja  puhunut   jopa  täysin raittiista   Oulusta.   Kun   pettää   yhdessä  asiassa  on helppo  pettää  periaatteensa  ja itsensä   myös   seuraavassa  ja sitä  seuraavassa. Nyt persuna kelpaa  vapaa alkoholipolitiikka   ja  viinan   kotiinkuljetus.

Veikkaan, että tuo pitää kyllä tiukasti omat arvonsa ja periaatteensa jatkossakin ja saattaa jopa äänestää vastaan sekä änkyröidä. Miehestä tulee vaikutelma, että tuon piirteen takia voi joutua lähtemään vielä monestakin puolueesta. Jää nähtäväksi, meneekö persuissakin sukset riskiin, koska periaatteen ihminen tuskin edistää kaikkia persujen projekteja yhtä myötämielisesti. Mielenkiintoinen seurattava poliitikko, kun omaa selvästi änkyrää luonnetta ja itsepäisyyttä. Viihdearvoa on ainakin kuten Päivi Räsäselläkin on ollut. 

Vierailija
218/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tuntuu vasuriuleja kiukuttavan jos kepulainen alkaa persuksi. Mitä se teitä liikuttaa?

Eiköhän se kanssakirjoittelijoiden vasemmistolaisuus ole harhaista kuvitelmaasi. Olet niin syvällä, että näet vasemmistolaisuutta kaikkialla.

Vierailija
219/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aittakumpu sanoi, että kun hän on vuosien aikana tutustunut perussuomalaisiin, suomukset ovat pudonneet silmiltä."

Taisi käydä niin, että lompakkoloisella nousi suomukset silmille, kun totesi, että äärioikeistolaisen ja ääriuskonnollisen ajatusmaailman takia ainoat mahdollisuudet edetä on taantumuksellisessa persuloidipuolueessa.

Vierailija
220/297 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lestadiolainen ja Pekan entinen äänestäjä. Hurjia juttuja kuullut alkoholista ja naisseikkailuista. Mahtaako olla enää tämän kauden jälkeen edes papin virkaa mihin palata?

No jos papin virkaan haluaa palata, naisseikkailut ja viini on vaan eduksi. Nehän oikein retostelee julkisuudessa tuollaisilla. On pettäjä-pappia ja vaikka mitä. Ite tykkään vanhanajan papeista, joita ei ikinä haastatella mihinkään.