Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävä kokemus tänään Lidlissä

Vierailija
19.10.2024 |

Kävelin hetken yhden hyllyn ympäri, sitten yhtäkkiä huomasin, että kaksi naispuolista työntekijää pakkasi tavaroita lähistöllä ja puhuivat keskenään hiljaisella äänellä kuulokkeissa. Toinen nauroi jollekin ja sitten lähdin hyllyltä. Jotenkin minusta tuli tunne, että he puhuivat minusta, mutta ajattelin, että ehkä kuvittelen sen. No, sitten menin kassalle ja aloin lastaamaan tavaroita hihnalle, niin selvästi kassalla oleva nainen sanoi kuulokkeeseen, että "nyt se tulee" sen jälkeen aloin miettimään, että onko minua todella työnnetty tänne vai mitä hän tarkoitti sillä. Kassalla oli myös vähän outoa, kun hän ei tulostanut summaa laitteeseen saadakseni palkkaa ja minun piti hengailla pitkään kun hän vain tuijotti minua. Sitten aloin siirtää korttia niin, että se ilmeisesti tajusi tulostaa summan. Lopulta kiitin häntä kuten aina kassatapahtuman jälkeen, ja hän vastasi vain, että "toki". En tiedä mikä se oli, mutta kävelin sieltä kotiin kyyneleet kurkussani, kun minusta tuntui, että minua joko epäillään varkaudesta tai että minua vain kiusattiin luonteeni tai ulkonäön takia ja sitten minua kiusattiin. se. :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista AP ottaa ne lääkkeet.

Voisit myös tarvita vahvempia.

Vierailija
22/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei ole kaikki kunnossa. Sama aloitus on ollut monta kertaa aiemminkin - sanasta sanaan ja jopa osa kommenteistakin on kopioja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Lidlin korvakuuloke-mikrofoni-systeemi myyjillä on asiakkaan näkökulmasta häiritsevä. Monta kertaa olen nähnyt työntekijöiden rupattelevan niiden kautta töiden teon lomassa. Esimerkiksi vaikeista asiakkaista tai sitten ihan töihin liittymättömistä asioista. Sellaiset voisi jättää tauoille.

Minä kun alkuaikoina oikein yritin " keskustella" kun ei aina ota selvää puhutaanko minulle vai " näkymättömille". Kassalla ollessa lievästi häiritsee puhutaanko nyt minulle....ei kai kun silmiini ei katsota...Usein häiritsevää

Itselläni joskus ollut syytä neuvoakin kysyä, mutta,  en rohkene häiritä kun on meneillään ilmeisen hyvinkin syvällinen keskustelu" jonkun" kanssa..

Vierailija
24/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi maamme ilmapiiri aiheuttaa sen, että ihmisten mielenterveys alkaa pettämään. Kuvittelevat olemattomia.

Vierailija
25/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama aloitus on ennenkin ollut... 

Kommentoin silti. Minua ei pätkääkään kiinnosta, jos joku tuijottaisi ja supisisi minua vilkuillen. Mitä sitten? En minä siitä rikki mene. Sen verran varmasti ihmetyttäisi tuijotus, että varmistaisin vaan, että onhan itselläni mekko/hame päällä, etten olisi sukkahousuissa liikkeelle lähtenyt...

Vierailija
26/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on settiä🤣

Vierailija
27/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sinulle on tullut tuollainen tunne. Tuskin kuitenkaan kassatäti on kiusaa sinulle tehnyt. Jos on, niin aika vajaa tapaus. Unohda koko juttu, äläkä vaivaa sillä päätäsi. 

Vierailija
28/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Rentoudu. Hengitä syvään.

Voi olla, että maamme ilmapiirissä on tosiaan jotain, mikä aiheuttaa herkimmille harhaluuloja. Emme ole kovin sosiaalisia, lapset pyritään vieroittamaan mahdollisimman aikaisin, pitäisi olla itsenäinen ja pärjätä omillaan mahdollisimman nuoresta asti. Ja sitten opiskelu- ja työelämässä on erilaisia sisäpiiriklikkejä, jotka eivät halua joukkoonsa "ulkopuolisia".

Luin harhaluuloista, että kun ihminen kokee esim. hylkäämistrauman, jota ei käsitellä ja jota hän ei ehkä edes muista, niin se voi pulpahtaa pintaan harhaluuloina eri tilanteissa. Ihminen itse kokee sen totena. Siksi ärsyttää, jos toiset vähättelevät sitä.

Mutta siihen voi hakea ja saada apua.

Vierailija
29/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skannaamalla vai. Oliko sinulla foliohattu tai halloween asu

Vierailija
30/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä alkoi yksi vartijavosu seurailemaan. Ihan kiusallaan teli kun kulman takaa aina ilmestyi eteen, varmaan valvomo oli samassa juonessa mukana ja antoi ohjeita korvanappiin.

Kansallispuvussa ? 

Joo, oli kulmahousut ja spittarit...

Vierailija
31/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli sepalus auki, etkö huomannut?

Vierailija
32/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sINÄ OLET mielisairas

Vierailija
33/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
34/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta

Vierailija
35/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri tilanne, mutta kerran olin Lidlissä, ja huomasin, että joku myyjä katsoi minua jotenkin epäillen, ilmeisesti koska olin salilaukun kanssa kaupassa. Huikkasi jotain radiopuhelimeen. Kun sitten pääsin kassalle ostamaan ostoksiani, kas kummaa minua pyydettiin avaamaan laukkuni. En ollut lainkaan rähjäisen tai epäilyttävän näköinen, mutta kai se laukku sen sitten aiheutti. En loukkaantunut tilanteesta, mutta vähän ihmettelin, miten herkästi epäiltiin varkaudesta. 

Vierailija
36/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jos olisit siinä kassalla vilkaissut taaksesi, niin olisit nähnyt vuorovastaavan juuri rynnistävän kassalle. Se aiempi työntekijä oli varoittanut työkaveriaan, että kyttääjä  on tulossa. Siitä tuo "nyt se tulee". Ei ollut kyse sinusta. OK?

Mikä kyttääjä? Se mieskö, josta oli lehdessäkin?

Vierailija
38/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri tilanne, mutta kerran olin Lidlissä, ja huomasin, että joku myyjä katsoi minua jotenkin epäillen, ilmeisesti koska olin salilaukun kanssa kaupassa. Huikkasi jotain radiopuhelimeen. Kun sitten pääsin kassalle ostamaan ostoksiani, kas kummaa minua pyydettiin avaamaan laukkuni. En ollut lainkaan rähjäisen tai epäilyttävän näköinen, mutta kai se laukku sen sitten aiheutti. En loukkaantunut tilanteesta, mutta vähän ihmettelin, miten herkästi epäiltiin varkaudesta. 

Laukkua ei tarvitse vartijallekaan avata.

Vierailija
39/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on tommosta Lidlissä. Kävisitte Sittarissa tai Prismassa, siellä ei vakoilla elektronisesti.

Vierailija
40/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on tommosta Lidlissä. Kävisitte Sittarissa tai Prismassa, siellä ei vakoilla elektronisesti.

Jep